що е то?
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Баа, търсих, търсих, ама той тоз мотор е роден доста преди мене.
Ще дадеш ли още един жокер?
От какъв седмак е свален?
Ще дадеш ли още един жокер?

От какъв седмак е свален?
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
близо 300 души и правелен отговор няма
Frühe 3,5er Motoren (Bj.78-82) 84 x 93,4, 218 PS
Den M30 Motor mit 3,5 Liter gab es generell in zwei völlig verschiedenen Motorblock-Ausführungen. Als er beispielsweise 1978 im Sechser BMW eingeführt wurde, besaß er die Zylindermaße des M Triebwerks, also 93,4 mm Bohrung und 84 mm Hub. Der Motor wurde bis 1982 in dieser Form gebaut. Er besaß 218 PS und 310 Nm. Ganz früher besaß er die im oberen Bild dargestellten einzelnen Ansaugrohre und L-Jetronic. Das Ansaugrohr ist mehrteilig und zerlegbar und läßt sich daher gut bearbeiten. Später wurde zu einer einteiligen Ansaugspinne aus Aluguß übergegangen. Diese Motoren hatten dann die Motronic der ersten Generation
ако някой има други предположения да споделя!


Frühe 3,5er Motoren (Bj.78-82) 84 x 93,4, 218 PS
Den M30 Motor mit 3,5 Liter gab es generell in zwei völlig verschiedenen Motorblock-Ausführungen. Als er beispielsweise 1978 im Sechser BMW eingeführt wurde, besaß er die Zylindermaße des M Triebwerks, also 93,4 mm Bohrung und 84 mm Hub. Der Motor wurde bis 1982 in dieser Form gebaut. Er besaß 218 PS und 310 Nm. Ganz früher besaß er die im oberen Bild dargestellten einzelnen Ansaugrohre und L-Jetronic. Das Ansaugrohr ist mehrteilig und zerlegbar und läßt sich daher gut bearbeiten. Später wurde zu einer einteiligen Ansaugspinne aus Aluguß übergegangen. Diese Motoren hatten dann die Motronic der ersten Generation
ако някой има други предположения да споделя!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
М30, друго може ли да е щом е 6так от стара 7ца ... ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Само не разбрах, искаш инфо за този двигател или си отправил въпросът си във вид на "гатанка"?
Иначе, това ми прилича на двигателя монтиран още в е3 и е9. А именно от първото поколение
на М30 - Б30. При е9-ките,от 71' до 75' година е управляван с първата електронна бензиновпръскваща
система D-Jetronic, а след 75' с L-Jetronic. Развивал е мощност от 200 к.с.
Ето и една снимка на двигателя...под капака на е9

Иначе, това ми прилича на двигателя монтиран още в е3 и е9. А именно от първото поколение
на М30 - Б30. При е9-ките,от 71' до 75' година е управляван с първата електронна бензиновпръскваща
система D-Jetronic, а след 75' с L-Jetronic. Развивал е мощност от 200 к.с.
Ето и една снимка на двигателя...под капака на е9

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Driver's Racing Team
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани