Забива след включване на AGR

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Забива след включване на AGR

Мнение от jivko2828 » 29 Ное 2010, 0:15

Здравейте колеги.
Проблема е следния, в събота сменях въздушния филтър и реших да изчистя AGR-a и да го включа, понеже карах с изолиран. Всичко си беше наред, но както си карах из града при едно тръгване на 2-ра реших да настъпя, но нещо заби към 2600 оборота, но след повторно подаване на газ се оправи. Повече нямаше проблем, но днес на път за София го направи на няколко пъти когато намалях до 110 после не можех да ускоря, защото забиваше. Интересното е, че като натисна копчето на автопилота да достигне последната запаметена скорост се оправяше веднага т.е набираше до 160 примерно без забиване.
Та въпроса ми е дали е свързано с AGR-a, или проблема е в турбината, понеже дебитомер и клапан на турбото съм сменял.
Другият ми въпрос е: скоро сложих чип, възможно ли е нещо от него да се е прецакало, понеже преди не съм имал никакви проблеми със забиване с включен и изключен AGR. AGR-a беше изключен понеже беше малко мудна в ниските. :conf:

Edit: бях забравил 320d 2000 година


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от milennyc » 29 Ное 2010, 8:59

Едва ли е от дебитомера, щом се оправя намирсва ми на проблем с турбото нещо не разтоварва как требе. А и този чип го е по довършило турбото :smoke: . Проблема не идва от ЕГР-а. Затапи го пак и виж .... :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от LUCIFER'S » 29 Ное 2010, 10:36

една диагностика няма да е зле... ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от jivko2828 » 29 Ное 2010, 11:36

LUCIFER'S написа:една диагностика няма да е зле... ;)

Това е ясно, че ще се направи. :yes:
Преди малко карах колата, нямаше никакви проблеми из града. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от frizzante » 29 Ное 2010, 11:38

Колега откачай го и си готов, имах същите проблеми като твоите. Карах с изолиран, така взех колата и един ден реших да го закача и след 10 км се почна, един вика турбо заминало, друг не знам какво си...Откачих го и всичко е наред. Не се вкарвай в приключения! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от jivko2828 » 29 Ное 2010, 11:50

frizzante написа:Колега откачай го и си готов, имах същите проблеми като твоите. Карах с изолиран, така взех колата и един ден реших да го закача и след 10 км се почна, един вика турбо заминало, друг не знам какво си...Откачих го и всичко е наред. Не се вкарвай в приключения! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

То и аз така взех колата, и си върви идеално с изолиран, ама в който и сервиз да отида всеки ми казв да карам с AGR.
Но за сега явно ще карам без него . :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от LUCIFER'S » 29 Ное 2010, 12:09

jivko2828 написа:
frizzante написа:Колега откачай го и си готов, имах същите проблеми като твоите. Карах с изолиран, така взех колата и един ден реших да го закача и след 10 км се почна, един вика турбо заминало, друг не знам какво си...Откачих го и всичко е наред. Не се вкарвай в приключения! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

То и аз така взех колата, и си върви идеално с изолиран, ама в който и сервиз да отида всеки ми казв да карам с AGR.
Но за сега явно ще карам без него . :yes:


Щом върви идеално с изолиран имаш някакъв проблем! трябва да е обратното ;)
виж на диагностика трябва да имаш записана грешка/и
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от Zagy » 29 Ное 2010, 12:56

Да не започваме вечния спор "За и против изолирането на ЕГР"... всеки си решава. Аз съм без ЕГР.

Живко - аз бих ти казал да оставиш ЕГР-а изолиран и да си караш така.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2010, 12:57

Живко - имаш ми номера - дай ще я видим тази работа :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от jivko2828 » 29 Ное 2010, 13:48

Dimitroff написа:Живко - имаш ми номера - дай ще я видим тази работа :yes:

Ванка, ще ти звънна да я видим, но горе долу май имам обяснение на станалото.
Понеже процедурата я правих в сервиз, и "майстора" беше накиснал AGR-a в нафта, за да изпада мръсотията и после ръчкаше с някаква метална глупост, нищо чудно да е прецакал мембраната и от там да прави мизерии.
Но все пак ще видим какво ще покаже диагностиката. :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от Zagy » 29 Ное 2010, 14:07

Не може да е това - няма как да бръкне до мембраната.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от jivko2828 » 29 Ное 2010, 18:14

Zagy написа:Не може да е това - няма как да бръкне до мембраната.

Ами не знам, но сложих болчето пак и няма проблеми. Ще мина на диагностика все пак де.
Ако излезе нещо пак ще пиша. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 13.03.2010
Местоположение: sloveniq
Пол: Мъж

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от riki_ » 29 Ное 2010, 19:10

Да не отварам нова тема.при мен след вклу4ване на егр клапана колата запо4на да сменя оборотите и има пове4е 4ерен дим.колегата миленус да каже дали е од дебитомера.с изолиран няма проблем колата.320д 2000год.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от ckrumov » 29 Ное 2010, 22:48

riki_ написа:Да не отварам нова тема.при мен след вклу4ване на егр клапана колата запо4на да сменя оборотите и има пове4е 4ерен дим.колегата миленус да каже дали е од дебитомера.с изолиран няма проблем колата.320д 2000год.


Това с черния дим е 100% от наличието на работещ EGR. И на мойта като го свържа, пуши. То верно, че е и с чип, но по принцип КАТО ИМА EGR СИ ПУШИ ПОВЕЧЕ, независимо дали е чистен. Ауди А4 ТДИ съм имал. Ефекта беше същия. Докато можем да си караме без EGR, защо сами да си го набиваме отзад... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: Забива след включване на AGR

Мнение от frizzante » 30 Ное 2010, 1:43

ckrumov написа:
riki_ написа:Да не отварам нова тема.при мен след вклу4ване на егр клапана колата запо4на да сменя оборотите и има пове4е 4ерен дим.колегата миленус да каже дали е од дебитомера.с изолиран няма проблем колата.320д 2000год.


Това с черния дим е 100% от наличието на работещ EGR. И на мойта като го свържа, пуши. То верно, че е и с чип, но по принцип КАТО ИМА EGR СИ ПУШИ ПОВЕЧЕ, независимо дали е чистен. Ауди А4 ТДИ съм имал. Ефекта беше същия. Докато можем да си караме без EGR, защо сами да си го набиваме отзад... ;)


:OT: :OT: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Много точно казано колега! Чистен не чистен...за какво е цялата тази хамалогия? Добре, не е сложен там напразно, не сме го сложили аз или ти, там е за да отговаря на евро нормите дизелчето...но едва ли това е "нещото" което не ни е в норма в България...да наблегнем на друго.

За да не съм нацяло оф...Знам, че с него колата загрява по-бързо което си е голям плюс за зимата, но аз си карам за сега така с изолиран и не виждам колата да загрява по-бавно от предишните ми дизели. Най-доброто за сега обяснение до сега за него съм получил от един многоуважаван от мен колега и то е "Кара мотора да си яде лайната" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook