Електрически проблем с шибедаха.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от македонец » 19 Ное 2010, 19:27

e36 318is coupe 92.
Проблема е следниа...


Шибедаха си работи когато си иска... ас пробвах да направам една анализа и сега ще обясна подробно...

бушона с реден брой 1 30А до него няма ток. ако премостам и подадам директна струя шибедаха си работи префектно... следствено проблема е пред бушона...

жицата од коя тряба да дойде ток до бушона идва од едно реле което се намира под волана и е сино на цвят...
релето се состои од 4 жици , 2 по дебели и 2 тенки,... тия 2 тенки служат да подадат ток на релето и да го активират, и струята од едната дебела жица да се предаде на другата... при мен на дебелата жица която треба да предаде ток си има струя 12.5в измерено с мултиметар...
но при тенките има само 4.5в... жицата на на цвят е лила-жолта....

въпроса ми е од каде идва тя жица, за да намерам проблема каде е проблема...

Поздрав Кирил
Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от Борис_Малинов » 19 Ное 2010, 22:51

Имаш студени спойки в това реле.Най-честия проблем.
Иначе въпросната жица идва от модула на централното заключване и там напражението не трябва да е 12V а точно 4,5V и то импулсно за да сработи това реле.То управлява и ел.стъклата.
За да си сигорен,просто махни капачето на релето и натисни котвата принудително с пръст и ще видиш,че всичко ще тръгне.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от македонец » 19 Ное 2010, 23:08

Борис_Малинов написа:Имаш студени спойки в това реле.Най-честия проблем.
Иначе въпросната жица идва от модула на централното заключване и там напражението не трябва да е 12V а точно 4,5V и то импулсно за да сработи това реле.То управлява и ел.стъклата.
За да си сигорен,просто махни капачето на релето и натисни котвата принудително с пръст и ще видиш,че всичко ще тръгне.


Благодаря ти много, точно този одговор ми трябаше...
ас првично мислях че проблема е точно в този реле, и намерих второ реле ( не ново) когато за прв пат го инсталирах проработи ама след това го имах апсолутно сщиот проблем като с првото, след това измерих напона од 4.5 и мислях че тук е проблема че тряба да е 12 и някаде губи ток итн ...
ще тряба да си взема сега ново :)
Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от ares2 » 20 Ное 2010, 9:49

намери си друго реле
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от македонец » 20 Ное 2010, 16:42

Проблема е решен, отворив го релето и намерих я студената споика, след това отворих го и старото реле което оригинално беше на колата и това имаше студената споика на сщото място...

сега си работи перфектно :D

Поздрав Кирил
Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Електрически проблем с шибедаха.

Мнение от ares2 » 20 Ное 2010, 19:04

македонец написа:Проблема е решен, отворив го релето и намерих я студената споика, след това отворих го и старото реле което оригинално беше на колата и това имаше студената споика на сщото място...

сега си работи перфектно :D

Поздрав Кирил

:yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook