Перка на радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Перка на радиатора
Здравейте колеги,
имам питане, перката на радиатора върти постоянно, топло студено няма значение. Какъв е проблема и как бих могъл да го отсраня. Голям проблем ли е ? Колата е М43B16.
имам питане, перката на радиатора върти постоянно, топло студено няма значение. Какъв е проблема и как бих могъл да го отсраня. Голям проблем ли е ? Колата е М43B16.
- rashko_mladenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 8.11.2010
Re: Перка на радиатора
Като си зимах бмв и моита въртеше пстояно,катое видях бяха завърили виското.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Перка на радиатора
според мен би имал проблем ако не се върти постоянно. питай колегите и ще видиш, че трябва да се върти постоянно. аз имам и тякъв двигател и перката върти постоянно. така е при БМВ. 


- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Перка на радиатора


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Перка на радиатора
Като огасиш колата пак ли върти?
Re: Перка на радиатора
Ако виското е зацепено постоянно има ли проблем за водната помпа да се разбият лагери или нещо такова?
Re: Перка на радиатора
hag_1924 написа:Ако виското е зацепено постоянно има ли проблем за водната помпа да се разбият лагери или нещо такова?
Еми тя помпата така и така си върти постояно при запален мотор така че не е проблем за нея а дори да решиш да го сменяш ще смениш и двете защото вече са ти комплект
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Перка на радиатора
pgv64 написа::D Дай малко инфо. Перката на виско ли е закрепена или е на ел двигател? Но и в двата случая не трябва да се върти нонстоп ( Апропо при виското се върти винаги ,но с променлива скорост и на студен двигател можеш да я спреш с ръка - по- точно с навит на руло вестник! " Там къде се върти не ПИПАЙ!!! "
На виското е. Значи си е нормално да си върти нон стоп?
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Перка на радиатора
pgv64 написа::D Дай малко инфо. Перката на виско ли е закрепена или е на ел двигател? Но и в двата случая не трябва да се върти нонстоп ( Апропо при виското се върти винаги ,но с променлива скорост и на студен двигател можеш да я спреш с ръка - по- точно с навит на руло вестник! " Там къде се върти не ПИПАЙ!!! "
колега, ако можеш да сперш виското с лекота, демек с вестник, определено има проблем

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
Re: Перка на радиатора
ba1_hu1 написа:колега, ако можеш да сперш виското с лекота, демек с вестник, определено има проблем![]()
това въобще не е вярно, перката се върти щото се увлича от въртенето на водната помпа и скророста и на въртене е много по-малка от тази на оборотите на двигателя.... изравнявяне на оборотите и съотв. зацепване на виското се получава само когато колата се пришпорва на "малки" предавки в градски условия; при задръстване; и при стоене на едно място
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Перка на радиатора
Denev написа:ba1_hu1 написа:колега, ако можеш да сперш виското с лекота, демек с вестник, определено има проблем![]()
това въобще не е вярно, перката се върти щото се увлича от въртенето на водната помпа и скророста и на въртене е много по-малка от тази на оборотите на двигателя.... изравнявяне на оборотите и съотв. зацепване на виското се получава само когато колата се пришпорва на "малки" предавки в градски условия; при задръстване; и при стоене на едно място
не съм споменавал, че въртенето на перката е колкото са оборотите... въртенето на перката е строго пресметната спрямо температурата. Водната помпа я върти, но виското определя до каква степен движението ще се предаде след силиконовата част, демек към перката. а когато подадеш гас на едно място перката започва да върти по-бързо защото и температурата се покачва, силикона става по-мек и съответно предава по-голям въртящ момент на перката. Естествено, че при задръстване и ръчкане ще зацепва повече. Къде бъркам?
Re: Перка на радиатора
и при мене е по същия начин постояно се върти
това не пречи ли за загряването на двигателя и нормалната му работа
това не пречи ли за загряването на двигателя и нормалната му работа
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Перка на радиатора
както и да е... просто няма смисъл от тия проверки с вестници и т.н., както се сменят свещи, тъй се сменя и виско
а за колегата дето е пуснал темата - ако имаш някакви съмнения върви вземи едно ново Закс, към 120лв. е и най-доброто по отношение на цена/качество
а за колегата дето е пуснал темата - ако имаш някакви съмнения върви вземи едно ново Закс, към 120лв. е и най-доброто по отношение на цена/качество
Re: Перка на радиатора
Добре колеги а по моя въпрос ако е зацепено постоянно ще се преебе ли водната помпа или няма да има проблем?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани