Проект 3.5
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Проект 3.5
tuningfena написа:kilikandzer-power написа:Колега каква генерация си сложил, че аз съм с една от М20В25 и нещо ми се струва, че спъва М30-ската?
колега заменяеми ло са на м20 и м30 или си я преправял ?
Използвал съм част от М30-ковите саксове и към тях съм навързал М20-сковата.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проект 3.5
kilikandzer-power написа:tuningfena написа:kilikandzer-power написа:Колега каква генерация си сложил, че аз съм с една от М20В25 и нещо ми се струва, че спъва М30-ската?
колега заменяеми ло са на м20 и м30 или си я преправял ?
Използвал съм част от М30-ковите саксове и към тях съм навързал М20-сковата.
дай снимки да видим

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Проект 3.5
Явор написа:kilikandzer-power написа:tuningfena написа:kilikandzer-power написа:Колега каква генерация си сложил, че аз съм с една от М20В25 и нещо ми се струва, че спъва М30-ската?
колега заменяеми ло са на м20 и м30 или си я преправял ?
Използвал съм част от М30-ковите саксове и към тях съм навързал М20-сковата.
дай снимки да видим
Ами нямам снимки, така ми казаха, че са ми го направили майсторите на гърнетата. Изсипах им колата на саксове и другата генерация на части в купето.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проект 3.5
Все повече и повече се отчайвам от живота
как може никой нищо да не знае за колите си
накъде отива този форум 




- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Проект 3.5
VaLy0 написа:Все повече и повече се отчайвам от живота![]()
как може никой нищо да не знае за колите си
накъде отива този форум
Ами то ако всички разбираха от всичко нали щеше да стоиш гладен примерно


- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Проект 3.5
Моята геберацие е 2х50мм тръби с резонатор и краино гърне.И Вальо не може ли да разберете , че не всички разбират от автомобили, да речем колкото теб.
Не мога да кажа дали спъва мотора тъй като съм с 4.27 диф и все още не мога да го замеря с други колеги който са със същия мотор, но с 3.25 диф.

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Проект 3.5
Със сигорност ще ти върви, по зле колата с този диф ще изполваш само конете ,а въртящият момент няма да е същият както на 3.25 дифа обаче за дрифт ще е идеялна .Това го пиша от лечен опит като слоех S50B30 бях с 3.74 от старият мотор 325 максималната ми беше 212км. по километраж при 7 300 обурота на 5 скорост и си мислех, че варви ,но като се замерех с друга е 36 М-3 разликата беше голяма смених само дифа с 3.25 и кво се получи точно обратният ефект колата варвеше повече мак.ми беше 250 по километраж и мажеше и още ,ама неща да излетя с тази айродинамична форма на е 30 ката.
И друго разхода падна на гориво се пак ми е евридейка .Аз не ги разбирам, много моторите ,ама пиша това, което съм видял и поцувствал .Ако ти е само за дрифт колата, според мен остави я така ,ако искаш максимална сложи по дълак диф ,тово е мое мнение и си го споделям,
ако може да помогне на някой.



- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Проект 3.5
това с късия диф не е баш както го казваш, защото зависи и от скоростите, които ползваш... и от умения и в различните ситуации е различно, доста често може да е голям минус..
аз примерно съм с 4.27 и като "пързалям" някъде, 2-ра идва доста често къса, а на 3-та вече пък скоростта, с която влизаш в завоя не е хич малка и си трябват топки, ръчна, тренировки ..
аз примерно съм с 4.27 и като "пързалям" някъде, 2-ра идва доста често къса, а на 3-та вече пък скоростта, с която влизаш в завоя не е хич малка и си трябват топки, ръчна, тренировки ..

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Проект 3.5
E може и така да е аз не съм някъв дрифтър казвам как чувтвам колата по завоите в градски ословия с двата дифа, които съм сменил с котия от Z3 и при двата дифа ,която е по къса от емковата до колкото съм чувал ,а на писта ще доста по различно, най вероятно . 


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Проект 3.5
а и аз съм ламер, споделям просто опит, и че според мен късият диф е ок за малолитражки

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Проект 3.5
Тоше ти 3.5-та за мало литражка ли я имаш бре братле
еваларка ако е така
. Това за дофовете го знам, в момента на 2-ра скорост без никаква гас колата си тръгва без проблен, сугорен съм , че и на 3-та скорост няма да има никакъв проблем. Колата няма да е дрифтарка, поради простата причина , че естеството на работа не ми позволява да ходя по писти, и не си заслужава за 2 пъти в годината да я държа така. Ще сменям дифа първо мисля да пробвам с 3.64, да видя как ще дойде. С този диф който сум в момента я пробвах да се замера с трима приятели с Е30 М50Б25 диф шпер 3.73 , М20Б27 шпер 4.27 и М30Б35 шпер 3.25, аз си боксувам до 3 включително те си набират и така.


-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Проект 3.5
Предишния собственик на 3.5-та го караше с 3.25, и му беше доста добре ,за дрифт му идваше малко късичак, но пак добре се пързаляше . И на извън градско се караше много добре с него, че с тея късичките дифове не става.
Последна промяна liort на 18 Яну 2011, 0:58, променена общо 1 път
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Re: Проект 3.5
В е30.де казват това:
Project 335i - Differential
Differentials for the Regular Manual Transmissions
Because of the significant increase in low-end torque it because advantageous to install a lower geared differential into the 335i. Using the standard (non-sport) 5-speed manual transmissions use the following guideline:
In the case of the 3.73 Diff, the 335i would have an RPM restricted top-speed of around 225km/h (about 140 miles/hour). The acceleration of a car equipped with such a differential would be very impressive, but at the cost of top-speed. In the lower gears the torque-band would be used up very quickly (the M30 is not a high-revving engine). Beginning with 3rd gear the engine would pull for longer.
With still a lower gearing, say that of the a 3.91 or even 4.10 Diff, the 335i will accelerate faster still. Such gearing may surpass the traction capabilities of conventional tires. The use of 1st gear for regular street driving becomes all but null...
A 3.64 diff is seen as a reasonable compromise. This option would provide a top-speed of about 235 km/h (about 146 miles/hour) while still providing very respectable acceleration. With such a setup a 335i should sprint to 100 km/h (about 62 miles/hour) in about 6.5 seconds.
The use of a 3.45 diff is yet another popular choice. This differential is seen as an excellent choice for the car that is to be a daily driver, but driven by a driver that still desires break-neck acceleration and is willing to put up with slightly increased highway travel revs.
The 3.25 is recommended here as the best choice. With this setup the most is made of the lower gears. Here 1st gear can be extended to its full potential. This differential was used in many 535i's (among other cars of the era) and can be had at a relatively low cost. Also, this differential is often to be found in the limited slip variant, which is indeed very desirable.
Higher still, the 3.07 diff can be found in many e23's as well as a number of e30's. This differential can be used in the 335i without any problems, however it does not produce an amazingly fast result.
Но всеки сам преценява.Най-добрият вариант е 3.25 шпер от ТД автомат щото се очаква да е читав и пазен от автомата,но как се намира тоя диф един господ знае.
Project 335i - Differential
Differentials for the Regular Manual Transmissions
Because of the significant increase in low-end torque it because advantageous to install a lower geared differential into the 335i. Using the standard (non-sport) 5-speed manual transmissions use the following guideline:
In the case of the 3.73 Diff, the 335i would have an RPM restricted top-speed of around 225km/h (about 140 miles/hour). The acceleration of a car equipped with such a differential would be very impressive, but at the cost of top-speed. In the lower gears the torque-band would be used up very quickly (the M30 is not a high-revving engine). Beginning with 3rd gear the engine would pull for longer.
With still a lower gearing, say that of the a 3.91 or even 4.10 Diff, the 335i will accelerate faster still. Such gearing may surpass the traction capabilities of conventional tires. The use of 1st gear for regular street driving becomes all but null...
A 3.64 diff is seen as a reasonable compromise. This option would provide a top-speed of about 235 km/h (about 146 miles/hour) while still providing very respectable acceleration. With such a setup a 335i should sprint to 100 km/h (about 62 miles/hour) in about 6.5 seconds.
The use of a 3.45 diff is yet another popular choice. This differential is seen as an excellent choice for the car that is to be a daily driver, but driven by a driver that still desires break-neck acceleration and is willing to put up with slightly increased highway travel revs.
The 3.25 is recommended here as the best choice. With this setup the most is made of the lower gears. Here 1st gear can be extended to its full potential. This differential was used in many 535i's (among other cars of the era) and can be had at a relatively low cost. Also, this differential is often to be found in the limited slip variant, which is indeed very desirable.
Higher still, the 3.07 diff can be found in many e23's as well as a number of e30's. This differential can be used in the 335i without any problems, however it does not produce an amazingly fast result.
Но всеки сам преценява.Най-добрият вариант е 3.25 шпер от ТД автомат щото се очаква да е читав и пазен от автомата,но как се намира тоя диф един господ знае.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани