Проблем или задръстване е било ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Проблем или задръстване е било ?

Мнение от SHTILL » 02 Дек 2010, 18:34

Здравейте, колеги. Днес профилактично си преглеждан колата (изчистих МАП сензора и температурния датчик, проверих маркучи, скоби, течности, гледах за течове и т.н.) и реших да пробвам да настроя ГПН от плочката на помпата. Всичко точно направих, мръднах я максимум милиметър към стъклото и изведнъж мотора започна да работи по съвсем различен начин. Съвсем леко оборотите на празен ход се завишиха и мотора престана да претриса. Значително по-тихо започна да работи мотора и пали от РАЗ! Направих пробно кръгче из квартала и колата се държеше много добре. Преди турбина се набира доста по-бързичко и турбодупката се "поотпуши". След като паркирах на паркинга натиснах педала на газта ДО ДОЛУ и някъде към 4500-600 оборота започна да изкарва черен дим....ама много...направо облък кихна... Позачудих се и отидох отзад. Имаше едно огромно петно сажди. Като стъпих с обувката на петното ми се отбелязаха грайферите :D и колата зад мен беше и тя със сажди. Реших втори път да подам оборот, но като раздадох наново само се чу "ПУФ", отново изкара огромен облак и вече спря да пуши, и оборотите се вдигнаха малко над 5 :mhihi: Подадох трети път на педала до долу и колата влезе в прекъсвач без грам да изпушва... От какво са били тия сажди и защо се е запушило толкова брутално (преди и на тихи обороти както си беше и подам газ до към 2500 оборота пак изпушваше, но едвам едвам. Сега въобще не изпушва, освен когато е към 5000 оборота - изпуши съвсем малко и после не ... На добре ли са нещата или не ? :dunno:
edit: катализатора съм го махнал преди 2000 км
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.11.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от mladen665 » 02 Дек 2010, 19:13

сас сигорност са надобре :yes: нека някои по компетентен да каже от какво са се задрастили колекторите и можели пак да се задрасти а може и наще да са позадрастени :paranoid:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от vladi_a_i » 02 Дек 2010, 19:36

За дизел като работи добре съм чул,че отначалото припуши после поизчисти,може някой да си е играл преди това...но да не го е настройл както трябва.Евала майсторе..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от SHTILL » 02 Дек 2010, 19:39

vladi_a_i написа:За дизел като работи добре съм чул,че отначалото припуши после поизчисти,може някой да си е играл преди това...но да не го е настройл както трябва.Евала майсторе..

Чак па "майстор" :D
иии да...предишния собственик беше ръчкал :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от Monoid » 02 Дек 2010, 19:43

Значи колега печките се позапушват , ако не ги караш често извънградско...ако си караш колицата икономично до 2 3 хиляди оборота ще се задръства и ще се нарушава режима на мотора ,при кочината на баща ми VW Polo 2003 с четирите фара става така започва да се тресе мотора да не изка да върви и отзад излизат димни завеси :)
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от SHTILL » 02 Дек 2010, 19:49

Monoid написа:Значи колега печките се позапушват , ако не ги караш често извънградско...ако си караш колицата икономично до 2 3 хиляди оборота ще се задръства и ще се нарушава режима на мотора ,при кочината на баща ми VW Polo 2003 с четирите фара става така започва да се тресе мотора да не изка да върви и отзад излизат димни завеси :)

Парам икономично (поне се опитвам де :mhihi: ), а извънградско - пред 3-4 седмици пътувам извънградско ~1300-1500 км за петък, събота и неделя. Явно за това е била станала тая гяволия :dunno:
и колеги, не ми се ще да отварям нова тема, но ако някой има ключ за дюзите ще го помоля да се отзове на помощ, защото при ремонта на мотора явно не сме ги дозатегнали и около две от дюзите сълзи нафта (при едната е доста нафтата :paranoid: ). Ще има :bchug: после задължително
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от vladi_a_i » 02 Дек 2010, 21:03

То затова от време на време се подава повечко газ да поиздуха тва онва изодзадзе,аз продухвам постоянно иса,дори и за дизела е добре...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от SHTILL » 02 Дек 2010, 21:30

vladi_a_i написа:То затова от време на време се подава повечко газ да поиздуха тва онва изодзадзе,аз продухвам постоянно иса,дори и за дизела е добре...

Така е колега, ама понеже съм на 19 години и още се уча... в началото на тая година се научих, че не е добре да се подава повечко газчица ... карах едно сузуки суифт-че 1.6 16 вентила и бях с газова и нямаше прекъсвач - оборотомера беше до 8k оборота, а ТУК може да видиш до колко стигаше стрелката :mrgreen: :mrgreen: . Та мисълта ми е, че вече ме е шубе да натискам толкова... :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от Monoid » 03 Дек 2010, 2:30

Мале тва как се реже каква е таз кола бе каде и е прекъсвача :shock:
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Проблем или задръстване е било ?

Мнение от SHTILL » 03 Дек 2010, 3:30

Monoid написа:Мале тва как се режеше каква беше таз кола бе каде и беше прекъсвача :shock:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
SHTILL написа:карах едно сузуки суифт-че 1.6 16 вентила и бях с газова и нямаше прекъсвач
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook