Отново! Е30-32? ti , Вайълет... да поразкърша снага..!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от SKISA » 11 Ное 2010, 15:22

нещата зависват на м20...! много повече въртящ момент -независимо ,че м50то е повече коне . кофти ,че трудно диша главата с турбиниране спрямо м50,но пък сток карантия ,особено читава би трябвало да издържи по проверка с правили до 1бар. 300 коня на колелата са ми съвсем достатъчни за това ,което ще прави колата -даже 260 и стигат. освен тва се оказа ,че търсеният мотор м50 нема да мога да го взема ,а друг не ми се търси...
неприятното с пробваният м20б25 е ,че нещо не ми тръгва като моя-въпреки че беше тва ,което видяхте на снимките колата вървеше и тръгваше в пъти по-добре. отделно му се чуда на температурат-въпреки дадения зор тая вода не отиде на 12ч и тва е. не ще и не ще. от собственика инфото е ,че термостата е на по-ниска температура и за тва не качва до там,ма мене тва не ме кефи. евентуално термостат трябва да сменя.
са остава най-важният момент с доставянето на финансите ,щото аз хубаво сметам кво ще разпродам от моя мотор и има доста читави и скъпи неща ,но тва ще се случи във времето ,а без тоя добавък няма как да се справя с парите....
до два-три дни ще има отговор на тия въпроси... :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от Biogame » 11 Ное 2010, 16:46

Желая ти бързо да си набавиш финансите и скоро да си яхнеш Вайълет. :yes:
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: dobrich

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от getano » 12 Ное 2010, 14:50

Пожелавам ти каквото и решение да вземеш,да забравиш бързо за сегащните ядове, и тази кола да те кара да заспиваш с усмивка на лицето. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от DirtySouth » 12 Ное 2010, 16:26

SKISA написа:нещата зависват на м20...! много повече въртящ момент -независимо ,че м50то е повече коне . кофти ,че трудно диша главата с турбиниране спрямо м50,но пък сток карантия ,особено читава би трябвало да издържи по проверка с правили до 1бар. 300 коня на колелата са ми съвсем достатъчни за това ,което ще прави колата -даже 260 и стигат. освен тва се оказа ,че търсеният мотор м50 нема да мога да го взема ,а друг не ми се търси...
неприятното с пробваният м20б25 е ,че нещо не ми тръгва като моя-въпреки че беше тва ,което видяхте на снимките колата вървеше и тръгваше в пъти по-добре. отделно му се чуда на температурат-въпреки дадения зор тая вода не отиде на 12ч и тва е. не ще и не ще. от собственика инфото е ,че термостата е на по-ниска температура и за тва не качва до там,ма мене тва не ме кефи. евентуално термостат трябва да сменя.
са остава най-важният момент с доставянето на финансите ,щото аз хубаво сметам кво ще разпродам от моя мотор и има доста читави и скъпи неща ,но тва ще се случи във времето ,а без тоя добавък няма как да се справя с парите....
до два-три дни ще има отговор на тия въпроси... :lol:


Нормално да е на по ниска температура термостата , м20 като позагреее цепи тиквата доста доволно нещо като бензиново дизелче е .... Щом залагаш на по-корав мотор и щом според теб м20 е по от м50 защо не вземеш м30б35 там вече наистина имаш здравина и въртящ момент и коне и като цяло разтоварен мотор.
I'm slowly drifting
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от Alexbmw » 12 Ное 2010, 16:45

DirtySouth написа:
SKISA написа:нещата зависват на м20...! много повече въртящ момент -независимо ,че м50то е повече коне . кофти ,че трудно диша главата с турбиниране спрямо м50,но пък сток карантия ,особено читава би трябвало да издържи по проверка с правили до 1бар. 300 коня на колелата са ми съвсем достатъчни за това ,което ще прави колата -даже 260 и стигат. освен тва се оказа ,че търсеният мотор м50 нема да мога да го взема ,а друг не ми се търси...
неприятното с пробваният м20б25 е ,че нещо не ми тръгва като моя-въпреки че беше тва ,което видяхте на снимките колата вървеше и тръгваше в пъти по-добре. отделно му се чуда на температурат-въпреки дадения зор тая вода не отиде на 12ч и тва е. не ще и не ще. от собственика инфото е ,че термостата е на по-ниска температура и за тва не качва до там,ма мене тва не ме кефи. евентуално термостат трябва да сменя.
са остава най-важният момент с доставянето на финансите ,щото аз хубаво сметам кво ще разпродам от моя мотор и има доста читави и скъпи неща ,но тва ще се случи във времето ,а без тоя добавък няма как да се справя с парите....
до два-три дни ще има отговор на тия въпроси... :lol:


Нормално да е на по ниска температура термостата , м20 като позагреее цепи тиквата доста доволно нещо като бензиново дизелче е .... Щом залагаш на по-корав мотор и щом според теб м20 е по от м50 защо не вземеш м30б35 там вече наистина имаш здравина и въртящ момент и коне и като цяло разтоварен мотор.



Ма за кво му е тоя кютук М30???? само харчи, тежи и невърви :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от DirtySouth » 12 Ное 2010, 18:17

Е то и м20 е кютук в сток варянт харчи тежи и не върви :mhihi: Аз лично ако разполагах с парите на skisa нямаше да гледам м20 , м30 , м50 по-скоро щях да се ориентирам към S50 , S38 :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от Alexbmw » 12 Ное 2010, 18:21

Не знам от каде можеш да знаеш с какви пари разполага, освен ако не си му счетоводител :mhihi: все си мисля, че той си е направил сметката и знае какво може да си позволи ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Ное 2010, 19:27

бе то не е само да дадеш едни 4000 лв за мотор....
знаеш ли ква му е подръжката на тоя мотор?
ще ти подскажа... по евтино ти излиза да си караш турбо кола....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от staisa » 12 Ное 2010, 19:59

Сега да споделя, само някой, които не е запознат с мотора S50B30 ,аз взах моят ,за 4300 без кутия иначе с всичко друго радиятори ,динама, рстартери ,генерация викам чакай да сменя оптегачи, верига ланд сонди и гарнитури, и да видя мотора как е ватре, след като видяхме, че всичко е окей го затворехме ,и отиде до се прави генерация и като ги сметнах, на бързо излезе над 9000 лева, това е без спирачките, които правех до преди месец, които са към 1600 лева и все още нямам подходящо серво ,но някой ден ще се намери вариянт за това не насочвай колегата в грешна посока или поне непосилна за в момента знам ,че Явор е казал цената за мотор с монтаж на колегата и му е ясно.Незнам ,аз до колкото предполагам колегата търси мотор ,до към 3000 или там някъде обслужен, а не да даде 10 000лева и да се чуди дали ще издържи. Дано колегата да намери правелният вариянт за това което иска . :yes:
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Ное 2010, 20:46

и аз това имах впредвид колега... :)
и другото което е вианги трябва да си подготвен с едни 1000 лв ако "изкочи" нещо :lol: и се молиш ако изкочи да ти стигнат за ремонта.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от SKISA » 12 Ное 2010, 21:38

идеята на тва ,което правя ...колкото и да звучи еретично тук в тази секция ... е да направя колата и да я карам без много ядове. в смисъл не да човъркам през ден - два в нея ,да дооправяма и прочие ,а просто да я събера и да карам. аз не съм майстор,не разбирам толкова от коли и не искам да пиша 1г как слагам тва или онова ,а колата да седи в гаража. не бързам да стане за дни ,но не искам и да почива седмици...
кой колко пари има или няма не е работа на темата. единствено обсъждам дали някоя цена е нормална и си струва или не. не е важно дали човек може да си купи 5 или 15 двигателя ,а дали единият ,който ще вземе струва парите, които ще даде...
всеки има виждане и мнение по въпроса ,но идеята е ,че аз ще изслушам всички мнения и полемики и в крайна сметка от това и от разговорите ще взема решение за себе си....
и бих помолил някой ,който бе помолен просто да подминава тази тема по какъвто и да е повод ,защото темата ми е нужна и не желая да се заключва или усира...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от liort » 13 Ное 2010, 0:44

От това през което съм минал и съм се зблъсквал при покупките ми на Е30-ки и двигателите В нях(защото не всяка е с оригиналния си, както дорта от нас знаят това :mhihi: ) е че. Ако разполагам с 3000 или 4000лв това са примерни суни , и съм готов да ги вложа в двигателе , по добре е да си взема накой по-евтин и да му направя ремонт, от колкото да купувам от непознат и да му дам една шапка пари за него, на честнта дума " колега мотора е перфектен, обслужен каран само с БМВ масло и т.н. брадвежи" щото после става Гюнтер ма...ти за жалост. Стаиса ви даде примерни суми за това което е правил, и ви стана ясно НАДЯВАМ СЕ, че С моторите не са за семкаджии щото тука повечето само за С мотори говорите и слагате, ама хич не ви е ясно за какво става дума като ви кажат , че един клатан е 400лв. Защото основен ремонт на IS-ка е 1500лв а на S не ми се мисли. Да продължа във връска с темата, че се поотклоних малко , другия варянт с закупуването на двигател е да се вземе от приятел който познаваш, за да нямаш ядове за наптед , ето тогава си заслужава да се исръсиш повечко. Сигорен съм , че Скоса ще направи най-добрия избор за себе си каквото и да си вземе , винаги ще има някой който ще се опитват да му натякват как се е преебал с тоя мотор и как другия е по добър, ама това си е в реда на нещата .
П.П. И аз се преебах с М30 и маршруткаджиите не спреха да слагат С мотори , ама тех ги вали дъжда на спирката. :ranting:
Успех с начинанието...
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 7.06.2009
Пол: Мъж

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от Fichkata » 14 Ное 2010, 1:19

Аз не ги разбирам моторите много, ама темата определено е много интересна и ти пожелавам всичко да стане така както си го намислил и после да ни зарадваш с една хубава фото сесия от тея твоите с хубавите коментари! :yes:
Всеки луд си има номер ....Казал фичо и се фралил у копривите.............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от gecata73 » 14 Ное 2010, 10:48

познавам едно момче дето има м20 турбинирано и е дота добро здраве, последно искаше да го продава, а знам и един м60 пълен комплект на хубава цена- ако търсиш нещо подобно разбирасе :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: M

Re: Отново! Е30-32?,Вайълет... да поразкърша снага..!

Мнение от fenixsz » 15 Ное 2010, 16:53

SKISA написа:идеята на тва ,което правя ...колкото и да звучи еретично тук в тази секция ... е да направя колата и да я карам без много ядове. в смисъл не да човъркам през ден - два в нея ,да дооправяма и прочие ,а просто да я събера и да карам. аз не съм майстор,не разбирам толкова от коли и не искам да пиша 1г как слагам тва или онова ,а колата да седи в гаража. не бързам да стане за дни ,но не искам и да почива седмици...
.....


В подобна ситуация бях преди година. Имах прекрасна е30-ка с м20б20, който ми идваше муден. Професията ми също е далеч от колите и тогава имах два варианта:

1. Читав m20b25 с евентуално ревизиране към б27 с вал от 324тд, но читав така и не намерих. Трябваше да бъде от е30, а не от е34 заради щеката в картера и трудността за увеличаване на обема.
2. M52B28TU, който според мен е най-добрият мотор за ежедневна е30-ка. Тежи по-малко от м50-ката и според някои източници и от м20-ката дори, което спомага за още по-добър баланс на колата.

Друг важен фактор за мен беше, възможността двигателят да се легализира - технотест и после в КАТ. Това означаваше да се купи с всички необходими документи - договор и пробит талон от бракуване на предната кола. Знам, че повечето хора във форума ще ми се присмеят за подобни желания, но за мен е изключително важно всичко да ми е изрядно. Неща стават всякакви - спешна продажба, затягане на годишни прегледи, евентуални проверки от КАТ и т.н. Рисковете са много, а професията ми е свързана с управление на рискове. Всеки сам преценя какъв риск може да приеме...

Намирането и на двата мотора с документи в добро техническо състояние беше "кауза пердута".

В крайна сметка пресметнах всичко и за по-малко пари от покупка и инсталация на мотор плюс легализации и т.н., да не говорим и време, си купих 323ти м компотче, което засега ме радва.

Признавам си, имам огромното желание да подкарам е30-ка с м52б28ту, но знам, че за да стане читаво, си трябват много пари. Говорим за 2500 мотор + скорости, 1000 лв - консумативи и обща ревизия, 1000 лв монтаж. Също така варианта с монтиране на двигателя с изтласкване чрез големи тампони от една страна на сервото не ми се нрави. Това означава, първо наклонен двигател и второ изтеглен напред и нагоре център на тежестта. Вариантите бяха с малко серво, което нямаше да бъде добър вариант, хидравлични спирачки или спирачен механизъм от в8-ци на 5-ца и 7-ца е34 и/или е32, на които сервото им е изместено някъде до фара. Знам, че тази операция ще ми струва 5+ големи, което е малко под стойността на сегашната ми кола.

Атмосферен м52б28 си има хляб доста в него, тъй като доколкото знам разликите не са много от американското е36 м3 - входящи колектори, изходящи колектори, генерация и валове. По американските форуми съм чел за резултати от около 240 к.с.

С читаво М20Б25, колата ще бъде автентична и ще те радва, звука също ще бъде ненадминат. Турбинирането му ще е съпроводено със смяна на железата и вероятно скъсяване на живота му в зависимост от надуването. Сменят се и още куп щуротии по горивната и запалителната система, с които вероятно си запознат.

Както и да е успех с проекта!
DriveCalc.com/bg

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook