Проблем с парното на 524-ка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Проблем с парното на 524-ка

Мнение от alchohol » 28 Ное 2010, 16:48

Здравейте Колеги,
първо предварително да се извиня, ако има подобна тема, но аз нищо не открих.
Та значи проблема е следният:
- колата ми е само с парно, няма климатик или климатроник, а на двете врътки има отбелязанани градуси. Само че с тях не може да се пусне нито топло, нито студено. Единствения начин това да се случи е чрез клапата за хоризонтално насочване на въздушния поток. Когато е затворена духа топло, а когато е отворена-студено.
Има ли вариянт нещо да е пипано по парното или може би е насаден друг панел?
Ако някой знае нещо по въпроса, нека да сподели мнение.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от golov_bg » 28 Ное 2010, 21:55

коя е клапата за тва насочване че нещо немога да се ориентирам,иначе колега и аз съм с 24ка има едни клапи отпред които ти определят топлото и студеното проблема най вероятно е тях,когато е загряла вдигни капака от страната на бушоните наведисе и погледни в купето влизат 3 маркуча пипни ги когато си на топло трябва и трите да са топли ако не са значи клапите ти не работят,а тези клапи са отдясно на трите куплунга на инсталацията
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

номер 15 на схемата
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от alchohol » 28 Ное 2010, 22:55

За средния плъзгач имам предвид колега, той като е на ляво и духа топло, по средата смесва въздуха, а на дясно духа студено. Врътките с градусите, между които е ключа за степените на вентилатора, не играят никава роля.
radiowireshvacswitch.jpg
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от golov_bg » 29 Ное 2010, 0:35

хммм много интересно,от колко време имаш тази кола и от кога взе да ги прави тея проблеми?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от alchohol » 29 Ное 2010, 7:33

От шест месеца близо я карам, ама така я взех и предния собственик ми каза, че така е била. Иначе си топли много парното, ама ми е чудно защо така е преправено, съмнява ме да не би тоя панел да е от кола с климатик, абсолютно същия е като на снимката.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от golov_bg » 29 Ное 2010, 17:45

виж за тея клапи дето ти говорих евентуално да неби да е преправяна с кранче от лада
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от alchohol » 30 Ное 2010, 12:34

и трите са топли при пуснато парно, ще видим какво ще покаже лекото разглобяване ;)
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с парното на 524-ка

Мнение от alchohol » 30 Ное 2010, 21:00

Извадих панела с прътките, разкачих жилата-видимо нищо необичайно. Само че освен захранването за перката има и още една букса, която влиза в панела и е сложена точно на гърба на дясната врътка. Предполагам, че чрез тея потенциометри се управляват някакви ел. клапи, ама до къде води тоя сноп кабели-пълна мистерия
:dunno:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook