Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с. РЕШЕНИ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с. РЕШЕНИ
Здравейте колеги!
Пускам тази тема с надеждата да получа съвети относно решаването на два проблема които имам с моята кола а именно е46 320д 136 к.с която имам от 2 месеца. Потърсих доста с търсачката, но не намерих задоволителни отговори. Проблемите са два:
1. Когато потеглям от място на студен двигател на първа скорост и само на първа скорост понякога усещам вибрации в купето в момента в който почти съм пуснал педала на съединителя при вкарването на първа за около 1 секунда. Не всеки път се получават. Забелязъл съм, че ако потегля по рязко ги няма. Нещо като слабо но осезаемо за мен претрисане, никой в купето не го усеща освен мен, не е нещо фрапиращо. След като позагрее колата тези вибрации почти изчезват, стават 2 пъти по-малко, почти ги няма. Понякога с дни тези вибрации ги няма но напоследък се случва по често.
Съединител? Пътник е, отделя доста горе. Маховик? Нещо по дифа?
2. Отнякъде в двигателния отсек има пушек, пара не знам и аз какво е, но сякаш долавям миризма на изгорели газове, а от там и влиза при мен в купето на пуснато парно. Да поясня: това се случва само на загрял двигател и не всеки път. Пушекът излиза близо до решетката на капака където е филтъра на купето. Между нишата където е поставена печката при някой модели и двигателя, някаде под въздушния филтар, там където е първия катализатор. Това го виждам на отворен капак, а на затворен илиза през процепа между капака и калника и през решетката на филтъра на купето, най-често го виждам в задръставнията при силно слънце. Направил съм пълен преглед на генерацията и по специално на меката връзка в която се надявах че е проблема но уви не е там, ходих в Крафт а преди няколко дни и в друг сервиз за ауспуси и на двете места ми казват че нямам пропуски по изпускателната система, меката връзка е нова също така и на двете места ми казаха, че цялата генерация с двата катализатора е сменена съвсем скоро с оригинална такава. Имам съмнения че нещо капе някъде по нагорещен метал и от там се получава този пушек. Два пъте вече ходя на сервиз, сваляме кори, работи на място 20, 30 минути и нищо
и хоп като тръгна нанякаде в задръстванията и става...Какво да правя не знам...къде да търсим проблема?


1. Когато потеглям от място на студен двигател на първа скорост и само на първа скорост понякога усещам вибрации в купето в момента в който почти съм пуснал педала на съединителя при вкарването на първа за около 1 секунда. Не всеки път се получават. Забелязъл съм, че ако потегля по рязко ги няма. Нещо като слабо но осезаемо за мен претрисане, никой в купето не го усеща освен мен, не е нещо фрапиращо. След като позагрее колата тези вибрации почти изчезват, стават 2 пъти по-малко, почти ги няма. Понякога с дни тези вибрации ги няма но напоследък се случва по често.






2. Отнякъде в двигателния отсек има пушек, пара не знам и аз какво е, но сякаш долавям миризма на изгорели газове, а от там и влиза при мен в купето на пуснато парно. Да поясня: това се случва само на загрял двигател и не всеки път. Пушекът излиза близо до решетката на капака където е филтъра на купето. Между нишата където е поставена печката при някой модели и двигателя, някаде под въздушния филтар, там където е първия катализатор. Това го виждам на отворен капак, а на затворен илиза през процепа между капака и калника и през решетката на филтъра на купето, най-често го виждам в задръставнията при силно слънце. Направил съм пълен преглед на генерацията и по специално на меката връзка в която се надявах че е проблема но уви не е там, ходих в Крафт а преди няколко дни и в друг сервиз за ауспуси и на двете места ми казват че нямам пропуски по изпускателната система, меката връзка е нова също така и на двете места ми казаха, че цялата генерация с двата катализатора е сменена съвсем скоро с оригинална такава. Имам съмнения че нещо капе някъде по нагорещен метал и от там се получава този пушек. Два пъте вече ходя на сервиз, сваляме кори, работи на място 20, 30 минути и нищо






Последна промяна frizzante на 13 Май 2012, 10:41, променена общо 1 път
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
1 - съединител. При мен беше идентично, а и сам казваш, че напоследък вибрациите са зачестили;
2 - трудно е да се хване
... ако е маркуч за обратната нафта ще пуши всеки път, а казваш, че не е... опитай на разглобени кори да видиш или поне да се опиташ да го локализираш това място на пушека...
ПП: какъв е пушека на цвят?
2 - трудно е да се хване

ПП: какъв е пушека на цвят?
Si non confectus, non reficiat.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Zagy написа:1 - съединител. При мен беше идентично, а и сам казваш, че напоследък вибрациите са зачестили;
2 - трудно е да се хване... ако е маркуч за обратната нафта ще пуши всеки път, а казваш, че не е... опитай на разглобени кори да видиш или поне да се опиташ да го локализираш това място на пушека...
ПП: какъв е пушека на цвят?
1. Аз също имам като основен заподозрян за това претрисане съединителя, но досега съм сменял няколко съединителя на предните ми коли и никога не и е притрисал а ми преплъзваше като се износи, сменял съм и съединител на кола с демпферен маховик и там като се износи също преплъзваше при ускорение и не ми е притрисал никога. Не знам дано е съединителя. Как мога да проверя със сигурност какво е?
2. Кори махнахме и чакахме на загрял двигател НИЩО! Зглобихме тръгнах да се прибирам и на светофара оп пушека излиза, спирам пред нас, гася и продължава да дими още минутка две. Мисля, че е сив цвят, или като пара. Разсейва се ваднага щом се покаже навън, най добре се забелязва на черен фон. Мирише на изгорели газове сякаш, не съм сигурен. Май трябва да дебна като се получи да обръщам веднага към сервиза, че иначе оправия няма. Много е дразнещо, като мирише в купето...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Хммм... намирисва ми на изгорелите газове от Вебастото... ауспуха на печката е някъде зад предно дясно колело - погледни дали няма някоя потрошена кора отдолу и оттам да влиза в коша.
Si non confectus, non reficiat.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Нямам печка! Пушека идва от тази страна, където стой печката при някой модели. Следя си антифриза, загуба няма. Не знам какво може да капе и къде. А иначе някой който е сменил съединител на 320д 136 к.с. след какви точно симптоми е прибягнал към смяната му? Имало ли е притрисане като при мен?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Здравеите колеги!
По парвия ти вапрос, аз имам сащтия проблем, смених това лято съединителя гледаха ми маховика и ми казаха че има ощте живот в него(да го бях сменил и него
) проблема си го има маховика е при мен проблема.
По парвия ти вапрос, аз имам сащтия проблем, смених това лято съединителя гледаха ми маховика и ми казаха че има ощте живот в него(да го бях сменил и него

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
може да не е съединител (само), а маховик ... аз имах претрисания при полусъединител и при потегляне бавно на ниски обороти ... оказа се маховика. Смених го заедно със съединителя и всичко заспа.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Wolfen написа:може да не е съединител (само), а маховик ... аз имах претрисания при полусъединител и при потегляне бавно на ниски обороти ... оказа се маховика. Смених го заедно със съединителя и всичко заспа.
Колега как точно установи, че маховика е заминал? Страх ме е да питам колко ти е излязла смяната...Има ли "тест" за проба на маховика? Четох за хлопания, тракания, луфтове...аз нямам такива, само леко претрисане и само на първа и само на студен двигател. Съединителя ми 100% е към края си, и съм убеден че този е оригиналния от завода. Заедно със съединителя и маховика ли ще е заминал? Колата е на около 190 000 км оригинални! От нещо по дифа не може ли да претриса?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Може да тресе и ако е заминал тампона на дифа, може и тампоните на ск. кутия да са в небитието, тампоните на двигателя също...
Качи колата на подемник и ги погледнете тези тампони.
Качи колата на подемник и ги погледнете тези тампони.
Si non confectus, non reficiat.
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Ами аз съм вече на 200 000км и малко отгоре ... тресенето беше само при плавно потегляне с леко отделяне на съединителя и то не винаги... причината? - луфт в маховика. Може да се види само, ако се свали скоростната кутия ... друг начин няма. Съединителя така или иначе си беше за смяна... хич не беше евтино за съжаление.. но няма как ... поддръжката на е46 не е все още толкова евтина 

- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Zagy написа:Може да тресе и ако е заминал тампона на дифа, може и тампоните на ск. кутия да са в небитието, тампоните на двигателя също...
Качи колата на подемник и ги погледнете тези тампони.
Тампони на двигателя ги смених и двата. Ще погледнем тези за които казваш...Но доколкото помня при щателен оглед ми казаха че са здрави...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Явно маховика ще го видим за луфтове като тръгна да сменям съединителя....За пушека при двигателя? От къде може и какво да капе върху колекторите или върху генерацията? По тях няма нищо мазно...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Кора под двигателя имаш ли? Ако нямаш може просто да мокри нещо отдолу и да се вдига пара, знам ли... 

Si non confectus, non reficiat.
- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Това леко притрисане при студен двигател на ниски обороти и при мен го има, но аз си го обяснявам по друг начин. Според мен проблема си е в мен, не в колата. И аз като теб карам сегашната си кола от скоро. Старата ми кола беше много слаб дизел(62к.с.), а съединителят и отделяше една идея по високо от на сегашната ми. Карах предишната цели 6 години и пускането на съединителя си ми беше навик, нещо което си ми е рутина. Сега като карам тази и не се замислям какво правя си пускам съединителя пак по навик, но тук в положението в което задържам, съединителя вече е отделил. И понеже не давам много газ като потеглям(понякога въобще) и колата притриса малко. Ако се старая да зъдаржам в момента в който съединителя отделя и си подавам малко газ това притрисане го няма.
Аз лично така виждам нещата, не винаги проблема е в колата, аз мисля, че моята си е наред защото като се старя всичко си е ок. А и вече почнах да и свиквам и това притрисане се появява все по-рядко.
Аз лично така виждам нещата, не винаги проблема е в колата, аз мисля, че моята си е наред защото като се старя всичко си е ок. А и вече почнах да и свиквам и това притрисане се появява все по-рядко.

- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Съвети за отстраняване на два проблема: 320д 136 к.с.
Zagy написа:Кора под двигателя имаш ли? Ако нямаш може просто да мокри нещо отдолу и да се вдига пара, знам ли...
Имам колега всичко е по книга отдолу....Много държа на колата си и гледам всичко да е наред...затова малки за някой проблеми на мен ми бъркат да не казвам къде...Точно над колекторите минават ли някакви течности? Тръби? Има ли някакви гарнитури там? Не мога да се навра да погледна добре там, а като я качим на подемник пък пушека отива нагоре и отдолу не виждаме нищо...даже не можем да видим излиза ли, щото както казах не излиза винаги






Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани