ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
ge_a написа:... а също така ако дифа е преправян по един специален метод също се върти така, ама то се прави с цел да заключва повече, но се съмнявам твоя случай да е такъв...
Едвали...


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Утре го свалям и ще махна задния капак и ще снимам. Ако остане време може и да го разглобя целия да видим, какво ми е пробутал "колегата". Интересувам се ако се окаже, че е износена касетата какви са вариантите за ремонт и колко трябва да си отделя? Чел съм, че се предлага ремонтен комплект- 800лв- от къде и това ли е най евтиния вариант за качествен ремонт на касетата.
Само за протокола, не съм оачвал, че ще получа нов диференциал за 400лв, ясно ми е, че е на 10-15 години и нищо хубаво не е видял, но това не значи, че трябва да се лъжат хората
Само за протокола, не съм оачвал, че ще получа нов диференциал за 400лв, ясно ми е, че е на 10-15 години и нищо хубаво не е видял, но това не значи, че трябва да се лъжат хората

Последна промяна maxpower на 24 Дек 2010, 12:28, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
maxpower написа:...Чел съм, че се предлага ремонтен комплект- 800лв- от къде и това ли е най евтиния вариант за качествен ремонт на касетата...
Нова касета ли ще си вземеш? Отвори и провери на твоя износванията - сателити, планети, пружинни пластини и самите фрикционни дискове. Ще прецениш кое ти е за подмяна.

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
maxpower написа:Така пускам това видео
http://vbox7.com/play:3862dc5b
, за да ми кажете това шпер ли е, или е било?
Отзад на пластината пише S3,45. На видеото колата е вдигната само с едното колело, без ръчна и без скорост...
Аз съм пробвал да завъртя колелото при същото положение. Завъртам го, но много трудно и задължително с двете ръце.
С една нямам сила.
Рзгледай тази тема: Шпер на сняг???
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:maxpower написа:...Чел съм, че се предлага ремонтен комплект- 800лв- от къде и това ли е най евтиния вариант за качествен ремонт на касетата...
Нова касета ли ще си вземеш? Отвори и провери на твоя износванията - сателити, планети, пружинни пластини и самите фрикционни дискове. Ще прецениш кое ти е за подмяна.
Аз си мислех, че този ремонтен комплект е само за касетата, т.е целия комплект дискове вътре. Иначе ако има вариант да се подменят само износените части ще е идеално, но в realoem, не видях такъв вариант.
Иначе днес ще го сваля и разглобя да огледам къде е щетата, подозирам, че дисковете са износени. Иначе дифа е тих няма никакви шумове, хлопания и луфтове,както при движени напред така и назад. На пътя не усещам разлика в сравниение с отворения. Дори ми се струва, че по трудно поднася, но може и да си го въобразявам, определено няма нищо общо с това когато ти си ме возил

Колелото определено се върти по трудно от колкото с отворения ми диф, където даже мога да го засиля и да се върти по инерция.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Предполагам това трябва да са въпросните дискове, нямах под ръка шублер, но утре ще ги измеря. От това, което прегледах всичко изглежда добре: лагери, корона, пиньон, диференциал. Само Триещите двойки на касетата не ми изглеждат добре. Камапака на касетата не е оригинален, в това поне не ме е излъгал, остава да са го направили какво трябва, че нямам размери да го проверя. Гледам, че м/у капака и пружинната шайба има два пръстена един дебел и един значително по тънък. За съжаление нямам с какво да сравня кое от нещата в касетата не са както трябва, защото това ми е първата, която разглобявам
. Ще се радвам на всякакво съдеитвие
.
Тука съм наснимал някой от триещите двоики:
http://lukaviaa.snimka.bg/?album;aid=54 ... d=21461485



Тука съм наснимал някой от триещите двоики:
http://lukaviaa.snimka.bg/?album;aid=54 ... d=21461485

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Пружинните пластини (от тази снимка) на какво дередже са? Трябва да имат някакъв ъгъл на изкривяване. Фрикционните дискове, които си показал, трябва да са с дебелина около 1,9 мм всеки за да имаш що годе адекватно поведение на диференциала.

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
err0r написа:Пружинните пластини (от тази снимка) на какво дередже са? Трябва да имат някакъв ъгъл на изкривяване. Фрикционните дискове, които си показал, трябва да са с дебелина около 1,9 мм всеки за да имаш що годе адекватно поведение на диференциала.
Значи фрикционните пластини са с дебелина 1,94мм и двата, пружинните пластини са с дебелина 2мм от към периферията, но в центъра са по дебели и имат ясно изразен ръб особено на тази от към капака. При нея ръба е 0,5мм , а на другата пружина 0,34мм. Височината на пружините в не натоварено състояние е 4,1мм - измерено от повръхността върху,която ляга външната периферия до най горния ръб, т.е. имат ъгъл на изкривяване,но дали е достатъчен, не знам

Ето тука съм снимал този ръб на пружините:
Подозирам, че пружината търка във вътрешния ръб на капака, също така м/у пружината и капака има 2 пръстена, едниния е пружина, а другия е по масивен и има два жлеба. Само дето от едната страна тази шайба беше със жлебовете навътре ,а от другата със жлебовете навън

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Имам един въпрос, шпер от Е34 525 с големия мост става ли на Е34 с малкия, знам капака се прехвърля, а отстрани болтовете дето са?На 20-ката има от горна страна там ли се хваща?
П.С Може и да не ми е за този раздел въпроса

П.С Може и да не ми е за този раздел въпроса

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
maxpower написа:а другия е по масивен и има два жлеба. Само дето от едната страна тази шайба беше със жлебовете навътре ,а от другата със жлебовете навън
Tези жлебове трябва да са към планетите(навътре от двете страни),а тяхната функция е там да остава малко масло и да смазва повърхностите,в които лагерува(трие) пластианата.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re:
Дилян Пенчев написа:Ми по принцип при деференциалите който съм виждал разликата идва във захващането на короната за шпер касетата... при отворения диф е различно!
Има вариант да намериш шпер със счупен пиньон и да сложиш цялата шпер касета със се короната на отворен диф ма там идва проблема че трябва да са с еднакво предавателно число![]()
По принцип не съм много сигурен, но сис помням че съм гледал и не ставаше... ако имам възможност скоро пак ще проверя за да мога да кажа на 100 %
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
bmw325tds написа:err0r написа:В гаража има един 3,38 виско от ix e34.
Защо да не става за дрифт, че не разбрах?
LSD-то е постоянно зацепено и като види зор отцепва и става като отворен диф. Но докато отвори и ти си вече издрифтил.
Виско дифа е отцепен и зацепва когато види зор. Действа обратно. Докато зацепи и вече си излязъл от завоя. За писта с много продължителен дрифт би трябвало да се получава.
Колегата явно излиза от завойте за по малко от половин секунда...

- palominoo
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е30
- Мечтае да кара: Добре подготвена дрифтачка
- Детайли за колата: Е30 40Б16, без хидравлика, без ръжди
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Здравейте, някой дали може да ми каже какъв шпер да търся( с какво предавателно число) за Е30 с ИМПЛАНТИРАН М52Б28. Колата ще е само за дрифт по пистите 

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
=> Заваренpalominoo написа:...Колата ще е само за дрифт по пистите

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани