Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 29 Ное 2010, 14:08

Имам нужда от помощ за горните 2 неща за М52Б28. Второто е ясно какво е,някой ако има идея колко е, а първото дори не знам как да си го преведа за да го търся.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от Postman » 29 Ное 2010, 14:50


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 29 Ное 2010, 14:55

При мен става въпрос за пружините на клапаните. Явно се има в предвид твърдостта.. :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от Postman » 29 Ное 2010, 15:03

Изображение
Вътрешни пружини в "калъфка"

П.П. Самият термин coil bind го дефинират през google като:
Coil bind is when the valve spring is compressed fully-to the point that all of the coils are "stacked up" on top of each other.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 29 Ное 2010, 16:29

Пфф, тва забрави да го намеря от някъде.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: България,София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i 93год.
Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
Детайли за колата: Къса ми нервите!!!

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от cursed_in_eternity » 29 Ное 2010, 16:59

Колега не се безпокои се отнякъде ще ги намериш нещата.Ако ще ти свърши работа ето едно пдф-че със парт номерата за всмукателните и изпускателните клапани на разни модели,има го и твоя но нещо не мога да се ориентирам в таблицата.Дано ти помогне! :ok:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение MY RIDE
!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от ръб » 29 Ное 2010, 22:30

При старите M42 от Е30 не са ли така с двойни пружини на клапаните?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от alx » 01 Дек 2010, 20:35

"койл байнд" са две неща...

едното е максимално свитата пружина при което тя става "плътна" и няма повече свиване. това мисля че е твоя вариант защото втория термин е "растояние между клапана и буталото"... ако "койл байнд"-а е неподходящ (височината на напълно свитата пружина е малка) може да позволи на отворения клапан да се "покаже" много във цилиндъра и буталото да го удари като върви нагоре към гмт... и става салата. затова и "койл байнд" и "пистън/валв клирънс" са свързани.

много хора си мислят че ако статично (като го въртиш на ръка примерно) разпределителния вал като свие пружината на клапана и клапана не го удря буталото това важи и на обороти... което е скъпо грешно мислене защото на обороти има едно нещо дето му се вика "валв флоут" (плаване на клапаните) при което клапаните имат известна инертност и ако пружините не са по-силни клапаните не следват гърбиците на разпределителния вал и може да се отварят повече и да се затварят по-късно...

другото което е "койл байнд" е "позата" на някои състезателни коли (наскар)- където предните пружини на окачването са по-меки от задните и на скорост предницата се натиска надолу за да минимизира клирънса и подобри аеродинамиката. (при положение че нормалната "поза" е предните пружини да са по-твърди а задните по-меки).
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 01 Дек 2010, 22:29

Точно! За първото става на въпрос. Отговора на горната задачка е колко градуса валове ще понесе м52-ката със стандартни пружини :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 02 Дек 2010, 22:57

Аз на м50 ванос слагах шрикове на 252 на 244 за които не даваха подмяна на пружините :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 02 Дек 2010, 23:09

Аз съм с такива от бая време ама просто се чудех колко градуса и лифт макс ще може без смяна на пружини.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от ///M Power » 05 Дек 2010, 11:56

Където съм гледал , при спецификацийте на валовете си пише кога трябва смяна на пружини ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 05 Дек 2010, 14:12

Те се презапасяват,за това гледам да разбера колко още може да се изсмуче без да се сменят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 22.08.2007
Местоположение: Казанлък

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от SToDo » 20 Дек 2010, 0:52

на м50 носи до 260 градуса, това е изпробвано но за м52 нямам никакви наблюдения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Мнение от bum_bum » 20 Дек 2010, 8:25

Аз М52 го карам с 252 от 3 години вече, с 264 Шрик също знам, че не е проблем, дори 278 също не е проблем. Въпроса е колко е макс :)
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook