По голям ъгъл на завиване е30 е36

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 28 Юли 2010, 19:59

няма да опират ники а личното не съм го отразил извинявай.........
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E21maniak » 28 Юли 2010, 23:25

Rumburak написа:Колеги, много се извинявам ако съм пропуснал(чел съм няколко пъти цялата тема), може ли да споделите като ида на стругар :arrow: от какъв материал да му искам да ми направи тези втулки?
Предварително Ви благодаря за отговорите ;) :bowdown: :wave:
П.П.: Джантите ми са 7Jx15" ET13, а съм с дебелия макферсон,.... майче няма да имам проблеми с опиране, а? :roll:
П.П.2: Летните гуми са ми 195/65/15 малко като танк съм с тях, но пък ми е по-висока и проходима колата с тях
П.П.3: Зимата за бирените капачки ще има ли проблем...те са 14" -> предполагам не... :?:


И аз това ще попитам,изчетох всички постове,но никъде не пише от какъв материал понасят най голяма износоустойчивост ?
Изображение
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от ge_a » 29 Юли 2010, 0:02

E21maniak написа:
Rumburak написа:Колеги, много се извинявам ако съм пропуснал(чел съм няколко пъти цялата тема), може ли да споделите като ида на стругар :arrow: от какъв материал да му искам да ми направи тези втулки?
Предварително Ви благодаря за отговорите ;) :bowdown: :wave:
П.П.: Джантите ми са 7Jx15" ET13, а съм с дебелия макферсон,.... майче няма да имам проблеми с опиране, а? :roll:
П.П.2: Летните гуми са ми 195/65/15 малко като танк съм с тях, но пък ми е по-висока и проходима колата с тях
П.П.3: Зимата за бирените капачки ще има ли проблем...те са 14" -> предполагам не... :?:


И аз това ще попитам,изчетох всички постове,но никъде не пише от какъв материал понасят най голяма износоустойчивост ?


Стомана 45 е достатъчно подходяща ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E21maniak » 29 Юли 2010, 18:44

:yes:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от ръб » 25 Окт 2010, 7:39

Колеги, извинявам се, че вдигам тема на половин година, но вчера сложих подложките (4мм), оообаче сега се замислих как да процедирам с шайбите, които спират накрайниците от развиване ?? Щото в 1 сайт тука писаха нещо друго..

"You need to remove the locking tab and use loctite on the rod threads instead" и вместо шайбата слагали локтайт на резбата (лепилце)
:confused: :confused: :roll:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 25 Окт 2010, 10:23

еми така де вадиш законтрящите шайби мажеш със син LOCKTITE и гасс
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Rumburak » 23 Ное 2010, 18:43

Уважаеми колеги....удрям на камък с втулките :!: :paranoid: :help:
Номер 3 от схемата...
Изображение
така нареченият "Securing plate" е нещото, което спира вътрешният накрайник от саморазвиване....
Втулката няма къде да се сложи при неговото присъствие :shock: :kuku: :arrow: :?: :paranoid: :banghead: :bang:
При този ъпгрейд за по-голям ъгъл на завиване с въпросните втулки, кво правим с тази шайба....хвърляме я в боклука и се надяваме да не се саморазвие кънектинг род-а ли :?: :!: :?: :shock:
Моля Ви за помощ! :help: :help: :help:
П.П.: малко :OT: , но искам да попитам знаещите -> вътрешните накрайници еднакви ли са(външните са еднакви със сигурност знам) :?: :help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от deyan-enchev » 23 Ное 2010, 18:58

е тоя пич:

Изображение


Точно над твоето мнение е писал за проблема ти :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Rumburak » 23 Ное 2010, 19:20

deyan-enchev написа:е тоя пич:
Точно над твоето мнение е писал за проблема ти :mhihi:

Видял съм го това, но НЕ ИСКАМ ШАНО ВАРИАНТИ :no: :banghead: , РАЗЧИТАЩИ НА ЛОКТАЙТ...ако ще бенбян локтайт да е!!!
За това питам дали няма друг вариант? :ranting: :help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от tZv3t0zAr » 23 Ное 2010, 19:34

Rumburak написа:
deyan-enchev написа:е тоя пич:

Изображение


Точно над твоето мнение е писал за проблема ти :mhihi:

Видял съм го това, но НЕ ИСКАМ ШАНО ВАРИАНТИ :no: :banghead: , РАЗЧИТАЩИ НА ЛОКТАЙТ...ако ще бенбян локтайт да е!!!
За това питам дали няма друг вариант? :ranting: :help:



Хахах ... колега ти с такива материали работил ли си ? Локтайта е да не кажа по сигурен от шайбата. С локтайта дори и нещо да не е стегнато качествено, то не се развива понеже става слепена/стегната сглобка. Накрайника, като обърнеш контриращите пластинки на шайбата при развиване, после си се развива на ръка, доката с локтайта ако тръгнеш да го развиваш през цялото време ще ти трябва инструмент ..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Rumburak » 23 Ное 2010, 19:41

Добре,... за въпросният прехвален син локтайт :arrow: си връщам думите назад :!:
НО, .....ако река да сменям рейката :banghead: .... тия ми ти чисто нови накрайници :owned: , как ще ги развия, като са залепени с това здраво лепило :?: :paranoid:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от tZv3t0zAr » 23 Ное 2010, 19:45

Колега то се развива ... НЕ ги залепва да не могат да се развиват ами просто се получава лепкав ефект.
Все едно гайка с пласмаса или приплескана гайка, такъв ефект се получва ...
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 23 Ное 2010, 22:29

Rumburak написа:Добре,... за въпросният прехвален син локтайт :arrow: си връщам думите назад :!:
НО, .....ако река да сменям рейката :banghead: .... тия ми ти чисто нови накрайници :owned: , как ще ги развия, като са залепени с това здраво лепило :?: :paranoid:

с ключа,но по стегнато вървят дотам където е мазано лепилото след тва им теглиш една телена четка,малко кореселинче да се махне мазнотията,пак локтайт 243 нанизваш "drift rings" стягаш и пак гас няма да хвърлиш нито накрайниците нито втулките просто иска мааалко повече усилие при първоначалното отпускане и след това върви по-стегнато не на ръка както обикновено :) не е кой знае каква философия,даже под секрет ше ти кажа че американските бангии всички са на принципа на лепилото (само че е някакво червено),няма законтрящи шайби федерки приспособления и чудеса,аз отдавна на всички 30-ки под мой контрол съм изхвърлил контрите и са с лепило пък като се наложи се сменяват накрайниците без проблем ;)Ако не ти е пак ясно нещо утре ми звънни да ти обясня ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.11.2005

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от IvanE36 » 20 Дек 2010, 15:07

А има ли проблем да си остане законтрящата шайба и пак да се причука по вътрешния накрайник? Аз го направих по този начин и мисля че се получи..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Rumburak » 05 Яну 2011, 23:09

Колеги, искам да изкажа благодарностите си към автора на темата и всичи отзовали се с инфо :!: :bowdown: :!:
Страшно доволен съм от този ъпгрейд :owned: :++
Остри завои, които не съм могъл досега да взема без маневра :arrow: вече са песен :yammy:
Наистина колата става осезаемо по-маневрена :!: 8)
Пробвах и на писта... :lalala: тези втулки са голям + за дрифта -> наистина точно когато усещаш, че я изтърваш :arrow: хоп, завърташ още волана и продължаваш... :driving: :twisted: :clap:
Голям поклон!!! :ok: :yes: :bowdown:
П.П.: Майстора даже и контрите ми е монтирал... :roll:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook