за какво е това?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: за какво е това?
Ново не знам дали ще намериш,втора ръка,със сигурност.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
LiTtLeRoCk написа:Ново не знам дали ще намериш,втора ръка,със сигурност.
ок ,като го сменя ще пиша какво е станало.

- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
Значи смених го това реле но никаква промяна няма,пак се чува как чъка постоянно.Някои колега със същата кошница(М42) ако може да види дали при него е така ще съм му благодарен,че много почна даме нерви вече. 

- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: за какво е това?
Колега аз съм с М42 и днес ще проверя дали и при мен е така,а всъщност ти когато запалиш колата и тя е на празен вход ли се чува как щрака релето?


- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
BMWgiunter написа:Колега аз съм с М42 и днес ще проверя дали и при мен е така,а всъщност ти когато запалиш колата и тя е на празен вход ли се чува как щрака релето?
Да колега на празен ход се чува как това реле щрака постоянно

- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: за какво е това?
Колега току що се връщам ,ходих да паля колата и не се чуват абсолютно никакви "щраквания" от никое реле,така че бъди сигурен че не е нормално да го прави това,надявам се да съм помогнал. 



- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
BMWgiunter написа:Колега току що се връщам ,ходих да паля колата и не се чуват абсолютно никакви "щраквания" от никое реле,така че бъди сигурен че не е нормално да го прави това,надявам се да съм помогнал.
Ok колега,мерси много.Сега още повече почвам дасе чудя какво става и какво става с тия релета там.Някои да ми каже и другите две за какво са ще съм благодарен.


Re: за какво е това?
Колега, според документацията за М42 '92-ра (318is) на тази позиция реле не се монтира:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1992%20BMW%20318is%20-%20325i%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
Ако колата е '93-та - това е релето за подгрева на ламбда сондата:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1993%20BMW%20318i%20-%20318is%20-%20325i%20-%20325is%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
То се управлява директно от ECU-то, т.е. "странното му поведение" е инициирано от самия комп...
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1992%20BMW%20318is%20-%20325i%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
Ако колата е '93-та - това е релето за подгрева на ламбда сондата:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1993%20BMW%20318i%20-%20318is%20-%20325i%20-%20325is%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
То се управлява директно от ECU-то, т.е. "странното му поведение" е инициирано от самия комп...
- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
jdl написа:Колега, според документацията за М42 '92-ра (318is) на тази позиция реле не се монтира:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1992%20BMW%20318is%20-%20325i%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
Ако колата е '93-та - това е релето за подгрева на ламбда сондата:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1993%20BMW%20318i%20-%20318is%20-%20325i%20-%20325is%20%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf - виж Power Distribution Chart
То се управлява директно от ECU-то, т.е. "странното му поведение" е инициирано от самия комп...
колега ти сега направо ме хвърляш в тъча,значи колата е 92 и си има такова реле ако нямаше а беше сложено от някои просто така то нямаше да ми щрака така постоянно,незнам какво става и аз.

Re: за какво е това?
Нали прегледа файловете
В диграмата за '92 там въобще няма реле. Във файла за '91 318is не е посочена диаграмата на разположението на релетата и бушоните... Нямам идея там
Но пък в документацията за колите '93 това е релето за подгрев на ламбда сондата. Принципно компът трябва да го включва при студен мотор / сонда, за да я подгрее възможно по-бързо до оперативната й температура (май беше около 300 градуса, но може и да бъркам малко), след което релето бе следвало да се изключи... Със сигурност знам (наблюдавал съм и живи данни), че компът (Bosch 1.7) не ползва данните от ламбдата, докато температурата на антифриза не подмине около 40 градуса, след това вече ползва данните от сондата, за да оптимизира горивната смес. Но не съм си правил труда да следя колко време работи след старта на двигателя проблемното при теб реле за подгрева на ламбда сондата. Определено не е нормално да щрака постоянно.
Диагностика правил ли си скоро на DME-то? Изкарва ли нещо нередно?



Но пък в документацията за колите '93 това е релето за подгрев на ламбда сондата. Принципно компът трябва да го включва при студен мотор / сонда, за да я подгрее възможно по-бързо до оперативната й температура (май беше около 300 градуса, но може и да бъркам малко), след което релето бе следвало да се изключи... Със сигурност знам (наблюдавал съм и живи данни), че компът (Bosch 1.7) не ползва данните от ламбдата, докато температурата на антифриза не подмине около 40 градуса, след това вече ползва данните от сондата, за да оптимизира горивната смес. Но не съм си правил труда да следя колко време работи след старта на двигателя проблемното при теб реле за подгрева на ламбда сондата. Определено не е нормално да щрака постоянно.
Диагностика правил ли си скоро на DME-то? Изкарва ли нещо нередно?
- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
Да колега разгледах ги и затова съм озадачен още повече.Проблема почна след смяна на компа предполагам че в сервиза кадето ми го сменяха са изчистили ако е имало грешки и от там ми каза че маи трябвало да смея мотор4ето за празен ход.Аз си мисля че от него идва проблема или евентуално от това реле но след като пробвах с друго и е същото положението
а и моторчето пробвах да сменя с друго но тогава пък стана още по-зле едвам палеше като че неи достигаше въздох.





Re: за какво е това?
Грешките в OBD I комповете (какъвто е твоя - Bosch Motronic 1.7) се изтриват при откачане на акумулатора, така че е нямало какво да се прочете в сервиза при самата смяна, въпросът е след известна експлоатация да се провери за отчетени проблеми!
А дали смененият комп е наред?
Да не би в него да е проблема? Няма как да се прецени, докато не се закачи към диагностичен софтуер, и се провери какво казва? Другото - новият комп същия като стария ли е, или е от по-нова кола? Препрограмиран ли е? По спомен '92 колите не са с EWS II имобилайзер, и техните DME-та не се синхронизират при смяна с EWS модула, но ако новият комп е след около 95-та, за да работи без EWS, е трябвало да бъде хакнат 
А дали смененият комп е наред?


- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: за какво е това?
jdl написа:Грешките в OBD I комповете (какъвто е твоя - Bosch Motronic 1.7) се изтриват при откачане на акумулатора, така че е нямало какво да се прочете в сервиза при самата смяна, въпросът е след известна експлоатация да се провери за отчетени проблеми!
А дали смененият комп е наред?Да не би в него да е проблема? Няма как да се прецени, докато не се закачи към диагностичен софтуер, и се провери какво казва? Другото - новият комп същия като стария ли е, или е от по-нова кола? Препрограмиран ли е? По спомен '92 колите не са с EWS II имобилайзер, и техните DME-та не се синхронизират при смяна с EWS модула, но ако новият комп е след около 95-та, за да работи без EWS, е трябвало да бъде хакнат
ами за наред си мисля ако имаше проблем тия в сервиза щяха да кажат нещо иначе компа си е за тая кошница нее по-нов.

- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: за какво е това?
Пламене според мен е редно да отидеш при тия в сервиза и да ти направят една диагностика защото тука от отлкова гадаене нищо няма да стане. Поздрави от София и от нас с Ради 

60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани