Тампони на двигателя?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 15.03.2010

Тампони на двигателя?

Мнение от loveca1001 » 17 Ное 2010, 17:19

Колеги мисля че тампоните на двигателя ми са за смяна но искам дасе обедя със сигурност дали е така че неса мн ефтини и да несе харча излишно.Струва ми се че имам много вибрации вътре в купето,то вяно че е печка но немиса струва нормално,пък несъм се качвал в друг тдс да вия как е.Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2010, 20:45

Като са заминали тампоните на тдс- а се усеща най-добре като изключиш мотора и точно преди да загасне претриса силно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от S7 » 17 Ное 2010, 21:09

Ако са ти добре тампоните няма да разбереш даже че двигателя работи нищо че е дизел :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от metodi80 » 17 Ное 2010, 21:13

Ако не се вижда ясно дали тампоните са скъсани , то лягаш под колата , наместваш се така , че да можеш да виждаш тампона , който е от към шофьорската страна , през това време някой трябва да ти форсира двигателя на интервали ..... , следиш точно в момента в който се подава газ , дали лапата се надига на горе заедно с горния "връх" на тампона , ако лапата се отделя от тампона, значи е скъсан ....
При другия тампон от към пасажера , номера с форсирането на важи (тъй като при форсиране двигателя се натиска на него , а не се дърпа...) , този тампон по принцип се вижда от горе , но ако и него не можеш да го прецениш само с поглед , взимаш една щанга , завираш я така , че да можеш да буташ лапата на горе и на страни , побутваш леко и ще видиш дали лапата се отделя от тампона....

Принципно десния тампон е се вижда ясно , левия е малко по кофти , че там е натрупано и от горе е трудно да се види ....
Не скачай веднага на тампоните, двигателя може да претриса и при напълно здрави тампони ....има и други причини , не са само тампоните ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 15.03.2010

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от loveca1001 » 18 Ное 2010, 10:22

Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от barty » 18 Ное 2010, 13:14

loveca1001 написа:Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.



Само оригинални! Сменяш и забравяш :yes: Или икономисваш пари сега и сагата продължава :mhihi:
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Тампони на двигателя?

Мнение от metodi80 » 18 Ное 2010, 17:02

loveca1001 написа:Колеги благодаря за саветите,а ако реша да направя смяната на тампоните по какъв начин става имали нещо по особено.Намерил съм тампони и цената е 70лв за бр. как ви се струва добре ли е или по добре да взема оргинални.


Смяната на тампоните става за 30 мин на крик дори ....
Вдигаш колата на крик , отвиваш болтовете на тампоните (от долу на тампона и от горе от към лапата , за от горе ще ти трябва удължение и карданна връзка) , след това взимаш малък маслен крик (който да може да се подвре под лапата на тампона ) , или крик тип "жабка" , подлагаш крика под лапата и започваш да вдигаш по лека , вдигаш докато лапата се изниже от оста на тампона , изкарваш тампона и слагаш новия и всичко по обратния ред ... По същия начин и за другия тампон ... Има само малка особеност за тампона , който е от към шофьорската страна , че там близо минава кормилната система и леко пречи , но пак става .... А по въпроса за оригиналните тампони .... , не знам на кое казвате оригинални (сигурно на тези дето са от официален представител ) , но аз си сложих тампони MEYLE и съм повече от доволен (преди това си бях сложил уж оригинални от дарукар и изкараха година и половина ! ).

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook