Катализатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Катализатор
Махай ги и двата колата ще се оптуши,аз така направих и сега съм самолет
че и пари взех за тях
Права тръба след турбото и резонансово гарне на другия на мястото и турбото мърка после.


- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Катализатор
S7 написа:Махай ги и двата колата ще се оптуши,аз така направих и сега съм самолетче и пари взех за тях
Права тръба след турбото и резонансово гарне на другия на мястото и турбото мърка после.
Тия дни се оглеждах и аз да изкорубя моите на Е39ката,и в 'Крафт"ми обявиха 2 варианта;Първия с правата тръба(най популярния),който ще ми коства 220лв.без гаранция,по-шумна кола и не било оферта според тях..Втория,не разбрах..ма нещо махали ги,прочиствали ги добре и ги връщали..слагали някви уплътнители,мрежи и ставало като ново..безшумна кола,гаранция дават за 2рото.Абе 2рия вариант си бил се едно нови катализатори-450лв.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Катализатор
Nikolay86 написа:Тия дни се оглеждах и аз да изкорубя моите на Е39ката,и в 'Крафт"ми обявиха 2 варианта;Първия с правата тръба(най популярния),който ще ми коства 220лв.без гаранция,по-шумна кола и не било оферта според тях..Втория,не разбрах..ма нещо махали ги,прочиствали ги добре и ги връщали..слагали някви уплътнители,мрежи и ставало като ново..безшумна кола,гаранция дават за 2рото.Абе 2рия вариант си бил се едно нови катализатори-450лв.И сега съм пред дилема,кой да избера:dunno:
Е такава глупост скоро не бях чувал!

Колега - махането на втория катализатор е за 20-30 минути, струва 30-40 лева. Махането на катализатора веднага след турбото доколкото знам е в два варианта - свалят катализатора и на негово място се слага резонатор или направо тръба; втория начин е да се смели керамичната пита както си е вътре (правят го като набиват някакво желязо в отвора, разтрошават питата и тя си изпада като захар). Тази процедура е и по-скъпичка, но чак 200 и отгоре лева.... потърси друго място за махане на катализатори.
Si non confectus, non reficiat.
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Катализатор
Zagy написа:Nikolay86 написа:Тия дни се оглеждах и аз да изкорубя моите на Е39ката,и в 'Крафт"ми обявиха 2 варианта;Първия с правата тръба(най популярния),който ще ми коства 220лв.без гаранция,по-шумна кола и не било оферта според тях..Втория,не разбрах..ма нещо махали ги,прочиствали ги добре и ги връщали..слагали някви уплътнители,мрежи и ставало като ново..безшумна кола,гаранция дават за 2рото.Абе 2рия вариант си бил се едно нови катализатори-450лв.И сега съм пред дилема,кой да избера:dunno:
Е такава глупост скоро не бях чувал!![]()
Колега - махането на втория катализатор е за 20-30 минути, струва 30-40 лева. Махането на катализатора веднага след турбото доколкото знам е в два варианта - свалят катализатора и на негово място се слага резонатор или направо тръба; втория начин е да се смели керамичната пита както си е вътре (правят го като набиват някакво желязо в отвора, разтрошават питата и тя си изпада като захар). Тази процедура е и по-скъпичка, но чак 200 и отгоре лева.... потърси друго място за махане на катализатори.
Някъде февруари или март не помня точно, прецедурата по изкорубването на първия катализатор и повторното му заваряване, премахване на втория и на негово място заваряване на тръба 63мм в Крафта в Дружба (София) ми взеха точно 100 лева.
Забравих да добава - натрушения (първи катализатор) и целия (втори) си ги взех и си ги продадох

Re: Катализатор
Аз честно да си призная, по-назад в темата със сигурност съм писал, че съм ги махнал и нямам проблеми, но
определено колата е по-шумна. Наскоро карах едно копие не моята - м54б22 - беше с катализатори - много по-тиха от моята.
Направо се чудя дали да не направя нещо с генерацията - да търся с кат.
В аспо "правели" катализатори - някой знае ли за това ?
определено колата е по-шумна. Наскоро карах едно копие не моята - м54б22 - беше с катализатори - много по-тиха от моята.
Направо се чудя дали да не направя нещо с генерацията - да търся с кат.
В аспо "правели" катализатори - някой знае ли за това ?
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Катализатор
Един голям съвет от мене ако не спъват много колата не ги махайте тези катализатори,вярно става по пъргава ама пък мах.скорост е 180
поне при мене е вече така 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Катализатор
Я предложете къде да махна катализатора след турбото, че ме закараха при някакъв арабин, който ме посрещна с "хАфте, бате, таа е мноу сложна за праене" и си тръгнах веднага...
Si non confectus, non reficiat.
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Катализатор
BAHKATA_TDI написа:Zagy написа: Колега - махането на втория катализатор е за 20-30 минути, струва 30-40 лева. Махането на катализатора веднага след турбото доколкото знам е в два варианта - свалят катализатора и на негово място се слага резонатор или направо тръба; втория начин е да се смели керамичната пита както си е вътре (правят го като набиват някакво желязо в отвора, разтрошават питата и тя си изпада като захар). Тази процедура е и по-скъпичка, но чак 200 и отгоре лева.... потърси друго място за махане на катализатори.
Някъде февруари или март не помня точно, прецедурата по изкорубването на първия катализатор и повторното му заваряване, премахване на втория и на негово място заваряване на тръба 63мм в Крафта в Дружба (София) ми взеха точно 100 лева.
Забравих да добава - натрушения (първи катализатор) и целия (втори) си ги взех и си ги продадох
Или са дигнали цените,или са ме хвана ли за балаче..


Zagy написа:Я предложете къде да махна катализатора след турбото, че ме закараха при някакъв арабин, който ме посрещна с "хАфте, бате, таа е мноу сложна за праене" и си тръгнах веднага...
Те и в "Крафт"викат 4-5часа гърбене..дай тия 450лв.

- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Катализатор
Nikolay86 написа:BAHKATA_TDI написа:Zagy написа: Колега - махането на втория катализатор е за 20-30 минути, струва 30-40 лева. Махането на катализатора веднага след турбото доколкото знам е в два варианта - свалят катализатора и на негово място се слага резонатор или направо тръба; втория начин е да се смели керамичната пита както си е вътре (правят го като набиват някакво желязо в отвора, разтрошават питата и тя си изпада като захар). Тази процедура е и по-скъпичка, но чак 200 и отгоре лева.... потърси друго място за махане на катализатори.
Някъде февруари или март не помня точно, прецедурата по изкорубването на първия катализатор и повторното му заваряване, премахване на втория и на негово място заваряване на тръба 63мм в Крафта в Дружба (София) ми взеха точно 100 лева.
Забравих да добава - натрушения (първи катализатор) и целия (втори) си ги взех и си ги продадох
Или са дигнали цените,или са ме хвана ли за балаче..И на мен тези цени ми се видяха жисочки
Zagy написа:Я предложете къде да махна катализатора след турбото, че ме закараха при някакъв арабин, който ме посрещна с "хАфте, бате, таа е мноу сложна за праене" и си тръгнах веднага...
Те и в "Крафт"викат 4-5часа гърбене..дай тия 450лв.Иначе,ако някой има идеи и е доволен от някой сервиз да сподели
Или са те взели за "канарче" или нещо не са разбрали.
Мен ме приеха в 9:00 и 12:30 си тръбнах от Крафт. В ценовата им листа изкорубване на катализатор е 40 лева. Всичко останало е само заварки.
Незнам ти кой си питал за цени и т.н., но ако се върнеш и потърсиш управителите, които са на втория етаж, двама братя са, ще ти кажат друга цена. Това 450 лева е цена за цяла нова изпускателна система в Крафт.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Катализатор
така и като цяло неразбрах за бензинките ако се махнат катализаторите какво става с сондите ще изгорят ли или няма да има проблем за дизела разбрахме вече но за бензин никои недаде точен отговор.. карам 325и имам 2 сонди и нз какво да правя ако махна катализаторите дали няма да се прецака нещо ? ако се сложат резорнаторни гарнета на мястото на 2-та катализатора дали ще има проблем ?
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Катализатор
vitaliss написа:така и като цяло неразбрах за бензинките ако се махнат катализаторите какво става с сондите ще изгорят ли или няма да има проблем за дизела разбрахме вече но за бензин никои недаде точен отговор.. карам 325и имам 2 сонди и нз какво да правя ако махна катализаторите дали няма да се прецака нещо ? ако се сложат резорнаторни гарнета на мястото на 2-та катализатора дали ще има проблем ?
Не мога да коментирам 325и, знам със сигурност, че на 320и катализаторите са два. Които се намират веднага след колекторите и са едно цяло с тях. Много трудно се изкорубват, защото са метални (а не керамични) - много спирали. Катализаторите са железни, защото температурата след колекторите е много висока, керамиката не издържа.
Резонатори се изграждат в корубите от предварително изкорубените катализатори.
Материала от железните катаризатори е много ефтин 35-40 лв на бройка.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Катализатор
еми предполагам и на 2.5 ще е нещо подобно но нз с тия сонди какво ще става колата е в италия и тука не ги знам колко са в час проблема ми е с сондите не ме засяга дали ще кади или ще е по шумна колата пуши отзаде мирише мн гадно и е мудна....за мудното е сигорно от дебитомера тъи като даже го нямам но като цяло имам самнения че катализаторите са заминали все пак са на 166 000 км само тия глупави сонди ме спират да направя фрикцията ако има някои с м54 или м52 двигател и го е правил да каже как е
Re: Катализатор
аз съм с м54б22
при тебе е същото - два катализатора с по две сонди /преди и след кат./
нищо няма да им стане на сондите - почти година карам така, компа единствено се обади един-два пъти да каже слаба ефективност на 1 или 2 кат.
Важно и кой ти маха, аз случих на майстор
някой беше казал, че тези катализатори не се запушват
при мене проблема беше, че моят беше стопен единия и затова ги махнах, иначе пак казвам
ако нямах този проблем, не бих ги махнал
преди бях на другото мнение.
В момента бмв-то малко се получи бучи и не върви /в смисъл то си върви, ама шума е повече и../
+ това лични предпочитания имам колата да ми е по-тиха
П.с. вчера карах един ис200 ~ 150кс
мисля, че е с три катализатора
супер тиха кола, натискаш педала на газта, лепиш се седалката и не чуваш бууууууууу :-)
при тебе е същото - два катализатора с по две сонди /преди и след кат./
нищо няма да им стане на сондите - почти година карам така, компа единствено се обади един-два пъти да каже слаба ефективност на 1 или 2 кат.
Важно и кой ти маха, аз случих на майстор
някой беше казал, че тези катализатори не се запушват
при мене проблема беше, че моят беше стопен единия и затова ги махнах, иначе пак казвам
ако нямах този проблем, не бих ги махнал
преди бях на другото мнение.
В момента бмв-то малко се получи бучи и не върви /в смисъл то си върви, ама шума е повече и../
+ това лични предпочитания имам колата да ми е по-тиха
П.с. вчера карах един ис200 ~ 150кс
мисля, че е с три катализатора
супер тиха кола, натискаш педала на газта, лепиш се седалката и не чуваш бууууууууу :-)
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Катализатор
S7 написа:Един голям съвет от мене ако не спъват много колата не ги махайте тези катализатори,вярно става по пъргава ама пък мах.скорост е 180поне при мене е вече така
Много интересно.
Колега ,моля те да поясниш - защо/как и т.н.
Имам нещо впредвид


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани