Започват масирани проверки за "Гражданска отговорност&
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Започват масирани проверки за "Гражданска отговорност&
Започват масирани проверки за сключена “Гражданска отговорност”
Неизползването на автомобила не освобождава от застраховка
15 Декември 2005
Да бъде отнемана регистрацията на автомобилите, които не са с платени “Гражданска отговорност” и данъци и не са минали годишен технически преглед. Това предложиха в четвъртък от КАТ, Комисията по финансов надзор и Министерството на финансите, които обявиха съвместна кампания за увеличаване броя на застраховките "Гражданска отговорност".
До края на 2006 г. застрахованите водачи трябва да бъдат 90 на сто от всички шофьори в страната според изискванията на ЕС.
Към момента "Пътна полиция" е установила 24 000 пътно-транспортни произшествия на водачи без "Гражданска отговорност", съобщи Алекси Стратиев, началник направление "Пътна полиция" към ДНСП. Това е обаче само малка част от истинския брой на незастрахованите автомобили.
Стратиев подчерта, че водачи, които са спрели от движение своите автомобили, не се освобождават от сключването на задължителната застраховка. Шофьорите, които нямат намерение да използват колите си, ще трябва да върнат документите за регистрация, което ще ги освободи от задължителното плащане на данъци и “Гражданска отговорност”.
От 15 декември започва засилен контрол по пътищата за това колко шофьори са платили своята застраховка.
От движение ще бъдат спирани автомобилите, които от три месеца са без “Гражданска отговорност”.
От януари следващата година автомобилите, които имат застраховка, ще се обозначават със стикер, което ще улесни и работата на КАТ. Всеки месец в КАТ ще получават информация от застрахователите за броя на сключените задължителни застраховки и това ще става чрез специален електронен регистър.
Застраховка “Гражданска отговорност” засяга интересите на всички участници в движението и им дава сигурност при евентуално произшествие, заяви председателят на Комисията по финансов надзор Апостол Апостолов.
В момента сключените застраховки “Гражданска отговорност” в страната са 65-70%.
Апостолов припомни, че застраховката е в интерес основно на шофьорите, тъй като при евентуална катастрофа те трудно биха могли сами да поемат всички разходи по покриване на щетите, а застрахователните компании, при злополука, покривали щети до 1 200 000 лв.
Препечатано от тук
Неизползването на автомобила не освобождава от застраховка
15 Декември 2005
Да бъде отнемана регистрацията на автомобилите, които не са с платени “Гражданска отговорност” и данъци и не са минали годишен технически преглед. Това предложиха в четвъртък от КАТ, Комисията по финансов надзор и Министерството на финансите, които обявиха съвместна кампания за увеличаване броя на застраховките "Гражданска отговорност".
До края на 2006 г. застрахованите водачи трябва да бъдат 90 на сто от всички шофьори в страната според изискванията на ЕС.
Към момента "Пътна полиция" е установила 24 000 пътно-транспортни произшествия на водачи без "Гражданска отговорност", съобщи Алекси Стратиев, началник направление "Пътна полиция" към ДНСП. Това е обаче само малка част от истинския брой на незастрахованите автомобили.
Стратиев подчерта, че водачи, които са спрели от движение своите автомобили, не се освобождават от сключването на задължителната застраховка. Шофьорите, които нямат намерение да използват колите си, ще трябва да върнат документите за регистрация, което ще ги освободи от задължителното плащане на данъци и “Гражданска отговорност”.
От 15 декември започва засилен контрол по пътищата за това колко шофьори са платили своята застраховка.
От движение ще бъдат спирани автомобилите, които от три месеца са без “Гражданска отговорност”.
От януари следващата година автомобилите, които имат застраховка, ще се обозначават със стикер, което ще улесни и работата на КАТ. Всеки месец в КАТ ще получават информация от застрахователите за броя на сключените задължителни застраховки и това ще става чрез специален електронен регистър.
Застраховка “Гражданска отговорност” засяга интересите на всички участници в движението и им дава сигурност при евентуално произшествие, заяви председателят на Комисията по финансов надзор Апостол Апостолов.
В момента сключените застраховки “Гражданска отговорност” в страната са 65-70%.
Апостолов припомни, че застраховката е в интерес основно на шофьорите, тъй като при евентуална катастрофа те трудно биха могли сами да поемат всички разходи по покриване на щетите, а застрахователните компании, при злополука, покривали щети до 1 200 000 лв.
Препечатано от тук
Последна промяна TheBoss на 15 Дек 2005, 20:16, променена общо 2 пъти

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Започват масирани проверки за "Гражданска отговорн
TheBoss написа:...
Апостолов припомни, че застраховката е в интерес основно на шофьорите, тъй като при евентуална катастрофа те трудно биха могли сами да поемат всички разходи по покриване на щетите, а застрахователните компании, при злополука, покривали щети до 1 200 000 лв.
Искам някой да ми обясни каква кола трябва да тоталирам за да направя щета от 1 200 000 лв. Тъпанари!





- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
И сега какво, трябва ли да имам застраховка, за да ида днес на сбирка, или ще ми се правят на интересни кукерите...
Тея тотално са изпаткали...

Тея тотално са изпаткали...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
г-н Босев, с 1 нещо съм съгласен с теб и с 1 не съм:
1. Правилно е да спират ВЕДНАГА от движ. кола без ГО. Ако може и да конфискуват колата!
2. Съгласен съм с теб, че е много високо покритието .... но си представи следната случка, която е истински случай от лятото на 2004 год. в ГЕР:
Един турчин с М3 Е46 кара с бясна скорост и засича една цистерна с бензин на един мост. Цистерната пробива мантинелата и пада долу и се запалва. Шофиора е на място .. В последствие се разгаря такъв пожар, че моста не става за нищо - щети за 30 милиона евро! ...
на 23 год. е и ще гние в затвора но не заради щетите .... а заради шофиора!
1. Правилно е да спират ВЕДНАГА от движ. кола без ГО. Ако може и да конфискуват колата!
2. Съгласен съм с теб, че е много високо покритието .... но си представи следната случка, която е истински случай от лятото на 2004 год. в ГЕР:
Един турчин с М3 Е46 кара с бясна скорост и засича една цистерна с бензин на един мост. Цистерната пробива мантинелата и пада долу и се запалва. Шофиора е на място .. В последствие се разгаря такъв пожар, че моста не става за нищо - щети за 30 милиона евро! ...
на 23 год. е и ще гние в затвора но не заради щетите .... а заради шофиора!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Не съм казал, че не съм съгласен с "повдигнатото" в червено. Направих го за да привлека вниманието на четящите. (пусто нали съм си парче военен та обичам да "повдигам" с червен молив). Моят коментар е за нивото на покритие. Идеята е ми е, че ако тоталирам кола за 1 милион и нямам ГО то няма и да има кой да плати, защото RIP Mr. Driver. А виж, за това, че може да предизвикам такава катастрофа с тир-цистерна и да изгори моста не се бях сетил. Но все пак съгласи се, че това се случва тооооооолкова рядко, че не е нормално да го ползват застрахователите като пример-оправдание за високите нива на покритие. Както и онази тъпотия за неимуществените вреди, т.е. осакатени или ,не дай боже, убити: 400 000 и съответно 480 000 лв. Ами в България няма случай съдът да е присъдил "кръвнина" по-голяма от 50 000лв. Обикновено е около 25-30 000. Е, за да направя 480 000 май трябва да прегазя цял отряд "Чавдарчета". Извинявам се, ако звуча вулгарно, но това е Awful truth. Всичко останало е манипулация на застрахователните компании с цел по-големи печалби.

- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Жоро, най точно казано "ФЕС"CheGevara написа:Един турчин





За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Не е чак толкова трудно да се насъбере 1.2 милиона щети. Айде загуби контрол пред Червило на някоя по ключова вечер и така леко жулни 2-3 автомобила и си готов.
А вече ако тръгнем да си говорим за мостове, згради и т.н. става още по сериозно.

А вече ако тръгнем да си говорим за мостове, згради и т.н. става още по сериозно.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ще стане сериозно, ако не набара учителката ти по литература!!!WeiSTD написа:А вече ако тръгнем да си говорим за.... згради и т.н. става още по сериозно.

- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Поредното безумие..... едвали това е начина .... никога не могат да си направят точна статистика .....
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
На Сашо му е простено, той е учил в БГ училище преди доста години, пък и тогава е бил малък. И като такъв се справя доста добре с граматиката и правописа. Но, ако някой други хора пишеха поне като него форумът щеше да е за чудо и приказ.

Застрахователите са алчни парчета, това мисля не подлежи на коментар; Дори и преди парламента да отмени минималните нива по ГО-то, застрахователите оревяваха ефира, че видители и с тези минимални нива маржа на печалбите им бил смешно нисък и т.н и т.н. - абе живи да ги ожалиш. Ако всичко това беше вярно, как тогава изведнъж при падането на минималите всички застрахователи дружно паднаха на нива от около 136 лева - нали това според предишните им изявления би трябвало да е вече на чиста загуба?
Другото, което ме покъртва е:
"Стратиев подчерта, че водачи, които са спрели от движение своите автомобили, не се освобождават от сключването на задължителната застраховка."
Бибип му мамата начи, имам аз към г-н Стратиев следните 2 въпроса:
1. Каква виновна страна по причиняването на щета ще вземе един правилно паркиран, спрян от движение автомобил?
2. Ако г-н Стратиев не може да ми даде смислен отговор на въпрос номер 1, би ли бил така добър, уреда за подчертаване да си го набибипа там дето слънце не грее?
Аман вече, ама така е и не само със застраховането - сипнат зоб където трябва и започва да става каквото искат.
Пак добре, че това с отменянето на минималните нива е изискване на европейско ниво, щото иначе нямаше да ни огрее.
Другото, което ме покъртва е:
"Стратиев подчерта, че водачи, които са спрели от движение своите автомобили, не се освобождават от сключването на задължителната застраховка."
Бибип му мамата начи, имам аз към г-н Стратиев следните 2 въпроса:
1. Каква виновна страна по причиняването на щета ще вземе един правилно паркиран, спрян от движение автомобил?
2. Ако г-н Стратиев не може да ми даде смислен отговор на въпрос номер 1, би ли бил така добър, уреда за подчертаване да си го набибипа там дето слънце не грее?
Аман вече, ама така е и не само със застраховането - сипнат зоб където трябва и започва да става каквото искат.
Пак добре, че това с отменянето на минималните нива е изискване на европейско ниво, щото иначе нямаше да ни огрее.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
аз смятам, че това за автомобилите,които не са в движение и не плашат застраховка ДА им се премахва регистрацията за правилно, защото масова практика, кола да не й е платено нищо,само да виси пред блока и 4-5 пъти годишно да се покарва ей така без никакви регистрации и застраховки. който няма ГО значи няма да си кара колата, тогава какво му пречи да си върне рагистрацията?
това според мен се прави да се намали броя на коли без ГО
това според мен се прави да се намали броя на коли без ГО

- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Нормално... Това е една от главите/ точките, по които издишаме много за ЕС. Та, наще управляващи типчета нямат много време, ако искат да хванат влака за 2007ма. Има оше 4 "горещи" проблема, които трябва да бъдат решени в максимално кратък срок, което малко ме съмнява...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани