С какъв двигател...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: С какъв двигател...

Мнение от jakson » 18 Ное 2010, 16:18

Няма лошо БМВ . Каквото и да вземеш ще останеш много доволен :) Успех !!!
П.С Гледай да има клима , че иначе не е работа . Аз съм без и лятото е доста неприятно ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: С какъв двигател...

Мнение от baitun » 18 Ное 2010, 18:04

vicho написа:
Coulthard написа:много взехте да го съветвате човека :)
ако искаш БМВ което да ти излиза евтино и гори малко 318i 115hp на газ, нека които каквото иска да си говори кола за има няма 3000лв която се чупи значително по-рядко от голф 3 и е доста по-широка и удобна. А като консумация извънградско 8/100 градско 10 до 11/100.
Както виждаш тук съветите ти ги даваме все сектанти, аз искренно и най-отговорно заявявам че след тдс-а ми ще седна единствено и само на 530d, ако може и комби че ша ставам семеен.
Пътувам Варна-София често с правилно каране и без извращения тдс-а гори 6.2-6.5/100 и то без да се бавиш и без никакви проблеми, на градско започваш от 9 и стигаш до 11 без никакъв проблем в зависимост от времето трафика и тнт....
Сравнение между малката и голямата печка не може да се прави в нищо.
Карам 325тдс сток в официалният представител на БМВ за Варна колата ми я гледаха като голям камък - грозна без емблеми, железни джанти без тасове и в същият момент нямаше за какво да се хванат ( не броим единствено датчика за накладките който някой тъпак преди мен е отрязал барабар с целият кабел.
Съвет-а от мен е 318i - читаво газово и ще си адски доволен, това при положение че си купуваш БМВ заради визия сигурност и надеждност, иначе ако искаш наистина БМВ тройка ..... 6-inline - това е запазената марка на фирмата и там са истинските двигатели.
P.S. Тва с дигиталният климатроник ..... по-красиво е ама .... таралежчето, кондензатор .... чудничко е, мога разправям истории


ако всички бяха преценили обстановката толкова добре, колкото теб, щяхме да сме далеч по-добре

браво за поста! :bowdown:

а не като горните мнения "м40-ската харчи 5 извън града", "иС-а харчи 9 градско", "вземи си 2.8", "БМВ не е за газ" и прочее глупости :mhihi:

дигиталния климатроник е много хубаво нещо, имал съм коли и с двата и няма база за сравнение, да има повече неща, които се чупят по него, но пък си струва :yes:


Таралежа го има 60лв. втора ръка, кондензаторчето е 50ст., а сигурно климата с врътките няма никакви ядове-същата песен са, но човека търси мотор, а за мен от 4 цилиндровите е най-добре да вземе м43 1.8/здрав, малък разход, евтино обслужване/, или шестак 2.8 присаден от някоя мома англичанка за какъвто мечтая и аз, а за газ не ми се говори-никога няма да взема такава кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: С какъв двигател...

Мнение от Coulthard » 18 Ное 2010, 18:21

Колега :) ако не разбра аз съм с дигитална клима и шестак :) не говорим за нападки и какво ли още не. радвам се че мненията ни се припокриват относно двигателя и кубатурата ... а за газта - въпрос на лично решение, момчето кара на газ Голф защо да не кара и БМВ разликата каква е? и двата са с вътрешно горене, а да не коментираме че няма по-здрав двигател от 1.8 ABS 90hp всеки който го е карал знае за какво става въпрос.
Та в крайна сметка извода е БМВ 318 М43 с колкото се може повече екстри от типа ел. стъкла огледала диг. клима бла бла бла ако може след 96г. и вече решението за газ си е абсолютно негово и да на газ колата ти ще е икономична, но БМВ и газ е като топла бира с хубава цаца --- рибката харна биричката я има ма нещо куца
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: С какъв двигател...

Мнение от Radoslav318i » 18 Ное 2010, 19:29

jakson написа:
mitrax написа:единствено бензиново бмв с мотор М40 не взимай , от там на там всичко е компромис - вървеж/икономичност
M40 - 4 цилиндъра преди 94г, с ангънажен ремък и дистрибуторна капачка.
Попитай търсачката за М40 :ok: и ще се усведомиш

Колега , аз съм с М40 и освен високия разход на моменти които за момента ми падна , поради ред причини , съм много доволен . Вървежа е ... стрела . Много нервен двигател . Много върви .
Ония ден имах гонка с една 5ца ..... Мояте е 1.6 и вървеше 1:1 с 5цата която е поне 2.0 кубика . 5 цата беще Е39 .
За М40 това мога да кажа . Имал съм гонки и с А4 , Мерцедес С180 и т.н ...
Ако е читав М40ката върви много здраво !

:yes: Съгласен съм с колегата ако м40-то е запазено а не някво разтропано си е супер :mhihi: Иначе и аз съм наказвал 20-ка е34 :kuku: :paranoid:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: С какъв двигател...

Мнение от jakson » 18 Ное 2010, 21:41

Аз не го съветвам колегата да си търси кола с газ ама той си знае . Попринцип на колите им се слага АГУ ако ще се кара много . Следователно който е сложил газ я е карал доста колицата , следователно много ветроятно е човека да вложи доста парички за ремонт в последствие . 2ро газта кара двигателя да работи в режим тип ' лада ' Т.е почти се шунтира електрониката и двигателя заработва в друг режим . Газта също така е неудобсвто през зимата и т.н има си доста минуси за които се сещам . Има си и 1 голям + , че е почти 2 пъти по-евтина от бензина .
Ако колегата си взима БМВ което иска да го покара 1-2 годинки и да го смени , газта му е одачен вариант . Ако иска да си взема кола която да покара 10тина години , по-добре да си вземе бензинка . Това е лично мое мнение разбира се .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: С какъв двигател...

Мнение от Пилев » 18 Ное 2010, 21:54

Не искам да измествам темата ама я кажи какво е неудобството на газ-та зимата. Коя електроника се шунтира и какъв е този режим "лада". Защото карам няколко коли едната от които вече е на 600 000км (беше на 20км всъщност на 18 като я взехме) и се кара само на газ.

П.П. не говорим за обикновена газова


Един Г.И. за 4 цилиндъра е от порядъка на 700лева, което е вариант, но не и ако колата се кара на къси разстояния.
Иначе за кола внесена от Италия/Германия с газ и аз не бих доближил :) .
А за м40 това, че един двама са попаднали на що годе читави бройки нищо не значи. Пък и м40 значи много стара от към година кола и в предвид разликата в цената не си заслужава въобще.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: С какъв двигател...

Мнение от jakson » 18 Ное 2010, 23:55

Пилев написа:Не искам да измествам темата ама я кажи какво е неудобството на газ-та зимата. Коя електроника се шунтира и какъв е този режим "лада". Защото карам няколко коли едната от които вече е на 600 000км (беше на 20км всъщност на 18 като я взехме) и се кара само на газ.

П.П. не говорим за обикновена газова


Един Г.И. за 4 цилиндъра е от порядъка на 700лева, което е вариант, но не и ако колата се кара на къси разстояния.
Иначе за кола внесена от Италия/Германия с газ и аз не бих доближил :) .
А за м40 това, че един двама са попаднали на що годе читави бройки нищо не значи. Пък и м40 значи много стара от към година кола и в предвид разликата в цената не си заслужава въобще.

М40 си има и още 1 + , при 1.6 М40 което е 93та година , април месец данъка на колата е 19 лв . , а при 1.6 М43 което е пак 93та година обаче юли месец , данъка е към 130 лв :driving: :driving: :driving: . Разкика от 2 к.с която при премахване на катализатора се изравнява . И М40ката също става 102 к.с . Не съм сигурен ама мисля , че е и самия двигател е по-лек от М43 . А в ниските обороти има повечко power от М43 , на който силата идва след 4100 об/мин.
М40ката ако е читава как върви .... не е истина .... А как реагира моментално при подаване на газ .... Който съм возил , казва : това неможе да е 1.6 ....
Аз съм много доволен . Мисля обаче , че колегата ще е по-доволен от М43 . Щом търси икономична кола .
Преди време се разприказвах с 1 човек на улицата , той караше Е36 , комби на газ с двигател М43 1.8 . Сподели ми , че му гори 11/100 градско и то забележете газ .
Моята тогава ми гореше 20-25/100 , а по-късно стигна до 30 л.
Ходих на доста майстори и всички казват абе всичко е ок .
Наскоро се оправи от самосебе си . Оказа се проблем в гърнето . Прегоряло е от вътре , явно мрежичката която държи ватата сее прокъсала и ватата е затлачила гърнето.
Изведнъж се чуха странни звуци от колата сякаш нещо се счупи . В следващия момент колата стана адски шумна и като превключвам от 1ва на 2ра започна да върти повече гуми отколкото преди това при потегляне . Разхода ми падна доста .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: С какъв двигател...

Мнение от michi69 » 19 Ное 2010, 1:43

316 m43 sedan от софия до созопол и обратно общо 50лв на метанче, можеш да прецениш сам , ако пък ти трябва нещо за състезания според моя скромен опит 2.8 (на старта е същия като м ката но по-евтин за подръжка) или М-power(най-доброто, но и най-скъпото)
Ако пък искаш златната среда е 318ис, не те съветвам да си взимаш м40 въпреки, че според мен е по-добър от повечето голфаджийски двигатели, все пак на е46 слагат м43,, а не м40

И все пак и аз да си кажа БМВ, не е лош избор :yes:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook