при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
Le Transporteur написа:При сменени амортесьори пак реглаж, нищо нередно, иначе страничния наклон на колелата откъде ще дойде.
Ми то стоково няма регулиране тоя наклон,нали за това подлагат шайби някой колеги на долните болтове,средния болт го има с изместен център но се купува отделно.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
Joro_Paveto написа:Аз сменям амортисьоите в комплект с пружините всяка есен и пролет. Първите два пъти ходих на реглаж точно щото сменям неща по окачването - но и в двата случая имаше само констатация, че всичко е наред.
Но щом ти тегли и имаш проблеми след смяната задължително прегледай отново монтажа и ако всичко е ОК ще трябва да се отиде на реглаж.
Другото е да я провериш на гладък път (без коловози) тъй като когато сложа спортното окачване и широките гуми за лятото започва едно теглене наляво и надясно. В началото се шашнах много, но след това установих, че това просто са коловози в асфалта.
+1

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
JOGI написа:баш от лагерите идва тоя проблем с бягането на ляво след ляв и обратното. да се види първо тва и после реглаж
Е трябва доста да са му разбити,при мен като са здрави,даже единия е сменяван лятото пак си подръпва,даже и на мен ми стана доста чудно и наистина се съмнявам вече в пътищата както споменаха някой колеги.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
Абе хора заминават гуми,кривят се и джанти много са критериите за носене на колата
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
ама човека говори за дърпане наляво след ляв и надясно след десен волан, тва е логично да е от лагерите.. и може и перфектни да са и пак да го има тоя проблем.. ако е имало както каза колегата 'кадърна' намеса
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
още един глас за лагера горе, но се намесвам в темата, за да задам един въпрос:
Как, аджеба, се регулира камбер, при положение, че горния болт не е фиксиран, а мърда с около милиметър, тва къв ъгъл ще зададе не съм смятал, но ми стана интересно, щото всички пишите, че не се задава камбер на предницата...
Как, аджеба, се регулира камбер, при положение, че горния болт не е фиксиран, а мърда с около милиметър, тва къв ъгъл ще зададе не съм смятал, но ми стана интересно, щото всички пишите, че не се задава камбер на предницата...
Re: при смяна на ,амортисьори трябва ли да се прави стенд
Има една шайба която седи между тампона и планката на която ляга пружината, има много случай в които се забравя тая шайба и след това се получава тоя проблем, защото като я няма шайбата и тампона опира в планката, а шайбата държи тампона по-нагоре и по този начин въртенето се стоварва само на лагера както трябва да е. става дума за номер 17 от схемата. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10
А иначе по вечната тема с реглажите, за сетен път споменаваме не един и двама човека, че е почти задължително колата да ходи на реглаж най-малко при смяната на зимни с летни гуми, а за подмяна на елементи по окачването е напълно задължително. Няма значение, че е сменен един амортесьор, на реглаж се ходи, не за да пълните гушата на стендаджията, а за да си карате колата спокойно.
А иначе по вечната тема с реглажите, за сетен път споменаваме не един и двама човека, че е почти задължително колата да ходи на реглаж най-малко при смяната на зимни с летни гуми, а за подмяна на елементи по окачването е напълно задължително. Няма значение, че е сменен един амортесьор, на реглаж се ходи, не за да пълните гушата на стендаджията, а за да си карате колата спокойно.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани