Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Тази есен за пореден път си задавам този въпрос и не мога да намеря отговора...
Дори навън да е хладно, примерно 20 градуса, а аз да съм задал на климатроника дори под 20 градуса - вътре става пълен спарангоч!
Цъкна ли обаче вълшебното копче * - и трябва да вдигам на 25 градуса щото иначе замръзвам
Дори навън да е хладно, примерно 20 градуса, а аз да съм задал на климатроника дори под 20 градуса - вътре става пълен спарангоч!

Цъкна ли обаче вълшебното копче * - и трябва да вдигам на 25 градуса щото иначе замръзвам

Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
flame написа:Тази есен за пореден път си задавам този въпрос и не мога да намеря отговора...
Дори навън да е хладно, примерно 20 градуса, а аз да съм задал на климатроника дори под 20 градуса - вътре става пълен спарангоч!![]()
Цъкна ли обаче вълшебното копче * - и трябва да вдигам на 25 градуса щото иначе замръзвам
Чудесно съществително!!!

Иначе отговорът на въпроса, се крие във влагата и температурните разлики между купето и околната среда.


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Когато искаш да постигнеш температура под околната/външната, без "*" това няма как да стане... за да си сигурен, че винаги прави температурата, която ти искаш, винаги пускаш и снежинката и си гласиш температурата... за проба... сложи 26С и със снежинката активна да видиш, че няма да стане студ... всичко зависи разбира се и от външната температура колко е.
Ако навън е 13-15С, сложи настройката на минималната - 16С (без снежинката), ама има вероятност да почне да духа с максимална сила... но при такава външна температура може и да не искаш да ти става хладно в купето
Ако навън е 13-15С, сложи настройката на минималната - 16С (без снежинката), ама има вероятност да почне да духа с максимална сила... но при такава външна температура може и да не искаш да ти става хладно в купето

- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Гаси сичко и отваряй джама 

Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Mollov написа:Когато искаш да постигнеш температура под околната/външната, без "*" това няма как да стане...
Те тва поне ми е ясно

Ама колкото и студено да е навън - вътре е задушно - те тва е проблема...
И най-кофтито е, че може би не е толкова топъл въздуха, колкото влажен и тежък

Huku написа:Гаси сичко и отваряй джама
Тва щех да се замисля ако го беше казал преди да сменя филтъра на купето и да изпера салона


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Тва е от кофти филтър на климата... ако си го сменил с оригинален - странно... ако си го сменил с "някъв" - май това ти е проблема... а влажен въздух може да значи и теч някъде по системата и да ти овлажнява... като пуснеш климата и тя изсушава въздуха...
P.S. Ако се случва след като си спрял климата - нормално е... освен това е добре като спираш климата след това да оставиш духалките да издухат още малко, че да разкарат остатъчният въздух в системата и да не се получава отлагане на влага...
P.S. Ако се случва след като си спрял климата - нормално е... освен това е добре като спираш климата след това да оставиш духалките да издухат още малко, че да разкарат остатъчният въздух в системата и да не се получава отлагане на влага...
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?


Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Mollov написа:Тва е от кофти филтър на климата... ако си го сменил с оригинален - странно...
...
P.S. Ако се случва след като си спрял климата - нормално е...
Филтърът е ургинален

Ама въпроса е що става като климата си бичи, само * е изключено...
Иначе като е пусната звиздътъ немам никви грижи

Huku написа::OT: Само в Пловдив ли ти го прави спарангоча?!
Секъде...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
При изключена "снежинка" нямаш клима...
Тогава е.... не точно парно, ами се опитва да прави няква температура, но няма как да се получи, освен ако не искаш да е по-топло... като цъкнеш снежинката не само, че вече може да понижи темп., но и изсушава въздуха и тоя "спаргоч" (или квото там написа по-горе
) няма как да се образува..
Пробвай нещо друго... задай примерно 18С и ръчно "навърти" силата на духане на почти МАХ... и кажи дали има разлика... тогава дебита на въздуха ще е доста по-голям и трябва да е различно...


Пробвай нещо друго... задай примерно 18С и ръчно "навърти" силата на духане на почти МАХ... и кажи дали има разлика... тогава дебита на въздуха ще е доста по-голям и трябва да е различно...
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Честно казано и аз се дразня на това...
Ако навън е хладно а не искам да отварям джамовете а искам просто в колата да влиза тоя хладен въздух ако пусна без * дстава доста задушно и гадно....
Ако навън е хладно а не искам да отварям джамовете а искам просто в колата да влиза тоя хладен въздух ако пусна без * дстава доста задушно и гадно....
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
Проблема със "спарангоча"
се крие във филтъра /стигнах до този заключение след смяната му
/. Също така пускай копчето за циркулация на въздуха в купето и няма да имаш проблеми.


Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
((:BuKcu:)) написа:Проблема със "спарангоча"се крие във филтъра /стигнах до този заключение след смяната му
/. Също така пускай копчето за циркулация на въздуха в купето и няма да имаш проблеми.
Ти пък добре, че пуснах тема за спарангоча, че да ти се чуе гласът

Иначе и двете работи са направени - но спарангочът си остава

Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
flame написа:((:BuKcu:)) написа:Проблема със "спарангоча"се крие във филтъра /стигнах до този заключение след смяната му
/. Също така пускай копчето за циркулация на въздуха в купето и няма да имаш проблеми.
Ти пък добре, че пуснах тема за спарангоча, че да ти се чуе гласът![]()
Иначе и двете работи са направени - но спарангочът си остава
Филтъра обикновен хартиен ли е или е със активен въглен??? (Новия става въпрос)
- flathew
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D Touring Automatic
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
А пробвахте ли със спрей за почистване на самата система, т.е. от вентилатора до духалките? Там в тръбите също се натрупва и остава влага, в която се развъждат плесени и после смърди ужасно. Обикновено нещата се оправят с едно такова почистване. Като пример мога да дам спрей на Würth, лично изпробван.
Поздрави!
Поздрави!
Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren 

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Що винаги става спарангоч когато копчето * е изключено?
flame написа:((:BuKcu:)) написа:Проблема със "спарангоча"се крие във филтъра /стигнах до този заключение след смяната му
/. Също така пускай копчето за циркулация на въздуха в купето и няма да имаш проблеми.
Ти пък добре, че пуснах тема за спарангоча, че да ти се чуе гласът![]()
Иначе и двете работи са направени - но спарангочът си остава
Е начи проблема е някъде при теб

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани