Грешка на компютъра!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Грешка на компютъра!

Мнение от dbanchev » 26 Ное 2010, 20:52

milennyc написа:
DAEL написа:То има и един български начин, ама не е за предпочитане! :mhihi:

:mhihi: Има има

Има да, даваш 2те жички на кабела на късо и лампата гасне :mhihi: . На който не му се инвестира в датчици това е БГ вариант :mhihi: :paranoid: .


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Грешка на компютъра!

Мнение от milennyc » 26 Ное 2010, 22:05

dbanchev написа:
milennyc написа:
DAEL написа:То има и един български начин, ама не е за предпочитане! :mhihi:

:mhihi: Има има

Има да, даваш 2те жички на кабела на късо и лампата гасне :mhihi: . На който не му се инвестира в датчици това е БГ вариант :mhihi: :paranoid: .


Точно :yes: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.02.2010
Местоположение: София/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i Touring
Мечтае да кара: BMW

Re: Грешка на компютъра!

Мнение от sashozmeq » 26 Ное 2010, 23:26

milennyc написа:
dbanchev написа:
milennyc написа:
DAEL написа:То има и един български начин, ама не е за предпочитане! :mhihi:

:mhihi: Има има

Има да, даваш 2те жички на кабела на късо и лампата гасне :mhihi: . На който не му се инвестира в датчици това е БГ вариант :mhihi: :paranoid: .


Точно :yes: :mhihi:

Не съм сигурен за кой вариант говорите, но има и интелигентен български вариант. Може да се направи ако се сменят накладките скоро след светкането на лампата. Та по въпроса:
Пластмасовия край на датчика се протърква и двете жички вече не са свързани. Където е търкал диска се виждат 2 метални площадки (били са свързани преди диска да ги протърка и раздели). С поялник може да се направи капка и да се съединят двете площадки. След това се заливат отгоре със силикон или с поксипол или с някакво лепило. Така датчика става като нов и си работи нормално. Като намалеят накладките силикона ше се протърка, ще се протърка и капката и ще се прекъснат двете жици, и лампата на таблото ще светне. :driving:

Надявам се да съм бил полезен на тези, на които не им се дават излишни пари в криза. :mhihi:
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook