Два въпроса в една тема

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Два въпроса в една тема

Мнение от Gari » 18 Ное 2010, 20:54

Колеги, въпросите ми са: Има ли връзка темпомата с АБС и АСЦ? Защото сега като не ми работят тези системи (АБС и АСЦ) и темпомата не работи.
Другия ми въпрос е има ли различни съединители за е39, М52Б20ТУ, защото съединителя ми издава признаци че ще заминава, а е на няма и 1000 км...Вярно че карането ми е малко по-спортно, но не е постоянно и всекидневно.
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Ное 2010, 21:15

Когато не работи АБС/АСЦ и темпомата не работи :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от fox1981 » 19 Ное 2010, 19:25

Gari_82 написа:Колеги, въпросите ми са: Има ли връзка темпомата с АБС и АСЦ? Защото сега като не ми работят тези системи (АБС и АСЦ) и темпомата не работи.
Другия ми въпрос е има ли различни съединители за е39, М52Б20ТУ, защото съединителя ми издава признаци че ще заминава, а е на няма и 1000 км...Вярно че карането ми е малко по-спортно, но не е постоянно и всекидневно.

Какъв е тоя съединител дето за 1000км е заминал ;) А преди 1000км какъв купи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от Gari » 19 Ное 2010, 19:34

Предпоследната смяна на съединителя беше януари месец, тази година. Последната смяна беше също тази година, септември месец. При двете смени не съм купувал аз съединителя. Едната смяна беше в БГ, оторизиран сервиз... :evil:
Последната беше тук - в Германия, ATU център. Тук ми казаха,че смяната струва 500 евро и се сменя всичко, не знам какво имаха в предвид. Закарах колата и я взех после.
Проблема при мен е че приплъзва, особенно ако тръгвам при по-голям наклон и се усеща миризма на феродо...
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от fox1981 » 19 Ное 2010, 19:53

Gari_82 написа:Предпоследната смяна на съединителя беше януари месец, тази година. Последната смяна беше също тази година, септември месец. При двете смени не съм купувал аз съединителя. Едната смяна беше в БГ, оторизиран сервиз... :evil:
Последната беше тук - в Германия, ATU център. Тук ми казаха,че смяната струва 500 евро и се сменя всичко, не знам какво имаха в предвид. Закарах колата и я взех после.
Проблема при мен е че приплъзва, особенно ако тръгвам при по-голям наклон и се усеща миризма на феродо...

Добре де значи за да преплъзва е износила феродов диск.А тресе ли?Всичко означава комплект а не само феродов диск,което е странно за 1000км :roll:Другото за което се сещам е протекъл семеринг на колянов вал но тогава ще ти губи масло и ще мирише на изгоряло масло а не на феродо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от sadex5 » 19 Ное 2010, 20:01

Бря, че то само съединителя комплект е 280 евро . И само 220 евро ли му е смяната ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от nightdriver » 20 Ное 2010, 13:28

Ivo_Borisov написа:Когато не работи АБС/АСЦ и темпомата не работи :yes:



...а пък при мене темпомата си работеше :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E39 525tds '98
Мечтае да кара: F16

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от yordanzhelev » 20 Ное 2010, 14:58

При мен темпомата си работи и без ABS - ASC. Т. е. имам датчик за смяна и от време на време ABS - ASC не работи, но темпомата си работи. Има много теми за темпомат. Проблемите с темпомата и ABS - ASC не са с една и съща причин, според мен :dunno: :dunno:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от boksioraE39 » 20 Ное 2010, 16:54

При мен тотално ABS/ASC не работи но темпомата няма проблем макарче от време на време и той спира,за съединителя виж Valeo. :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от fox1981 » 20 Ное 2010, 20:16

Колега хрумна ми още нещо отноцно съединителя.Ако ти е износен огледалният диск (маховика) или по някаква причина е шлайфан някога е възможно да ти приплъзва и подщи нов съединител. :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Два въпроса в една тема

Мнение от Gari » 20 Ное 2010, 23:30

sadex5 написа:Бря, че то само съединителя комплект е 280 евро . И само 220 евро ли му е смяната ?


Взимат по 80 евро на час в ATU-то. Смяната е отнела 4 часа. Следователно комплекта съединител е 189 евро. :dunno:
При постъпването на аутото в сервиза ми казаха, че ще сменят всичко, не само феродовия диск.
Не тресе при потегляне, не мирише на изгоряло масло, не ми губи масло колата. Значи не е семеринг на коляновия вал. А и марката на съединителя не я знам...
Ще си я карам така, пък каквото стане. :arrow:
Не искам много, искам всичко!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook