Маслото светна при пълен двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от scotixer » 25 Ное 2010, 21:28

Така,казваш че имаш теч на масло, а нивото не спада? Може би нафта в маслото разредено е, и като загрее лмпата премигва.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от vladi_a_i » 25 Ное 2010, 21:58

Като я запалиш отвори капачката на маслото да видиш дали плиска вътре масло,ако не вдигни пръчката на маслото докато е запалена и ако седи непокътнато а да не е пръснато по цялата пръчка значи не ти качва маслената помпа.Така на брат ми на неговата кола му беше затлачила помпата и не качваше въобще нагоре.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от arr0gance » 25 Ное 2010, 22:15

В интерес на истината като загасих колата, като стана всичко, вдигнах пръчката и отчете масло веднага,но пък бях по нанагорно иначе тамън бях изгасил колата и се учудих как толкова бързо ще падне в картера,но си помислих,че това е поради наклона.А да оставя колата да работи не е добра идея за момента.
Като се замисля и капачката отварях и горния вал беше почти сух както и главата...,но пък не ми направи впечатление защото скоро бяха ревизирани и попринцип не задържа масло.Мерси на колегата над мен наистина ме опъти и ме накара да се замисля :bowdown:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от vladi_a_i » 25 Ное 2010, 22:59

Не ти препоръчвам да я караш така,не ми се мисли какво ще стане с главата и вътре в нея-ще посинее всичко,а това е достатъчно.Да не са лепили някъде нещо със силикон нещо и да са прекалили и от там в помпата :dunno:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от michev » 25 Ное 2010, 23:09

Маслена помпа или запушен смукател колега, ако си спрял навреме ще минеш само с помпата.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от arr0gance » 25 Ное 2010, 23:41

Ми не не са лепили нищо със силикон,и няма силикон по която и да е гарнитура.А картера и всмукателната тръбичка аз я чистих и всичко съм го правил като за мене си,всичко беше като ново целия двигател го изядох с парцала,шкурката и възд пистолет,а и 4л меглио.....Като се замисля даже и самата помпа чистих.А иначе колата я угасих на момента като видях че светна маслото,даже спрях като най-големия селянин по-средата на пътя,но такъв беше момента,силно се надявам да е помпа.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от michev » 25 Ное 2010, 23:59

В такъв случай няма да имаш сериозни поражения по мотора, неприятно е наистина, но ти желая лек и по-малко скъп ремонт :D .Успех :yes:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от ///M3 » 26 Ное 2010, 1:00

Тракането на мотора ще се оправи според мен, когато си оправиш маслената помпа. На кола без масло моторът и притраква, ама после си утихва. Може и да си се заблудил откъде е точно тракането. Ако си я загасил веднага, както казваш 100% и няма нищо друго, ако това те успокоява. :yes:

За пример ти давам моята - от теч на масло от гарнитурата на масления филтър беше хвърляло отзад масло чак до задното гърне :mhihi: . Запалих колата и забелязах, че е странен звукът на мотора. Вдигам щеката - маслото малко под минимума. Не ми е светвала лампата на маслото, но като си долях мотора се върна към нормалната си работа и никакви проблеми по-нататък.

Успех и дано не е нищо по-сериозно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от arr0gance » 26 Ное 2010, 1:03

Мерси на всички,наистина ми бяхте полезни,поне някой ме успокоиха,други не толкова,дано е по-леко,че тамън си казвах,че няма какво просто да правя по тая кола вече и ето....Явно е имало да става.Живи и здрави да са всички отзовали се ще пиша по натам какво е станало. :yes: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от ~Мишо~ » 26 Ное 2010, 3:14

Като отвориш за помпата си свали и лагерите,погледни ги и ги сравни с тези които си сменил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от EnimEn » 26 Ное 2010, 4:14

шийките на к.в. към лагерите трябва да имат диаметрален луфт някакви стотни от милиметъра
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от arr0gance » 26 Ное 2010, 21:11

Ми мойте старите лагери на просто око нямаха никакво износване,никакъв ръб,просто мястото беше потъмняло.Ще търся такова сходство,макар,че ще избягвам да се гледат,ще се опитам на просто око,че с тях ремонта става двоен.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.04.2010
Пол: Мъж

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от didoevs » 27 Ное 2010, 19:15

Колега сигурен ли си 4е наистина ти е направен ремонт на двигателя,щото според мен това присветване на лампата и чукане от долу най-вероятно според мен са биелните лагери,може да ги чуеш като плавно подаваш газ до към 2000-2500об.но повече не я натискаи!успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от arr0gance » 07 Дек 2010, 22:36

didoevs написа:Колега сигурен ли си 4е наистина ти е направен ремонт на двигателя,щото според мен това присветване на лампата и чукане от долу най-вероятно според мен са биелните лагери,може да ги чуеш като плавно подаваш газ до към 2000-2500об.но повече не я натискаи!успех


По нагоре съм писал,че присъствах на ремонта та и 50% от него аз си го направих.
Та проблемът....хората, които ме подхванаха с лагери не познаха.Лагерите са си здрави,вериги сегменти всичко е като на 3000км :mhihi: .Проблемът е бил първо във болта долу откъм вала,бил се е поразтегнал и помпата от там не е въртяла като хората и от там е чукането.Преди да се изметнете "ебахти майсторите" всичко е правено по книга с динамометричен ключ само болтовете на картера и капака на клапаните ги завих с ключ...
Втория проблем е че помпата е засмучила стружка,която се е набила в малкия пръстен на помпата и беше си изровила улеи,но като цяло си е работила и това може и да е било и от преди някога кой знае.
Мерси на отзовалите се и на останалите които само чесаха клавиатурата. :mhihi: :bowdown:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Маслото светна при пълен двигател

Мнение от ивчо3 » 08 Дек 2010, 10:32

arr0gance написа:[Проблемът е бил първо във болта долу откъм вала,бил се е поразтегнал и помпата от там не е въртяла като хората и от там е чукането.

Помпата няма как да превърта и да не е като хората, втулката на която са двата зъбни ротора има два канала, за да не превърта, дори и с разхлабени болтове на капака с нарезите, а за вала се фиксира с шпонка. Става въпрос за някой от четирите болта на вътрешния капак, недобре затегнат доколкото разбрах и появата на луфт между роторите и капака, оттам е тракането и недостиг на масло в системата, а стружката е от стърженето на ротора в капака, който е бил частично изместен в единия си край. Освен да греша за този двигател и втулката да не е статична спрямо шийката на вала посредством шпонка и да се стяга чрез зъбното колело на веригата, с големия болт отпред на шайбата на вала.
Последна промяна ивчо3 на 08 Дек 2010, 10:42, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook