Забива след включване на AGR
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Забива след включване на AGR
при мен с работе6 егр двигателя работи много по тихо се едно е бензин.като го изолирам има много по груба работа на двигателя.на диагностика с дис дебитомера показа 4е вкарва много воздух кам 900 не6то оба4е егр бесе изолиран.нека каже някои при диагностика дали егр трябва да е вклу4ен или няма зна4ение
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Забива след включване на AGR
Има значение дали си със затапен или не при диагностика показва различни стойности
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Забива след включване на AGR
riki_ написа:при мен с работе6 егр двигателя работи много по тихо се едно е бензин.като го изолирам има много по груба работа на двигателя.на диагностика с дис дебитомера показа 4е вкарва много воздух кам 900 не6то оба4е егр бесе изолиран.нека каже някои при диагностика дали егр трябва да е вклу4ен или няма зна4ение
И при мен е така, без AGR двигателя работи по-грубо, но пък няма забиване.
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Забива след включване на AGR
абе 6те се сменя тоя тьп дебитомер и това е
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Забива след включване на AGR
jivko2828 написа:riki_ написа:при мен с работе6 егр двигателя работи много по тихо се едно е бензин.като го изолирам има много по груба работа на двигателя.на диагностика с дис дебитомера показа 4е вкарва много воздух кам 900 не6то оба4е егр бесе изолиран.нека каже някои при диагностика дали егр трябва да е вклу4ен или няма зна4ение
И при мен е така, без AGR двигателя работи по-грубо, но пък няма забиване.
ей тая груба работа означава, че горивната ви смес не е правилна!!! и пак ще го кажа, че без АГР не е добре за мотора!

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Забива след включване на AGR
од какво може да се при4инява това, горивната смес да не е правилна?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Забива след включване на AGR
Дебитомера е основния "виновник" за смесообразуването.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Забива след включване на AGR
Dimitroff написа:Дебитомера е основния "виновник" за смесообразуването.
МНЕ... просто на местото на изгорелите газове от АГРа влиза чист въздух и от там и острата работа на мотора.... цяло стадо инженери са изчислили горивната смес с това количество на отработилите газове и като се затапи АГРа как мислите какво става....


Хората които си диагностицират колите сами, или се занимават със сервиз на коли я виждат много добре тази разлика отчетена от дебитомера...
и мене не ми харесва, че АГРа вкарва изгорели газове и сажди отново в цилиндрите, ама какво да направя.... да седна да пиша нов софтуер за ДДЕто ли? Чистя си АГРа, колектора и така...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- vakarelski
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d стОк
- Мечтае да кара: карам това което искам
Re: Забива след включване на AGR
Здравейте Колеги.
На скоро купих моята красавица бмв 320д 2000 136к. с чип. Преди закупуването ходихме в "Даро Кар" за диагностика.. излезе единствено ЕГР-а като грешка. Там установиха, че той е изолиран и го сложиха отново. Закупих автомобила и след като минах около 150-200км започна това адско забиване.. Колата ту върви ту не.. Не мога да разбера от какво е. Вкарах я в сервиз, вече около 7 дни е там и не могат да разберат от какво идва проблема. Първо мислиха, че е дебитомер. Купих дебитомер за 280 лв.. сложиха го.. резултата - никакъв ефект.
Извиках мой приятел със 320д 136к.с. свалихме неговия дебитомер, сложихме го на моята кола - отново никакъв ефект.
Сега продължават да се мъчат с търсене на причината, но аз реших да се посъветвам със вас дали не сте открили проблема. Ако този АГР трябва да се изолира, защо подяволите така са го конструирали? Как мислите, от него ли идват всички тези бози?
На скоро купих моята красавица бмв 320д 2000 136к. с чип. Преди закупуването ходихме в "Даро Кар" за диагностика.. излезе единствено ЕГР-а като грешка. Там установиха, че той е изолиран и го сложиха отново. Закупих автомобила и след като минах около 150-200км започна това адско забиване.. Колата ту върви ту не.. Не мога да разбера от какво е. Вкарах я в сервиз, вече около 7 дни е там и не могат да разберат от какво идва проблема. Първо мислиха, че е дебитомер. Купих дебитомер за 280 лв.. сложиха го.. резултата - никакъв ефект.
Извиках мой приятел със 320д 136к.с. свалихме неговия дебитомер, сложихме го на моята кола - отново никакъв ефект.
Сега продължават да се мъчат с търсене на причината, но аз реших да се посъветвам със вас дали не сте открили проблема. Ако този АГР трябва да се изолира, защо подяволите така са го конструирали? Как мислите, от него ли идват всички тези бози?
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Забива след включване на AGR
За да няма още една тема за счупена турбина - проблема ви колеги е в пренадуване на турбината.
Малко след като съм пуснал темата, мисля че март 2011 беше, турбината ми замина.
Ако имате чип, махнете го докато е време, да няма после "ама тия BMW-та, много се чупят".
Сега съм с включен АГР, включен вакум резервоар и абсолютно всичко както е излязла колата от завода, и колата няма проблеми. Нито пуши, нито нищо.
Малко след като съм пуснал темата, мисля че март 2011 беше, турбината ми замина.
Ако имате чип, махнете го докато е време, да няма после "ама тия BMW-та, много се чупят".
Сега съм с включен АГР, включен вакум резервоар и абсолютно всичко както е излязла колата от завода, и колата няма проблеми. Нито пуши, нито нищо.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Забива след включване на AGR
Аз пък от 2 години съм с чип и права тръба на мястото на ЕГР-а и колата един път не е измрънкала... нито чипа е проблем, нито ЕГР-а.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Забива след включване на AGR
Dimitroff написа:Живко знае
Нали в един и същи ден ги правихте
Знам, знам


Живко - я разкажи какво точно стана при теб?
Si non confectus, non reficiat.
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Забива след включване на AGR
Zagy написа:Dimitroff написа:Живко знае
Нали в един и същи ден ги правихте
Знам, знамСамо не знаех, че е махнал чипа...
![]()
Живко - я разкажи какво точно стана при теб?
Ами при мен явно не беше много добър чипа, понеже след ремонта на турбината колата не вървеше изобщо добре, а коментара на мапера беше че трябвало да се дръпне нещо за да задържа налягане турбината.
Не си спомням какво точно ми каза, но беше голяма глупост, а при самото мапване не сме пипали турбината въобще.
Какво стана - малко след като сложих чипа ми спука големия маркуч на турбото. Ходих при Щерьо - Zagy даже се видяхме ако си спомняш, ти чакаше за смяна на съединител, или нещо подобно.
Той още тогава ми каза, че колата е доста издута и да внимавам. И може би 4-5 месеца по-късно турбината си замина т.е. малко след въпросното забиване. Тогава изолирах АГР-а и мисля че нямаше проблем, до момента в който се счупи. Та според мен проблема е ясен - имате ли забиване и дебитомера и клапана на турбото са ви изправни то турбината пренадува и рано или късно ще си ходи.
Re: Забива след включване на AGR
Много крайно изказване за това забиване.
Винаги е добре да се качи на една диагностика и да се види дали пренадува или не.
А и как ще пренадува след мап-а при положение, че не сте пипали картата на турбото? Нещо противоречиви изказвания има тук...
Винаги е добре да се качи на една диагностика и да се види дали пренадува или не.
А и как ще пренадува след мап-а при положение, че не сте пипали картата на турбото? Нещо противоречиви изказвания има тук...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани