Обороти е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Обороти е39
Здравейте,
От скоро съм собственик на е39 520i вануса , държи ниски обороти 600 , понякога на сфетофарите дори гасне.
Има ли варянт от някъде да ги вдигна малко оборотите , на диагностика не вади нищо.?!
От скоро съм собственик на е39 520i вануса , държи ниски обороти 600 , понякога на сфетофарите дори гасне.
Има ли варянт от някъде да ги вдигна малко оборотите , на диагностика не вади нищо.?!
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Обороти е39
Колега оборотите са нормални около 600. Гасненето може да ти е от датчик колянов или разпределителен вал. Бубини, свещи и лули гледал ли си как са?
- kalinm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Обороти е39
Може да се изказвам неподготвен,щото не ми се излиза на тоя дъжд да паля да видя оборотите,но тя не работи ли горе долу на толкова по принцип?около 700 ако не се лъжа...Що се отнася до това,че колата гасне,мойта правеше същото докато не и смених датчика на разпределителния вал и заспа работата.Успех.
п.с. По късно като излизам ще обърна внимание точно на колко работи и ще пиша
п.с.2 И на мен не ми изкарваше на диагностика проблем с датчика всеки път.Вероятно веднъж работи,веднъж не и затова така.
п.с. По късно като излизам ще обърна внимание точно на колко работи и ще пиша
п.с.2 И на мен не ми изкарваше на диагностика проблем с датчика всеки път.Вероятно веднъж работи,веднъж не и затова така.
Докато умните се наумуват,лудите се налудуват......
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обороти е39
Чак 600 да държи
Не знам, на мен ми се виждат малко ниски, но проблема ти с гасненето не идва от това. Може да са много неща - датчици, нещо по запалителната уредба. Отиди на диагностика.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Обороти е39
Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Обороти е39
barty написа:Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /
Грешиш.
Crankshaft - колянов вал
Camshaft - разпределителен вал
sensor си го уцелил

George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Обороти е39
AGD написа:barty написа:Датчика на валовете се лови с диагностика, едното е Krank sensor, другото е Shaft sensor / ако не греша /
Грешиш.
Crankshaft - колянов вал
Camshaft - разпределителен вал
sensor си го уцелил

Re: Обороти е39
Благодаря , пак ще отиода да я закачат тези дни , като припомпя съдинителя тогава падат и ако не го натисна и задържа колата гасне, но това е отвреме на време...
А стрелката на оборитете е малко над 500 т.е. едвали е повече от 600 и ми се виждат малко ниски има ли варянт да ги вдигна от някъде регулират ли се ?
А стрелката на оборитете е малко над 500 т.е. едвали е повече от 600 и ми се виждат малко ниски има ли варянт да ги вдигна от някъде регулират ли се ?
Re: Обороти е39
noexplode написа:има ли варянт да ги вдигна от някъде регулират ли се ?
това да не е Лада бе,че да ги дигаш,нема бараш колата

Почети малко форума,и ще разбереш как действат оборотите!
А ако пък успееш да влезеш в тайните менюта на таблото,и си видиш реалните обороти на двг,може и да не са 600,както казваш

ЧЕТИ ТУКА : viewtopic.php?f=35&t=13124
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Обороти е39
Ще ползвам темата на колегата за един въпрос. Дано не се сърди.
Въпроса ми е, на какво може да се дължи рязко падане на обороти при потегляне?
Например и при 2000, 3000, 4000 оборота, при потегляне оборотите падат до 1500 и независимо, че газта е до край, колата едвам тръгва. Съмнявам се в датчика на разпределителния вал, че го сменях юли месец (кой знае какво са ми набутали).
М52Б20ТУ е моторчето.

Въпроса ми е, на какво може да се дължи рязко падане на обороти при потегляне?
Например и при 2000, 3000, 4000 оборота, при потегляне оборотите падат до 1500 и независимо, че газта е до край, колата едвам тръгва. Съмнявам се в датчика на разпределителния вал, че го сменях юли месец (кой знае какво са ми набутали).
М52Б20ТУ е моторчето.
Не искам много, искам всичко!
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: Обороти е39
Колега, аз съм точн ос 520 с единичен ванус. Стрелката на оборотомера ми седи точно по средата между 0 и 1000 оборота. Не знам колко са това с точност, но колата работи перфектно. Т.е. 500-600 оборота не са проблем!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Обороти е39
Ето оборотите за М52Б20 при включени клими, на Д, на свободна, със консуматори и т.н.
Тоест без консуматори и на свободна от 700 до 800
Тоест без консуматори и на свободна от 700 до 800
- premium-line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530xi N52B30
- Мечтае да кара: Колело
Re: Обороти е39
Възможно е някой мъркуч за вакум да е скъсан.Или клапана за празен ход да се е повредил.Диагностиката няма да хване механичен проблем.Вземи някъкъв спрей и внимателно пръскай към смукателния колектор където има снадки или гумени мъркучи/естествено на запален двигател/.Ако оборотите се променят значи си окрил проблема.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обороти е39
premium-line написа:Възможно е някой мъркуч за вакум да е скъсан.Или клапана за празен ход да се е повредил.Диагностиката няма да хване механичен проблем.Вземи някъкъв спрей и внимателно пръскай към смукателния колектор където има снадки или гумени мъркучи/естествено на запален двигател/.Ако оборотите се променят значи си окрил проблема.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани