Евентуални проблеми след продължителен престой

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X5 E53 3.0 D 03

Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от HERMES » 25 Ное 2010, 13:47

Здравейте колеги,
имам следния въпрос:

Ще имам ли някакъв проблем с паленето и някой модули по управлението на колата след продължителен престой в гараж след откачане на акумулатора?
Тази зима реших да я прибера на топло и да нея троша по "идеално почистените и поддържани
пътища на Родината. :D

Автомобила е Е 39 525 Д 2000 година.

Благодаря за всички отговори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от sadex5 » 25 Ное 2010, 15:51

Колега, личен опит, ама за бензиново, 1,5 години без да е палено дори, никакъв проблем, само акумулатора беше сдал багажа, и купувах нов. Обаче беше в много хубав гараж. После пак заминах и пак една година, но карах баща ми да го припалва.
Моето беше 3-тото е39 в Русе преди години.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 26.01.2010

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от marin.com » 25 Ное 2010, 16:09

колега аз моита не я бях палил 8 месеца,но и бях свалил акумолатора преди да замина.като се върнах само сложих акомулатора и запали без никакви проблеми колата е тдс.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X5 E53 3.0 D 03

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от HERMES » 25 Ное 2010, 18:20

Благодаря колеги,
гаража в който я държа е топъл,подземен.
Имах притеснения да не сработят после някои управляващи модули,блокиране на геометрията на турбото и т.н.

И аз мисля,че няма да има проблеми за 4-5 месеца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от Ivo Georgiev » 25 Ное 2010, 18:49

Няма да имаш проблеми. Хубаво е все пак ако има кой да я припалва от време на време

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X5 E53 3.0 D 03

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от HERMES » 26 Ное 2010, 9:01

Аз няма да пътувам,
просто си взех джип за зимата и ще ходя редовно да я припалвам :D

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.11.2010
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525d

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от bmw163 » 26 Ное 2010, 11:20

припалвай я и няма проблем, само не дърпай ръчната и си провери антифриза и течноста за чистачките да не се изненадаш на пролет ако е лятна течноста, имам предвид да не замръзне
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от Николай Диянов » 26 Ное 2010, 11:49

Колега миналата година и аз оставих е39-ката за зимата като дори не беше в гараж, а под навес. Така стоя 2 месеца и след това никакъв проблем с паленето или с някакви модули по колата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от sadex5 » 26 Ное 2010, 15:22

е39 няма модули които да страдат от липса на захранване. Но сме имали проблем с е70......Затова да кажем даже и в дилърите, винаги им се пуска зарядно веднага.
Ходих веднъж да получа нови БМВ та докарани с кораб до Америка, от клатенето половината не можаха да запалят. Може да е съвпадение но беше така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.02.2010
Местоположение: София/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i Touring
Мечтае да кара: BMW

Re: Евентуални проблеми след продължителен престой

Мнение от sashozmeq » 27 Ное 2010, 0:29

sadex5 написа:е39 няма модули които да страдат от липса на захранване. Но сме имали проблем с е70......Затова да кажем даже и в дилърите, винаги им се пуска зарядно веднага.
Ходих веднъж да получа нови БМВ та докарани с кораб до Америка, от клатенето половината не можаха да запалят. Може да е съвпадение но беше така.

Оффтопик, но немога да не ви го споделя:
Днес чух за някакви мерцедеси, които имали следния дефект. Ако се оставят продължително време на паркинг и има силен вятър, то акумулатора им падал. Дължало се на активното окачване. Като духа вятър и клати колата и това активно окачване работило яко и изсмуквало акумулатора. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook