Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
Клапана на картерните газове скоро сменян ли е? На студен двигател като отвиеш капачката на маслото опитва ли се да гасне?
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
Мен ме съмняват клапаните. Покажи старите свещи как изглеждат. По тях може да се определи какъв проблем има. Разхода на масло не е никак малък.
П.С. Малко вероятно е, но провери дали не ти пипа и антифриза. Имал съм проблем с пукната глава ( на друга кола ) и като влезе вода в цилиндъра, като запалиш и претриса и работи на по-малко цилиндри, докато не изхвърли водата.
П.С. Малко вероятно е, но провери дали не ти пипа и антифриза. Имал съм проблем с пукната глава ( на друга кола ) и като влезе вода в цилиндъра, като запалиш и претриса и работи на по-малко цилиндри, докато не изхвърли водата.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
- bronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330i e46 03'
- Мечтае да кара: 740d f01
Re: Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
Имах подробен проблем на фиата и накрая се оказа доста дебилен. Проблема беше, че като стане по-влажно навънка кабелите на свещите се.. потяха. Като запали в рамките на 30-40 секунди форсиране до 3000 оборота се изчистваше и си работеше без да глъхнат цилиндри.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
bronic написа:Имах подробен проблем на фиата и накрая се оказа доста дебилен. Проблема беше, че като стане по-влажно навънка кабелите на свещите се.. потяха. Като запали в рамките на 30-40 секунди форсиране до 3000 оборота се изчистваше и си работеше без да глъхнат цилиндри.
този мотор кабели няма. по-темата от долния край на щеката за маслото излиза едно маркуче и отива в клапана на картерните газове, провериго дали е здраво или не е запушено. с времето това маркуче буквално се разкапва и става на дъвка, което може да е вероятна причина за проблемите.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Е39 520i проблем при палене и работа на двигателя, мнения?
за маслото наистина много ти е харчело - аз за 10 хил.км. съм долял към половин литър. карам с едно наливно 10в40, на варела уж пише бмв, ама кой го знае... 10 лева му е литъра. и във форума няколко колеги го продават.
за другия проблем щях да кажа, че и на мен ми звучи точно като да е била задавена. един път и на мен се случи тая беля - точно като палех и нещо детето ли ревна, какво беше не помня, но я загасих след точно една секунда. може би от това нещо свещите се намокриха и после няма палене. за да не изхабя акумулатора викнах един приятел да ме изтегли на буксир и право при майстора. човека я гледа на компютър, гледа маркучи, бобини, датчици - всичко ок... накрая извади свещите - мокри. изсуши ги, духна в цилиндрите с компресор, и вика пали и карай. в компютъра нямаше грешки, между другото.
за другия проблем щях да кажа, че и на мен ми звучи точно като да е била задавена. един път и на мен се случи тая беля - точно като палех и нещо детето ли ревна, какво беше не помня, но я загасих след точно една секунда. може би от това нещо свещите се намокриха и после няма палене. за да не изхабя акумулатора викнах един приятел да ме изтегли на буксир и право при майстора. човека я гледа на компютър, гледа маркучи, бобини, датчици - всичко ок... накрая извади свещите - мокри. изсуши ги, духна в цилиндрите с компресор, и вика пали и карай. в компютъра нямаше грешки, между другото.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани