Теч на масло от курмилната рейка !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Теч на масло от курмилната рейка !!!
Колеги имам едно въпросче към хората който са имали нещастието да ремонтират кор.рейка ?!
Миналата седмица сменях шарнири и някаква къса щанга на кор.рейка , след ремонта майстора като ми докара колата ми сподели , че самата рейка пускала масло и ми спомена нещо от сорта на 200лв че ще е ремонта когато реша.
Приятел ми е и му вярвам за което , но все пак искам да попитам знаещите ако може да ми обяснят в какво се състои подобен ремонт.
Казаха ми да си проверявам маслото на хидравликата защото може да стане тежък волана .... а и също миналия ден при десен завой не обратен 90 градуса завой , като тръгнах да връщам волана за секунди стана найстина много тежък ....... !!!!
Благодаря ви предварително !!!!

Миналата седмица сменях шарнири и някаква къса щанга на кор.рейка , след ремонта майстора като ми докара колата ми сподели , че самата рейка пускала масло и ми спомена нещо от сорта на 200лв че ще е ремонта когато реша.

Приятел ми е и му вярвам за което , но все пак искам да попитам знаещите ако може да ми обяснят в какво се състои подобен ремонт.

Казаха ми да си проверявам маслото на хидравликата защото може да стане тежък волана .... а и също миналия ден при десен завой не обратен 90 градуса завой , като тръгнах да връщам волана за секунди стана найстина много тежък ....... !!!!

Благодаря ви предварително !!!!


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Колега ето тук е описано подробно в какво се състои ремонта на рейката:
viewtopic.php?f=6&t=22307&start=15
На Е30 рейката е със същата сруктура, само предавателното чусло е друго, това го пиша за да не кажеш, че е в Е30 радела.
Сам прецени и ако неможеш само ще дадеш 200лв.
viewtopic.php?f=6&t=22307&start=15
На Е30 рейката е със същата сруктура, само предавателното чусло е друго, това го пиша за да не кажеш, че е в Е30 радела.
Сам прецени и ако неможеш само ще дадеш 200лв.

Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Че ти за 200 лева ще си вземеш нова стара рейка от форума
иначе като си сменял накрайници одиди и на стенд ако не си ходил и си виж маслото защото може от това да ти е тежък волана

- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Колега, мен ми рециклираха рейката в една фирма в гр. Казанлък за 160 лева. Много съм доволен - вече втора година карам без да е прокапало и грам и волана се върти леко. Хидроникс ЕООД
Област Стара Загора Адрес Казанлък, ул. Наум № 5 Тел. 043163585 Факс 043162141 E-mailhidronix@yahoo.com
Област Стара Загора Адрес Казанлък, ул. Наум № 5 Тел. 043163585 Факс 043162141 E-mailhidronix@yahoo.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Още малко разяснения относно рециклажа.
Рециклирането се състои в подмяната на семерингите и обиране на луфта на гребена.
Ако е много износен гребена и червяка неможе да се обере луфта и рейката си остава хлабава и хлопаща.
Семерингите са едноцифрено число ако не се купуват от БМВ.
Останалото нагоре в цената е труд, не казвам, че е много, щото работата не е малко, но все пак.
Рециклирането се състои в подмяната на семерингите и обиране на луфта на гребена.
Ако е много износен гребена и червяка неможе да се обере луфта и рейката си остава хлабава и хлопаща.
Семерингите са едноцифрено число ако не се купуват от БМВ.
Останалото нагоре в цената е труд, не казвам, че е много, щото работата не е малко, но все пак.

- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Хайде и аз да се включа с въпросите, че моята е на менгемето вече и чака разглабяне:
1 - Дилян е написъл- Трябва също да развиете червяка който идва от кормилната кутия каот отдолу има една капачка под която гайка 10 мм и после се избива нагоре внимателно червяка! - при Е36 не е 10мм а 14мм май как се избива червяка - със скоба или да бия с чука и прибойчето, то си има центърче на оста на червяка и нещо друго отгоре на червяка не се ли освобождава?
2 - След като се махнат тея неща може внимателно да се избие гребена на рейката - кой както иска ... аз се мъчих да избутам през една дупчица втулката която притиска семеринга който не позволява на маслото "уж" да излиза... успях след 100 зора! - e да ама аз нещо не мога да през тази дупчица да избутам тази втулка, не може ли като махна червяка да натисна гребена и той да избие всичко - семеринги и втулки, или има по интелигентен начин?
Апарата ми му паднаха батериите но до ден два ще направя снимки.
1 - Дилян е написъл- Трябва също да развиете червяка който идва от кормилната кутия каот отдолу има една капачка под която гайка 10 мм и после се избива нагоре внимателно червяка! - при Е36 не е 10мм а 14мм май как се избива червяка - със скоба или да бия с чука и прибойчето, то си има центърче на оста на червяка и нещо друго отгоре на червяка не се ли освобождава?
2 - След като се махнат тея неща може внимателно да се избие гребена на рейката - кой както иска ... аз се мъчих да избутам през една дупчица втулката която притиска семеринга който не позволява на маслото "уж" да излиза... успях след 100 зора! - e да ама аз нещо не мога да през тази дупчица да избутам тази втулка, не може ли като махна червяка да натисна гребена и той да избие всичко - семеринги и втулки, или има по интелигентен начин?
Апарата ми му паднаха батериите но до ден два ще направя снимки.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Доста ще ецапането, ако се прави за първи път, така че, всеки да си прецени сам. Не е кой-знае колко трудно, но не е и лесно. Аз имах проблемна рейка и я оставих в Сливен, да ми я направят. 150лв е цялата работа, с година гаранция от сервиза за рециклиране. Та ако нямате възможност да си я направите сами, или времето не стига- там за един ден я правят.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
колега ремнта на самата рейка е около 150 лв. аз лично съм го правил и нямам проблем, смяна на семерингите и втулката, която ако е разбита се прави и няма проблем. Ако питаш мен не взимай втора употреба защото не се знае в какво положение е!!! Цялата работа отмена около два дни и 200 лв. Поне толкова е във Враца.
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: Теч на маслко от курмилната рейка !!!
Хайде и аз да се включа с въпросите, че моята е на менгемето вече и чака разглабяне:
1 - Дилян е написъл- Трябва също да развиете червяка който идва от кормилната кутия каот отдолу има една капачка под която гайка 10 мм и после се избива нагоре внимателно червяка! - при Е36 не е 10мм а 14мм май, как се избива червяка - със скоба или да бия с чука и прибойчето, то си има центърче на оста на червяка и нещо друго отгоре на червяка не се ли освобождава?
2 - След като се махнат тея неща може внимателно да се избие гребена на рейката - кой както иска ... аз се мъчих да избутам през една дупчица втулката която притиска семеринга който не позволява на маслото "уж" да излиза... успях след 100 зора! - e да ама аз нещо не мога да през тази дупчица да избутам тази втулка, не може ли като махна червяка да натисна гребена и той да избие всичко - семеринги и втулки, или има по интелигентен начин?
1 - Дилян е написъл- Трябва също да развиете червяка който идва от кормилната кутия каот отдолу има една капачка под която гайка 10 мм и после се избива нагоре внимателно червяка! - при Е36 не е 10мм а 14мм май, как се избива червяка - със скоба или да бия с чука и прибойчето, то си има центърче на оста на червяка и нещо друго отгоре на червяка не се ли освобождава?
2 - След като се махнат тея неща може внимателно да се избие гребена на рейката - кой както иска ... аз се мъчих да избутам през една дупчица втулката която притиска семеринга който не позволява на маслото "уж" да излиза... успях след 100 зора! - e да ама аз нещо не мога да през тази дупчица да избутам тази втулка, не може ли като махна червяка да натисна гребена и той да избие всичко - семеринги и втулки, или има по интелигентен начин?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани