12V на контакт в отделението на двигателя - къде

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.09.2010
Пол: Мъж

12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от Hellz » 29 Ное 2010, 20:20

Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от Игнатов » 29 Ное 2010, 21:11

Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i


ако не е със всички екстри със сигурност ще можеш да вземеш поне един "+" от кутията с бушоните, ама трябва специалист

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от stony1 » 29 Ное 2010, 21:22

Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i


И какво като е 320i, от всяка кутия с предпазители може да се извади 12V какъвто ти е кеф.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от vicho » 29 Ное 2010, 21:23

гледай да не се подпалиш :mhihi:

Изображение

видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!

Е ОТ ТАМ!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от mgate » 29 Ное 2010, 21:46

stony1 написа:
Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i


И какво като е 320i, от всяка кутия с предпазители може да се извади 12V какъвто ти е кеф.

както е казал колегата stony1 отваряш бушониерата и вътре има контактни площи намираш на коя от тях има + като е на контакт и си ти :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от stony1 » 29 Ное 2010, 21:58

Ще те улесня, за да не търсиш къде има 12V на контакт. Проводниците са с цветове лилав/бял и лилав/жълт. Може да има и други, но тези са 100% проверени.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от pgv64 » 29 Ное 2010, 22:47

vicho написа:гледай да не се подпалиш :mhihi:

Изображение

видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!

Е ОТ ТАМ!

Колегата ти го е показал ... . Не знам какво търсиш повече... !?!?! :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от laary » 29 Ное 2010, 23:02

Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i

Светни ни и нас да не одим прости с ква цел ти са тия 12 волта - какво си решил да правиш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от Hristo » 29 Ное 2010, 23:31

pgv64 написа:
vicho написа:гледай да не се подпалиш :mhihi:

видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!

Е ОТ ТАМ!

Колегата ти го е показал ... . Не знам какво търсиш повече... !?!?! :mhihi:


Там е постоянен, а на колегата му трябва само на контакт ;)

stony1 написа: ....
:yes:
oт бушониерата ще стане по-цивилизовано

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.09.2010
Пол: Мъж

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от Hellz » 30 Ное 2010, 21:58

слагам и газов инжекцион и ми се налага да взема 12V на контакт от някъде. Идеята беше да ги взема тези 12V от някое по-достъпно място, където да мога да си боравя свободно (с поялника в случая), а не да се изчанча. Както и да е намерих си решение. Благодаря на всички отзовали се :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от ares2 » 30 Ное 2010, 22:53

кажи за какво ти е тоя +
от бушоните се вади и се добавя бушон
онзи другия е ок но... ако не сложиш предпазител можеш да се запалиш класически някои ден
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от stony1 » 30 Ное 2010, 23:48

Hellz написа:слагам и газов инжекцион и ми се налага да взема 12V на контакт от някъде. Идеята беше да ги взема тези 12V от някое по-достъпно място, където да мога да си боравя свободно (с поялника в случая), а не да се изчанча. Както и да е намерих си решение. Благодаря на всички отзовали се :wave:


Сега сподели с нас твоето решение, което може да е от полза и за другите колеги.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.09.2010
Пол: Мъж

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от Hellz » 01 Дек 2010, 12:40

въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от stony1 » 01 Дек 2010, 21:44

Hellz написа:въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.


Сега го развържи от там където си го вързал и си поиграй малко да го закараш до клеморедите, които са под волана. Намират се над мястото за почивка на левия крак. Избери си клеморед, в който проводника който влиза е поне 2,5 квадрата. От него излизат наколко по-тънки кабела и има място където да включиш твоя проводника.

Проводника на радиото е вторичен, изваден е от клеморед, към който захранващия проводник е с по-голямо сечение и издържа на по-голямо натоварване. При твоето свързване ще се получи голямо натоварване на проводника за радиото. Проблема е че натоварването на предпазитела за радиото може да не превиши допустимото и той да не изгори, но повишеното натоварване на проводника на радиото може да доведе до неговото загряване, повреждане на изолацията, а има вариант и със запалване на инсталацията. Поради тази причина са направени тези клеморедите под волана и зад жабката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде

Мнение от mgate » 02 Дек 2010, 1:08

stony1 написа:
Hellz написа:въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.


Сега го развържи от там където си го вързал и си поиграй малко да го закараш до клеморедите, които са под волана. Намират се над мястото за почивка на левия крак. Избери си клеморед, в който проводника който влиза е поне 2,5 квадрата. От него излизат наколко по-тънки кабела и има място където да включиш твоя проводника.

Проводника на радиото е вторичен, изваден е от клеморед, към който захранващия проводник е с по-голямо сечение и издържа на по-голямо натоварване. При твоето свързване ще се получи голямо натоварване на проводника за радиото. Проблема е че натоварването на предпазитела за радиото може да не превиши допустимото и той да не изгори, но повишеното натоварване на проводника на радиото може да доведе до неговото загряване, повреждане на изолацията, а има вариант и със запалване на инсталацията. Поради тази причина са направени тези клеморедите под волана и зад жабката.

:yes: е аз да не споменавам ,че то опит знам ама сменях една инсталация на 318тдс с тази на320 тоуринг :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook