Гарнитура Капак Клапани

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Гарнитура Капак Клапани

Мнение от BMWdrivers » 28 Окт 2010, 10:36

Колеги, каква гарнитура за капака на клапаните да взема ОЕМ-ска или афтърмаркетче, коя държи повече, за М52 :) , и тези гумените уплътнения на болтовете за капака, някой може ли да ми каже парт номер

мееерси :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от Hristo » 28 Окт 2010, 15:38

elring или оригинал, която по всяка вероятност ще е същия elring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от BMWdrivers » 28 Окт 2010, 16:24

Поръчах Victor Reinz, да слагам ли силикон пак нa Reinz, гледам че в manual-a na BMW слагат по-малко на тия полумесеци дето са на валовете :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от vankatagsi » 28 Окт 2010, 18:26

Според мен сложи малко силикон,аз така не сложих защото исках да стане както пише в книгите, но явно с качеството на частите които се продават това е невъзможно.Сложи черен силикон да не си личи много и така.Най-добрия е Виктор Рейнц, 15лв е една тубичка, но е мн добър, но и по-евтин да сложиш пак ще стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от Sasho.85 » 31 Окт 2010, 20:55

Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от penio » 03 Ное 2010, 10:04

Sasho.85 написа:Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.

Слага се малко на капака и на главата, и се изчаква да стегне 20ина минути. Така не се разпльоква и уплътнява добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от BiTurbo » 05 Ное 2010, 15:56

Sasho.85 написа:Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.


абе колегата за капака на клапаните говори, то па остана и на гарнитурата на главата да слагаме силикони
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 , 530i
Мечтае да кара: F10

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от veris » 07 Ное 2010, 22:18

Аз си взех гарнитурата от Дару в комплект с двете тройки пръстени на свещите за 74лв мисля, че беше и не си струва разни други за по 40лв, при положение, че оригиналната си е оригинална, това са неща от които не се икономисва.Тя новата гарнитура на пръв поглед изглежда спрямо старата по-висока, но е много еластична, все пак е нова и капака така хубаво си я прикарва и стяга, че според мен няма никъква нужда от силикон било то какъв да е.Аз я смених в домашни условия, вече минах 1500км и всичко е ок, спря се с теча на масло, старата беше всякаш е от пластмаса, дори при изваждането и се разчупи на парчета.Неразбирам от коли, но когато я сменях от опита ми с тази гарнитура ще ви кажа да внимавате със затягането на болтовете и по-точно с тези, които са на реда на бобините, че аз скъсах шпилка и се вкарах в бесни филми, добре, че в камор ги имаха, просто не ги затягайте с голяма тресчотка, или поне не много.
Be yourself, no matter what they say....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от BMWdrivers » 14 Ное 2010, 20:32

Значи смених въпросната гарнитура, силикон сложих на следните места(в manual-a на BMW се препоръчва да се сложи термоустоийчив силикон точно на тези места):

в задната част на главата на двата полумесеца на валовете:
тази снимка не е моя, според мен този силикон е МНОГО, аз сложих доста по-малко
pic11.jpg



на двете места, където се съединява ваноса с главата, и в предната част на ваноса на двата полумесеца на валовете
vcg18 (1).jpg


Направи ми впечатление, че след свалянето на старата гарнитура(вероятно оригиналната, имаше остатъци от силикон точно на тези места, явно при сглабянето на двигателя се използва подобен "силикон" за капака на клапаните)

P.S. силокона е REINZOSIL на Victor Reinz, тубичка 70ml., предлага се в по-големите магазини за авточасти(12-14лв). Нанесох много тънки слоеве, като се стараех да са локализирани повече във външната част на местата където се поставя, т.е., че след поставянето и пристягането на новата гарнитура силикона да избие навън, а не към вътрешната част на двигателя(не слагайте по много силикон, по принцип май има опасност ако е в повече силикона да попадне в двигателя и да запуши някоя маслена магистрала




това е термоустойчивия силикон
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.07.2010
Пол: Мъж
Кара: в насрещното :)
Мечтае да кара: BMW 520i e39
Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от bmwporn » 22 Ное 2010, 21:47

ако ще слагате силикон го слагайте в много малки количества ! колко да ви свърши работа ! с прекаленото слагане на силикон се увеличава опастността за вашия двигател да запушите някоя система (като мазилна или охладителна ) ! ;)
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Гарнитура Капак Клапани

Мнение от BiTurbo » 03 Дек 2010, 14:18

bmwporn написа:ако ще слагате силикон го слагайте в много малки количества ! колко да ви свърши работа ! с прекаленото слагане на силикон се увеличава опастността за вашия двигател да запушите някоя система (като мазилна или охладителна ) ! ;)


то тва добре ама само ако се слага на гарнитурата на главата, а тука говорим за капака на клапаните, там няма никакви канали, а на главата кой пък ше тръгне да слага силико не ми е ясно......
Изображение

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook