при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от ~Мишо~ » 17 Ное 2010, 1:25

Le Transporteur написа:При сменени амортесьори пак реглаж, нищо нередно, иначе страничния наклон на колелата откъде ще дойде. :shock:

Ми то стоково няма регулиране тоя наклон,нали за това подлагат шайби някой колеги на долните болтове,средния болт го има с изместен център но се купува отделно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от kokali praa vsiakvi » 17 Ное 2010, 2:15

Joro_Paveto написа:Аз сменям амортисьоите в комплект с пружините всяка есен и пролет. Първите два пъти ходих на реглаж точно щото сменям неща по окачването - но и в двата случая имаше само констатация, че всичко е наред.
Но щом ти тегли и имаш проблеми след смяната задължително прегледай отново монтажа и ако всичко е ОК ще трябва да се отиде на реглаж.
Другото е да я провериш на гладък път (без коловози) тъй като когато сложа спортното окачване и широките гуми за лятото започва едно теглене наляво и надясно. В началото се шашнах много, но след това установих, че това просто са коловози в асфалта.

+1 :yes:
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от vladi_a_i » 17 Ное 2010, 10:26

JOGI написа:баш от лагерите идва тоя проблем с бягането на ляво след ляв и обратното. да се види първо тва и после реглаж

Е трябва доста да са му разбити,при мен като са здрави,даже единия е сменяван лятото пак си подръпва,даже и на мен ми стана доста чудно и наистина се съмнявам вече в пътищата както споменаха някой колеги.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1910
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от S7 » 17 Ное 2010, 21:08

Абе хора заминават гуми,кривят се и джанти много са критериите за носене на колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от JOGI » 17 Ное 2010, 22:12

ама човека говори за дърпане наляво след ляв и надясно след десен волан, тва е логично да е от лагерите.. и може и перфектни да са и пак да го има тоя проблем.. ако е имало както каза колегата 'кадърна' намеса

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от EnimEn » 17 Ное 2010, 22:34

още един глас за лагера горе, но се намесвам в темата, за да задам един въпрос:
Как, аджеба, се регулира камбер, при положение, че горния болт не е фиксиран, а мърда с около милиметър, тва къв ъгъл ще зададе не съм смятал, но ми стана интересно, щото всички пишите, че не се задава камбер на предницата...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд

Мнение от sonny » 17 Ное 2010, 22:36

Има една шайба която седи между тампона и планката на която ляга пружината, има много случай в които се забравя тая шайба и след това се получава тоя проблем, защото като я няма шайбата и тампона опира в планката, а шайбата държи тампона по-нагоре и по този начин въртенето се стоварва само на лагера както трябва да е. става дума за номер 17 от схемата. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
А иначе по вечната тема с реглажите, за сетен път споменаваме не един и двама човека, че е почти задължително колата да ходи на реглаж най-малко при смяната на зимни с летни гуми, а за подмяна на елементи по окачването е напълно задължително. Няма значение, че е сменен един амортесьор, на реглаж се ходи, не за да пълните гушата на стендаджията, а за да си карате колата спокойно.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook