.....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 08 Ное 2010, 15:41

хах не си го представях така,явно това е масово при м44б19 но аз този мотор го имам от 3 години и никога не съм имал проблеми с паленето а от скоро всяка сутрин си паля тя си гасне после вартя по продължително за да стъкне наи якото е 4е в градъ ми няма мн места да и направят диагностика имат за по4ти вси4ки мотори то4но за моя няма
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от Jim Beam » 08 Ное 2010, 15:57

То и при мен в началото го нямаше, да не би да е от качествения бензин :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: е36 318ис М-пакет
Мечтае да кара: e30 V10

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от angel_lalov » 08 Ное 2010, 16:17

незнам при мен сутрина като е студен задържа и бендикса ще отида да почистя стартера да видим как ще бъде тогава!
Продавам М-Техник окачване за 4 цилиндрово за отпред!аморт и пружини като нови са!120Лв!

Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от Mollov » 08 Ное 2010, 21:18

Явно не сте ползвали търсачката, щото иначе щяхте да видите мойта тема по въпроса...

С две думи - при мен проблема се оправи, когато почнах да сипвам Shell V-Power Racing... след първият резервоар просто спря да го прави... доста време я карах с VPR...след това сипвах само по-читави горива... после 2 години колата я караше мой приятел и той мисля й сипваше дори А95 на Лукойл... сега сипвам EKO 95PLUS и винаги пали отма... топла, студена, вечер, сутрин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 08 Ное 2010, 22:23

откакто си по4истих дюзите си я карам само с 100 октана на ОМВ нали уж е 4итаво
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от димитър_81 » 09 Ное 2010, 0:04

Аз съм се убедил, че при М44 това е фабричен недостатък, моята също го прави понякога и помпата сменях и налягането мерих и филтри сменях и свещи, сега съм решил да изчистя дюзите, подобрение видях само от 100-октановия бензин на Шел, но проодалжително каране само от него.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 09 Ное 2010, 0:48

добре бе хора как така никога не сам имал такива ядове с паленето сътрин дори и миналата зима когато беше -20 си палеше супер, а сега ми е голяма болка 4е се е.е така кажете кво да правя това ми го прави от 2 седмици всяка сутрин е едно и също немога да се съглася 4е ее нормално при м44 трябва да има при4ина за това
Последна промяна ///ALPINA\\\ на 09 Ное 2010, 0:54, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ~Мишо~ » 09 Ное 2010, 0:54

димитър_81 написа:Аз съм се убедил, че при М44 това е фабричен недостатък...

Е колко М44 си карал че така реши? Или квото се случи с моята кола вече е фабричен недостатък... :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от димитър_81 » 09 Ное 2010, 1:02

~Мишо~ написа:
димитър_81 написа:Аз съм се убедил, че при М44 това е фабричен недостатък...

Е колко М44 си карал че така реши? Или квото се случи с моята кола вече е фабричен недостатък... :dunno:

Само тази която имам в момента, но съдя по това че всяка втора в този форум е с такъв проблем, едно време даже в БМВ-сервиз не можаха да ми помогнат, на диагностиката колата излизаше, че работи перфектно, може би в основата на проблема са скапаните горива.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 09 Ное 2010, 1:36

незнам ве4е 100 октановиа на омв го дават за биващ дали е от него
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от димитър_81 » 09 Ное 2010, 1:40

///ALPINA\\\ написа:незнам ве4е 100 октановиа на омв го дават за биващ дали е от него

то нали знаеш, че качеството на бензина е променливо в БГ пробвай на друга бензиностанция
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 09 Ное 2010, 1:56

даите съвет на коя бензиностанция да заредя
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от Mollov » 09 Ное 2010, 13:23

Пак не четеш.... Shell VPR... но не зареждай 10л. и да чакаш да се случи нещо... ПОНЕ един ЦЯЛ резервоар...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от Huffy » 10 Ное 2010, 17:02

на мойта не съм имал този проблем , докато не се появи преди около месец. Въртя първия път , тъкмо да запали прехълца и угасне. Въртя втори път и на половин оборот вече е запалила . Поработи няколко секунди и угасне. Въртя трети път , пали и няма проблеми. Дразнещо е от гледна точка на това че ще ми дръпне акомулатора като застудее и всяка сутрин по 3 пъти да я паля. И всеки път като я оставя за повече от 4-5 часа и после и се моля да запали от първия път. И така един ден ме хвана в добро настроение и реших да и вдигна капака да си проверя как са ми течностите. Тогава забелязах че маркучето от горивния регулатор който се намира на рейката беше в окаяно състояние и 100% дърпаше въздух от там. Тъй като имах подобно в багажника и го смених за 20 секунди. От този ден колата си пали от първия път.

ПС не обвинявайте двигателя че е фабрично с проблеми. Просто е малко по-капризен от към поддържка и нещо малко да не му е наред , веднага се усеща в мощноста и в работата му. Също така колата вече 3 години си я карам само и единствено с 95 на лукоил + тяхната газ. Не мога да си позволя да я глеза с високо октанови горива

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Проблем с палене сутрин на м44б19

Мнение от ///ALPINA\\\ » 10 Ное 2010, 19:00

колега мн ти благодаря за отогвора,сега като се замисля като свалях дюзите с4упих една пластмасова траби4ка която се разделя на 4 за дюзите и един познат ми каза 4е непре4и дори и да я няма но аз я залепих с канаколит дали е възможно да е от това
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook