По голям ъгъл на завиване е30 е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
няма да опират ники а личното не съм го отразил извинявай.........
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Rumburak написа:Колеги, много се извинявам ако съм пропуснал(чел съм няколко пъти цялата тема), може ли да споделите като ида на стругарот какъв материал да му искам да ми направи тези втулки?
Предварително Ви благодаря за отговорите![]()
![]()
![]()
П.П.: Джантите ми са 7Jx15" ET13, а съм с дебелия макферсон,.... майче няма да имам проблеми с опиране, а?
П.П.2: Летните гуми са ми 195/65/15 малко като танк съм с тях, но пък ми е по-висока и проходима колата с тях
П.П.3: Зимата за бирените капачки ще има ли проблем...те са 14" -> предполагам не...
И аз това ще попитам,изчетох всички постове,но никъде не пише от какъв материал понасят най голяма износоустойчивост ?


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
E21maniak написа:Rumburak написа:Колеги, много се извинявам ако съм пропуснал(чел съм няколко пъти цялата тема), може ли да споделите като ида на стругарот какъв материал да му искам да ми направи тези втулки?
Предварително Ви благодаря за отговорите![]()
![]()
![]()
П.П.: Джантите ми са 7Jx15" ET13, а съм с дебелия макферсон,.... майче няма да имам проблеми с опиране, а?
П.П.2: Летните гуми са ми 195/65/15 малко като танк съм с тях, но пък ми е по-висока и проходима колата с тях
П.П.3: Зимата за бирените капачки ще има ли проблем...те са 14" -> предполагам не...
И аз това ще попитам,изчетох всички постове,но никъде не пише от какъв материал понасят най голяма износоустойчивост ?
Стомана 45 е достатъчно подходяща

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Колеги, извинявам се, че вдигам тема на половин година, но вчера сложих подложките (4мм), оообаче сега се замислих как да процедирам с шайбите, които спират накрайниците от развиване ?? Щото в 1 сайт тука писаха нещо друго..
"You need to remove the locking tab and use loctite on the rod threads instead" и вместо шайбата слагали локтайт на резбата (лепилце)

"You need to remove the locking tab and use loctite on the rod threads instead" и вместо шайбата слагали локтайт на резбата (лепилце)



- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
еми така де вадиш законтрящите шайби мажеш със син LOCKTITE и гасс
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Уважаеми колеги....удрям на камък с втулките
Номер 3 от схемата...

така нареченият "Securing plate" е нещото, което спира вътрешният накрайник от саморазвиване....
Втулката няма къде да се сложи при неговото присъствие
При този ъпгрейд за по-голям ъгъл на завиване с въпросните втулки, кво правим с тази шайба....хвърляме я в боклука и се надяваме да не се саморазвие кънектинг род-а ли
Моля Ви за помощ!

П.П.: малко
, но искам да попитам знаещите -> вътрешните накрайници еднакви ли са(външните са еднакви със сигурност знам)




Номер 3 от схемата...

така нареченият "Securing plate" е нещото, което спира вътрешният накрайник от саморазвиване....
Втулката няма къде да се сложи при неговото присъствие







При този ъпгрейд за по-голям ъгъл на завиване с въпросните втулки, кво правим с тази шайба....хвърляме я в боклука и се надяваме да не се саморазвие кънектинг род-а ли




Моля Ви за помощ!



П.П.: малко



- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
deyan-enchev написа:е тоя пич:
Точно над твоето мнение е писал за проблема ти
Видял съм го това, но НЕ ИСКАМ ШАНО ВАРИАНТИ


За това питам дали няма друг вариант?


- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Хахах ... колега ти с такива материали работил ли си ? Локтайта е да не кажа по сигурен от шайбата. С локтайта дори и нещо да не е стегнато качествено, то не се развива понеже става слепена/стегната сглобка. Накрайника, като обърнеш контриращите пластинки на шайбата при развиване, после си се развива на ръка, доката с локтайта ако тръгнеш да го развиваш през цялото време ще ти трябва инструмент ..

- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Добре,... за въпросният прехвален син локтайт
си връщам думите назад 
НО, .....ако река да сменям рейката
.... тия ми ти чисто нови накрайници
, как ще ги развия, като са залепени с това здраво лепило



НО, .....ако река да сменям рейката




- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Колега то се развива ... НЕ ги залепва да не могат да се развиват ами просто се получава лепкав ефект.
Все едно гайка с пласмаса или приплескана гайка, такъв ефект се получва ...
Все едно гайка с пласмаса или приплескана гайка, такъв ефект се получва ...

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Rumburak написа:Добре,... за въпросният прехвален син локтайтси връщам думите назад
НО, .....ако река да сменям рейката.... тия ми ти чисто нови накрайници
, как ще ги развия, като са залепени с това здраво лепило
![]()
с ключа,но по стегнато вървят дотам където е мазано лепилото след тва им теглиш една телена четка,малко кореселинче да се махне мазнотията,пак локтайт 243 нанизваш "drift rings" стягаш и пак гас няма да хвърлиш нито накрайниците нито втулките просто иска мааалко повече усилие при първоначалното отпускане и след това върви по-стегнато не на ръка както обикновено



Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
А има ли проблем да си остане законтрящата шайба и пак да се причука по вътрешния накрайник? Аз го направих по този начин и мисля че се получи..
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Колеги, искам да изкажа благодарностите си към автора на темата и всичи отзовали се с инфо
Страшно доволен съм от този ъпгрейд
Остри завои, които не съм могъл досега да взема без маневра
вече са песен
Наистина колата става осезаемо по-маневрена
Пробвах и на писта...
тези втулки са голям + за дрифта -> наистина точно когато усещаш, че я изтърваш
хоп, завърташ още волана и продължаваш...
Голям поклон!!!
П.П.: Майстора даже и контрите ми е монтирал...



Страшно доволен съм от този ъпгрейд


Остри завои, които не съм могъл досега да взема без маневра


Наистина колата става осезаемо по-маневрена


Пробвах и на писта...





Голям поклон!!!



П.П.: Майстора даже и контрите ми е монтирал...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани