Айде и аз в отбора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Айде и аз в отбора
ми да споделя и аз нещо за икономията от първо лице. преди бях с м41, сега съм с м51. мога да кажа че на дълъг път май е икономичен поне колкото м41. това в случай че се кара нормално (до към 140-150). само за сравнение пътят Козлодуй-Враца и обратно (ок 160 км грубо) ми глътна към 10-ина литра нафта. сега плюс-минус 500 мл мисля че не са голям проблем. та мисълта ми е че м51 върви доста повече а може и да гори повече, зависи кой как си е душманин на колата. колега, все пак ти желая по-малко ядове с колата 

I think things -- and they happen...
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
Re: Айде и аз в отбора
Със здраве да си я караш и много да те радва колега 

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
- niko11
- StanceWorks addicted
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: със заключен:)
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Айде и аз в отбора
честито и безаварийно за силата да не те бърка пък и то сега идва зима ще има малко сила + 

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Айде и аз в отбора
Ей го дзвера. 
И вече даже придобих положителни усещания. Да, не е толкова нестабилна както ми се стори в началото. И както следва шпера малко ще почака но фаровете ще бъдат заменени с такива с лупи щото по-лоши от на Астра не мога го преживея пък и е супер изтощително нощем. Следващото е надуване малко на турбото ,че с тоя чип иска една две десети макс. Някой ако ми препоръча в Пловдив сигурно ( с измерване на налягането на турбината ) надуване от човек с опит ще съм много благодарен . И друго май са махнали катализатора и сега бучи като МАЗ на дълго е дразнещо , какво може да се направи и къде с цел обезшумяване ( но не скопяване ). Благодаря и успех на всички. ПС: и в крайна сметка трябва ли да се чува звук от работещо турбо ( при ускорение ) щото на 525-цата го чувам и усещам, тази само го усещам ( ама пък е и по-малко ).

И вече даже придобих положителни усещания. Да, не е толкова нестабилна както ми се стори в началото. И както следва шпера малко ще почака но фаровете ще бъдат заменени с такива с лупи щото по-лоши от на Астра не мога го преживея пък и е супер изтощително нощем. Следващото е надуване малко на турбото ,че с тоя чип иска една две десети макс. Някой ако ми препоръча в Пловдив сигурно ( с измерване на налягането на турбината ) надуване от човек с опит ще съм много благодарен . И друго май са махнали катализатора и сега бучи като МАЗ на дълго е дразнещо , какво може да се направи и къде с цел обезшумяване ( но не скопяване ). Благодаря и успех на всички. ПС: и в крайна сметка трябва ли да се чува звук от работещо турбо ( при ускорение ) щото на 525-цата го чувам и усещам, тази само го усещам ( ама пък е и по-малко ).
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Айде и аз в отбора
Колата ти боботи, защото гърнето ти е заминало най-вероятно,и на мен ми казаха преди време същото нещо,аз се инатих и като свалих крайното от горната страна нямаше капак
Турбото....нормално е да се чува,но съм срещал и коли при които не се чува,а си надува нормално,за най-сигурно си вземи един тройник и уредче и си го измери

Турбото....нормално е да се чува,но съм срещал и коли при които не се чува,а си надува нормално,за най-сигурно си вземи един тройник и уредче и си го измери

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Айде и аз в отбора
От мъркучлето на мапа няма ли да стане или как всъщност и какъв тройник , къде
, че имам желание.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Айде и аз в отбора
Точно от маркуча за мапа,режеш го на средата м/у мапа и колекторите, вкарваш тройник и пускаш един дълъг маркуч за към шоф място,закачаш уредчето към маркуча и сядаш на педала да видиш колко и как надува.Ааа тройник ако можеш да намериш метален ще е най-добре,ами какъв,такъв какъвто ще влезе в маркучето,ако не намериш метален отиваш някъде където продават части за лади и тн и взимаш 20ст мисля,че беше на мен ми показваше точно даже и с пластмасов. 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- djhris-mix
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525tds
Re: Айде и аз в отбора
честито колега и само напред 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани