Маслото светна при пълен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Маслото светна при пълен двигател
Колата е 2.5тдс е36 м51/Проблемът е следния,понеже нещо искат да ме качат на въртележката в един сервиз,реших,че по-лесния начин е да попитам колегите,които винаги са тук и винаги ще помогнат.
Значи стана следното,карам си аз и лампата за маслото мигна 1 път и загасна,след известно време мигна пак и угасна на 3тия път светна и не спря,гася колата.Паля и си изгасва нормално,после обаче след 3-4-5сек пак светва за постоянно,от самия мотор се чува някакво чукане в долната страна,някъде откъм вала,явно там някъде е помпата..знам ли вече....Масло има в колата 8л,защото си помислих, че то е заминало,и долях 1л,а преди 3500км на мотора са сменени биелни лагери сегменти ревизия глава семерини и всякакви боклуци.Знам че има някакви темички за това,но първо незнам бензин и дизел на 1 принцип ли са 2ро другата тема която намерих няма много сходства,просто се изчерпах откъм думи,ако случайно някой се сеща за някоя тема,която може да помогне да ме опъти ще съм много благодарен.
Мерси предварително и излишни мнения не ми трябват,знам че е лесно да го кажеш като не е на твоя гъз...
Значи стана следното,карам си аз и лампата за маслото мигна 1 път и загасна,след известно време мигна пак и угасна на 3тия път светна и не спря,гася колата.Паля и си изгасва нормално,после обаче след 3-4-5сек пак светва за постоянно,от самия мотор се чува някакво чукане в долната страна,някъде откъм вала,явно там някъде е помпата..знам ли вече....Масло има в колата 8л,защото си помислих, че то е заминало,и долях 1л,а преди 3500км на мотора са сменени биелни лагери сегменти ревизия глава семерини и всякакви боклуци.Знам че има някакви темички за това,но първо незнам бензин и дизел на 1 принцип ли са 2ро другата тема която намерих няма много сходства,просто се изчерпах откъм думи,ако случайно някой се сеща за някоя тема,която може да помогне да ме опъти ще съм много благодарен.
Мерси предварително и излишни мнения не ми трябват,знам че е лесно да го кажеш като не е на твоя гъз...

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- etmoni
- Е30-джия
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ssssssss
- Мечтае да кара: e30
Re: Маслото светна при пълен двигател
имаш датчик който мери налягането на маслото, може да свети от не достатъчно налягане. Това би обяснило и чукането в долната част на мотора
: Пичове....такава кола не се купува по снимки....
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Маслото светна при пълен двигател
може би маслена помпа, не достатачно налягане, датчик
аз клоня към номер 1...
аз клоня към номер 1...
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Маслото светна при пълен двигател
etmoni написа:имаш датчик който мери налягането на маслото, може да свети от не достатъчно налягане. Това би обяснило и чукането в долната част на мотора
колега, тогава става обратно, недостиг на масло в горната част на мотора, е то зависи и колко точно налягане не прави...
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
А от какво може да не прави достатъчно налягане и този "датчик" на кофти място ли е или лесно може да се замени и да се провери...
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Маслото светна при пълен двигател
някакви течнове да си видял? от някъде?
този датчик ако е същия е на гърба на кутията за масления ти филтер. има букса в него
(имам излишен работещ)
тук искам да попитам някои от колегите които знаят
защо този датчик има само един пин на буксата и как работи точно?
този датчик ако е същия е на гърба на кутията за масления ти филтер. има букса в него
(имам излишен работещ)
тук искам да попитам някои от колегите които знаят
защо този датчик има само един пин на буксата и как работи точно?
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Ами незнам,от едната страна където идват тръбите от масления филтър едната тръбичка явно не е като хората влезнала и доста масло изпуска от там,но за 3500км не съм долял и капка масло и винаги е било на макс,т/е не мисля че изхвърля фрапиращи количества.Но пък от друга страна целия двигател под колекторите и на самата пета има локвичка,но с неизвестна течност не мерише на нафта,но е много бистро за масло може да е смеска между 2те....А този датчик от каква година кола трябва да е,т/е след 96 и преди 96 има ли разлика в датчиците.Мерси иначе още утре ще пробвам да го менкам.
А ако е възможно някой да ми каже от какво може налягането да е по-малко,че ми звучи неприятно това.
А ако е възможно някой да ми каже от какво може налягането да е по-малко,че ми звучи неприятно това.
Последна промяна arr0gance на 25 Ное 2010, 19:29, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Маслото светна при пълен двигател
няма налягане на маслото,чукането е от лагерите,щом го чуваш вече са заминали.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
kirililiev написа:няма налягане на маслото,чукането е от лагерите,щом го чуваш вече са заминали.
Лагери на 3500км да са заминали?! След ремонта до 2000км съм карал колата до няма и 2000об/м след тия 2000 не съм я качвал над 3000об/м как става това,а и ВИНАГИ я чакам сутрин да излезе от синята зона.... Ако наистина са заминали те....направо незнам....Все пак възможно ли е ми е интересно и как,че ме заинтригува,да не говорим,че ме метна в тъч.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Маслото светна при пълен двигател
не ми се вярва толкова бързо да ги износи
по скоро ще ти се е разтракала главата ако е нямало масло много време
иди при някои които разбира от БМВ и проверете
по скоро ще ти се е разтракала главата ако е нямало масло много време
иди при някои които разбира от БМВ и проверете
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Маслото светна при пълен двигател
arr0gance написа:kirililiev написа:няма налягане на маслото,чукането е от лагерите,щом го чуваш вече са заминали.
Лагери на 3500км да са заминали?! След ремонта до 2000км съм карал колата до няма и 2000об/м след тия 2000 не съм я качвал над 3000об/м как става това,а и ВИНАГИ я чакам сутрин да излезе от синята зона.... Ако наистина са заминали те....направо незнам....Все пак възможно ли е ми е интересно и как,че ме заинтригува,да не говорим,че ме метна в тъч.
има много вариянти,може маслената ти помпа да е била кофти,малко вероятно е но е възможно.може също просто ремонта да е бил направен некачествено.
първо сподели по добре какво точно е правено по колата,вала шлайфан ли е или просто са сложени някви нови лагери,също така сподели каква е причината за този ремонт.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Маслото светна при пълен двигател
Нищо не е шлайфано/разширявано/тунинговано просто се замениха частите.Сменени са биелните лагери,сегментите,главата е сваляна за челосване и всички гарнитури от картера до капака на клапаните са сменени и семерината на вала също. Причината е че пътувам и искам някаква надеждна и икономична кола...Като цяло майстора като свали биелните лагери остана меко казано изумен, защото нямаха видимо никакво износване ,но така и така бяха вън и се смениха, всичко беше почистено лично от мен,целия ремонт бях там и гледах какво става,не мисля че е немърливост ,но ако е така ще си поемат ремонта.А помпата не е показала каквито и да било признаци за здаване,подкачвала си е винаги,винаги маслото е гаснело след 3-4-5 сек работа,даже преди да стане тази беля си запалих и всичко звучеше нормално,не тропаше не чукаше,работеше си меко и някъде след 5 мин каране на баира към телевизионната пресветна.Като мигна маслото отворих да се услушам и като,че ли този тракащ шум дойде След като я оставих малко изгасена колата.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Маслото светна при пълен двигател
Koлега сложи колата на равно и погледни все пак колко масло има в двигатела..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Маслото светна при пълен двигател
arr0gance написа:Нищо не е шлайфано/разширявано/тунинговано просто се замениха частите.Сменени са биелните лагери,сегментите,главата е сваляна за челосване и всички гарнитури от картера до капака на клапаните са сменени и семерината на вала също. Причината е че пътувам и искам някаква надеждна и икономична кола...Като цяло майстора като свали биелните лагери остана меко казано изумен, защото нямаха видимо никакво износване ,но така и така бяха вън и се смениха, всичко беше почистено лично от мен,целия ремонт бях там и гледах какво става,не мисля че е немърливост ,но ако е така ще си поемат ремонта.А помпата не е показала каквито и да било признаци за здаване,подкачвала си е винаги,винаги маслото е гаснело след 3-4-5 сек работа,даже преди да стане тази беля си запалих и всичко звучеше нормално,не тропаше не чукаше,работеше си меко и някъде след 5 мин каране на баира към телевизионната пресветна.Като мигна маслото отворих да се услушам и като,че ли този тракащ шум дойде След като я оставих малко изгасена колата.
ти сам даде одговора на въпроса си,отиваш незабавно при майстора преди да е станало късно

40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани