Евентуални проблеми след продължителен престой
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Евентуални проблеми след продължителен престой
Здравейте колеги,
имам следния въпрос:
Ще имам ли някакъв проблем с паленето и някой модули по управлението на колата след продължителен престой в гараж след откачане на акумулатора?
Тази зима реших да я прибера на топло и да нея троша по "идеално почистените и поддържани
пътища на Родината.
Автомобила е Е 39 525 Д 2000 година.
Благодаря за всички отговори!
имам следния въпрос:
Ще имам ли някакъв проблем с паленето и някой модули по управлението на колата след продължителен престой в гараж след откачане на акумулатора?
Тази зима реших да я прибера на топло и да нея троша по "идеално почистените и поддържани
пътища на Родината.

Автомобила е Е 39 525 Д 2000 година.
Благодаря за всички отговори!
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
Колега, личен опит, ама за бензиново, 1,5 години без да е палено дори, никакъв проблем, само акумулатора беше сдал багажа, и купувах нов. Обаче беше в много хубав гараж. После пак заминах и пак една година, но карах баща ми да го припалва.
Моето беше 3-тото е39 в Русе преди години.
Моето беше 3-тото е39 в Русе преди години.
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
колега аз моита не я бях палил 8 месеца,но и бях свалил акумолатора преди да замина.като се върнах само сложих акомулатора и запали без никакви проблеми колата е тдс.
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
Благодаря колеги,
гаража в който я държа е топъл,подземен.
Имах притеснения да не сработят после някои управляващи модули,блокиране на геометрията на турбото и т.н.
И аз мисля,че няма да има проблеми за 4-5 месеца.
гаража в който я държа е топъл,подземен.
Имах притеснения да не сработят после някои управляващи модули,блокиране на геометрията на турбото и т.н.
И аз мисля,че няма да има проблеми за 4-5 месеца.
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
Няма да имаш проблеми. Хубаво е все пак ако има кой да я припалва от време на време
- HERMES
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0 D 03
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
Аз няма да пътувам,
просто си взех джип за зимата и ще ходя редовно да я припалвам
просто си взех джип за зимата и ще ходя редовно да я припалвам

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
припалвай я и няма проблем, само не дърпай ръчната и си провери антифриза и течноста за чистачките да не се изненадаш на пролет ако е лятна течноста, имам предвид да не замръзне
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
Колега миналата година и аз оставих е39-ката за зимата като дори не беше в гараж, а под навес. Така стоя 2 месеца и след това никакъв проблем с паленето или с някакви модули по колата.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
е39 няма модули които да страдат от липса на захранване. Но сме имали проблем с е70......Затова да кажем даже и в дилърите, винаги им се пуска зарядно веднага.
Ходих веднъж да получа нови БМВ та докарани с кораб до Америка, от клатенето половината не можаха да запалят. Може да е съвпадение но беше така.
Ходих веднъж да получа нови БМВ та докарани с кораб до Америка, от клатенето половината не можаха да запалят. Може да е съвпадение но беше така.
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: Евентуални проблеми след продължителен престой
sadex5 написа:е39 няма модули които да страдат от липса на захранване. Но сме имали проблем с е70......Затова да кажем даже и в дилърите, винаги им се пуска зарядно веднага.
Ходих веднъж да получа нови БМВ та докарани с кораб до Америка, от клатенето половината не можаха да запалят. Може да е съвпадение но беше така.
Оффтопик, но немога да не ви го споделя:
Днес чух за някакви мерцедеси, които имали следния дефект. Ако се оставят продължително време на паркинг и има силен вятър, то акумулатора им падал. Дължало се на активното окачване. Като духа вятър и клати колата и това активно окачване работило яко и изсмуквало акумулатора.



Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани