12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
ако не е със всички екстри със сигурност ще можеш да вземеш поне един "+" от кутията с бушоните, ама трябва специалист
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
И какво като е 320i, от всяка кутия с предпазители може да се извади 12V какъвто ти е кеф.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
гледай да не се подпалиш 

видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!
Е ОТ ТАМ!


видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!
Е ОТ ТАМ!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
stony1 написа:Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
И какво като е 320i, от всяка кутия с предпазители може да се извади 12V какъвто ти е кеф.
както е казал колегата stony1 отваряш бушониерата и вътре има контактни площи намираш на коя от тях има + като е на контакт и си ти

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Ще те улесня, за да не търсиш къде има 12V на контакт. Проводниците са с цветове лилав/бял и лилав/жълт. Може да има и други, но тези са 100% проверени.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
vicho написа:гледай да не се подпалиш
видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!
Е ОТ ТАМ!
Колегата ти го е показал ... . Не знам какво търсиш повече... !?!?!

- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Hellz написа:Привет, колеги
От къде (при двигателя) на достъпно място мога да взема 12V на контакт. От гнездото с бушоните е абсурд. Колата е 320i
Светни ни и нас да не одим прости с ква цел ти са тия 12 волта - какво си решил да правиш?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
pgv64 написа:vicho написа:гледай да не се подпалиш
видиш ли тама дека точно до крагчето има една кутишка с + отгоре на нея!
Е ОТ ТАМ!
Колегата ти го е показал ... . Не знам какво търсиш повече... !?!?!
Там е постоянен, а на колегата му трябва само на контакт

stony1 написа: ....

oт бушониерата ще стане по-цивилизовано
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
слагам и газов инжекцион и ми се налага да взема 12V на контакт от някъде. Идеята беше да ги взема тези 12V от някое по-достъпно място, където да мога да си боравя свободно (с поялника в случая), а не да се изчанча. Както и да е намерих си решение. Благодаря на всички отзовали се 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
кажи за какво ти е тоя +
от бушоните се вади и се добавя бушон
онзи другия е ок но... ако не сложиш предпазител можеш да се запалиш класически някои ден
от бушоните се вади и се добавя бушон
онзи другия е ок но... ако не сложиш предпазител можеш да се запалиш класически някои ден
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Hellz написа:слагам и газов инжекцион и ми се налага да взема 12V на контакт от някъде. Идеята беше да ги взема тези 12V от някое по-достъпно място, където да мога да си боравя свободно (с поялника в случая), а не да се изчанча. Както и да е намерих си решение. Благодаря на всички отзовали се
Сега сподели с нас твоето решение, което може да е от полза и за другите колеги.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
Hellz написа:въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.
Сега го развържи от там където си го вързал и си поиграй малко да го закараш до клеморедите, които са под волана. Намират се над мястото за почивка на левия крак. Избери си клеморед, в който проводника който влиза е поне 2,5 квадрата. От него излизат наколко по-тънки кабела и има място където да включиш твоя проводника.
Проводника на радиото е вторичен, изваден е от клеморед, към който захранващия проводник е с по-голямо сечение и издържа на по-голямо натоварване. При твоето свързване ще се получи голямо натоварване на проводника за радиото. Проблема е че натоварването на предпазитела за радиото може да не превиши допустимото и той да не изгори, но повишеното натоварване на проводника на радиото може да доведе до неговото загряване, повреждане на изолацията, а има вариант и със запалване на инсталацията. Поради тази причина са направени тези клеморедите под волана и зад жабката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 12V на контакт в отделението на двигателя - къде
stony1 написа:Hellz написа:въпросният + е нужен на газовият компютър. Не мога да кажа за какво защото не съм врял и кипял.
И да знам, че се добавя бушон и дори вече съм го добавил.
А решението на проблема ми беше следното: Наместих газовият компютър при бензиновият и видях, че от там немците са оставили местенце от което да се прекарат кабели в купето. Та прекарах въпросният кабел от там и го вързах към радиото.
Сега го развържи от там където си го вързал и си поиграй малко да го закараш до клеморедите, които са под волана. Намират се над мястото за почивка на левия крак. Избери си клеморед, в който проводника който влиза е поне 2,5 квадрата. От него излизат наколко по-тънки кабела и има място където да включиш твоя проводника.
Проводника на радиото е вторичен, изваден е от клеморед, към който захранващия проводник е с по-голямо сечение и издържа на по-голямо натоварване. При твоето свързване ще се получи голямо натоварване на проводника за радиото. Проблема е че натоварването на предпазитела за радиото може да не превиши допустимото и той да не изгори, но повишеното натоварване на проводника на радиото може да доведе до неговото загряване, повреждане на изолацията, а има вариант и със запалване на инсталацията. Поради тази причина са направени тези клеморедите под волана и зад жабката.


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани