проблем на е39 525d Common Rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 20:38

Да питам аз ,че тука два дена се занимавам : Колата ми гасне на ниски обороти , а в началото трудно палеше. Вчера ходих тука в Бургас на диагностика и ония ми викат не знам не сам сигурен ей такива работи . Иначе на компа изкача грешка подкачваща помпа . На борда пише FUEL INJECTION SYSTEM . Днеска смених подкачващате помпа като старата не даваше никакво налягане а пък новата много добре , след което викам стана работата. Обаче паля и нищо . Пак не ще . Това значи че поне до нея всичко е ОК. Утре ще видя около горивния филтър как са работите . Ако има някой идея какъв може да е проблема ще съм благодарен.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:15

И да добавя отпред на маркуча след горивния филтър влиза доста ваъздух и се чудя дали не може и да е от него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от Elesar74 » 30 Ное 2010, 21:22

Колега, предполагам си сменил тази под шоф. седалка?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:30

Да точно, проверих дали бачка като оставих маркуча и от нея хвърляше като луда, ама ... не пали, а пък старата помпа но6то не хвърляше

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от Ilko Ivanov » 30 Ное 2010, 21:35

Има един куп с причини поради които може да не иска да запали .....
Защо не прежалиш едни 20-30лв за една диагностика и да си спестиш грешни пари за ремонт на принципа проба-грешка ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:38

Колега вчера бях на диагностика два пъти. И двата пъти дава тази същата помпа . Смених я ама не е.е

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от Ilko Ivanov » 30 Ное 2010, 21:40

6perca написа:Колега вчера бях на диагностика два пъти. И двата пъти дава тази същата помпа . Смених я ама не е.е

Можеш ли да ми цитираш точно грешката ?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:42

Пък и колата не ще въобще да пали. Утре да я закарам и пак да ми викат не знаем със сигурност . Пък в Бовата жземат от 100 до 400 лв за диагностика

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:43

Номера не , но изписваше грешка в подкачваща попма

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от Ilko Ivanov » 30 Ное 2010, 21:47

Изпратил съм ти на Л.С. координати на човек който ще ти помогне ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 21:50

Благодарско!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от 6perca » 03 Дек 2010, 11:44

Проблема е решен - помпата в резервоара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от Владо » 08 Дек 2010, 0:25

извинявам се, че я вдигам пак, но да обобщим... и двете помпи ли са били фира, или само тази отзад :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от mpp82 » 08 Дек 2010, 9:15

Само тази в резорвоара,моят проблем беше идентичен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.05.2010
Пол: Мъж

Re: проблем на е39 525d Common Rail

Мнение от nane » 14 Юни 2011, 21:06

колеги помогнете и на мен значи моята е39-ка вчера ми исписа въпросната грешка и колата почти не угасна направи ми впечатление че като подам контакт се чува едно съскане като на спукано маркуче някаде около помпата за високото налягане колата е 525 коман реал автоматик и преди време се появи друг проблем колата по някога не гасне веднага след като завартя ключа работи 3-4 секунди и тогава угасне но не всеки път го прави това само когато тя си реши и мисля че може да има някаква връзка а и преди 7 месеца сменях тази помпа под шофиорската седалка та не ми се вярва да е от нея нека които има някаква представа какво може да е да сподели благодаря предварително

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook