Маслото светна при пълен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
Re: Маслото светна при пълен двигател
Така,казваш че имаш теч на масло, а нивото не спада? Може би нафта в маслото разредено е, и като загрее лмпата премигва.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Маслото светна при пълен двигател
Като я запалиш отвори капачката на маслото да видиш дали плиска вътре масло,ако не вдигни пръчката на маслото докато е запалена и ако седи непокътнато а да не е пръснато по цялата пръчка значи не ти качва маслената помпа.Така на брат ми на неговата кола му беше затлачила помпата и не качваше въобще нагоре.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
В интерес на истината като загасих колата, като стана всичко, вдигнах пръчката и отчете масло веднага,но пък бях по нанагорно иначе тамън бях изгасил колата и се учудих как толкова бързо ще падне в картера,но си помислих,че това е поради наклона.А да оставя колата да работи не е добра идея за момента.
Като се замисля и капачката отварях и горния вал беше почти сух както и главата...,но пък не ми направи впечатление защото скоро бяха ревизирани и попринцип не задържа масло.Мерси на колегата над мен наистина ме опъти и ме накара да се замисля
Като се замисля и капачката отварях и горния вал беше почти сух както и главата...,но пък не ми направи впечатление защото скоро бяха ревизирани и попринцип не задържа масло.Мерси на колегата над мен наистина ме опъти и ме накара да се замисля

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Маслото светна при пълен двигател
Не ти препоръчвам да я караш така,не ми се мисли какво ще стане с главата и вътре в нея-ще посинее всичко,а това е достатъчно.Да не са лепили някъде нещо със силикон нещо и да са прекалили и от там в помпата 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Маслото светна при пълен двигател
Маслена помпа или запушен смукател колега, ако си спрял навреме ще минеш само с помпата.
only rear wheel drive
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Ми не не са лепили нищо със силикон,и няма силикон по която и да е гарнитура.А картера и всмукателната тръбичка аз я чистих и всичко съм го правил като за мене си,всичко беше като ново целия двигател го изядох с парцала,шкурката и възд пистолет,а и 4л меглио.....Като се замисля даже и самата помпа чистих.А иначе колата я угасих на момента като видях че светна маслото,даже спрях като най-големия селянин по-средата на пътя,но такъв беше момента,силно се надявам да е помпа.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Маслото светна при пълен двигател
В такъв случай няма да имаш сериозни поражения по мотора, неприятно е наистина, но ти желая лек и по-малко скъп ремонт
.Успех 


only rear wheel drive
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: Маслото светна при пълен двигател
Тракането на мотора ще се оправи според мен, когато си оправиш маслената помпа. На кола без масло моторът и притраква, ама после си утихва. Може и да си се заблудил откъде е точно тракането. Ако си я загасил веднага, както казваш 100% и няма нищо друго, ако това те успокоява.
За пример ти давам моята - от теч на масло от гарнитурата на масления филтър беше хвърляло отзад масло чак до задното гърне
. Запалих колата и забелязах, че е странен звукът на мотора. Вдигам щеката - маслото малко под минимума. Не ми е светвала лампата на маслото, но като си долях мотора се върна към нормалната си работа и никакви проблеми по-нататък.
Успех и дано не е нищо по-сериозно.

За пример ти давам моята - от теч на масло от гарнитурата на масления филтър беше хвърляло отзад масло чак до задното гърне

Успех и дано не е нищо по-сериозно.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Мерси на всички,наистина ми бяхте полезни,поне някой ме успокоиха,други не толкова,дано е по-леко,че тамън си казвах,че няма какво просто да правя по тая кола вече и ето....Явно е имало да става.Живи и здрави да са всички отзовали се ще пиша по натам какво е станало.






Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Маслото светна при пълен двигател
Като отвориш за помпата си свали и лагерите,погледни ги и ги сравни с тези които си сменил.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Маслото светна при пълен двигател
шийките на к.в. към лагерите трябва да имат диаметрален луфт някакви стотни от милиметъра
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Ми мойте старите лагери на просто око нямаха никакво износване,никакъв ръб,просто мястото беше потъмняло.Ще търся такова сходство,макар,че ще избягвам да се гледат,ще се опитам на просто око,че с тях ремонта става двоен.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Колега сигурен ли си 4е наистина ти е направен ремонт на двигателя,щото според мен това присветване на лампата и чукане от долу най-вероятно според мен са биелните лагери,може да ги чуеш като плавно подаваш газ до към 2000-2500об.но повече не я натискаи!успех
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
didoevs написа:Колега сигурен ли си 4е наистина ти е направен ремонт на двигателя,щото според мен това присветване на лампата и чукане от долу най-вероятно според мен са биелните лагери,може да ги чуеш като плавно подаваш газ до към 2000-2500об.но повече не я натискаи!успех
По нагоре съм писал,че присъствах на ремонта та и 50% от него аз си го направих.
Та проблемът....хората, които ме подхванаха с лагери не познаха.Лагерите са си здрави,вериги сегменти всичко е като на 3000км

Втория проблем е че помпата е засмучила стружка,която се е набила в малкия пръстен на помпата и беше си изровила улеи,но като цяло си е работила и това може и да е било и от преди някога кой знае.
Мерси на отзовалите се и на останалите които само чесаха клавиатурата.


Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Маслото светна при пълен двигател
arr0gance написа:[Проблемът е бил първо във болта долу откъм вала,бил се е поразтегнал и помпата от там не е въртяла като хората и от там е чукането.
Помпата няма как да превърта и да не е като хората, втулката на която са двата зъбни ротора има два канала, за да не превърта, дори и с разхлабени болтове на капака с нарезите, а за вала се фиксира с шпонка. Става въпрос за някой от четирите болта на вътрешния капак, недобре затегнат доколкото разбрах и появата на луфт между роторите и капака, оттам е тракането и недостиг на масло в системата, а стружката е от стърженето на ротора в капака, който е бил частично изместен в единия си край. Освен да греша за този двигател и втулката да не е статична спрямо шийката на вала посредством шпонка и да се стяга чрез зъбното колело на веригата, с големия болт отпред на шайбата на вала.
Последна промяна ивчо3 на 08 Дек 2010, 10:42, променена общо 1 път
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани