Гарнитура Капак Клапани
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Гарнитура Капак Клапани
Колеги, каква гарнитура за капака на клапаните да взема ОЕМ-ска или афтърмаркетче, коя държи повече, за М52
, и тези гумените уплътнения на болтовете за капака, някой може ли да ми каже парт номер
мееерси

мееерси

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Гарнитура Капак Клапани
elring или оригинал, която по всяка вероятност ще е същия elring
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Гарнитура Капак Клапани
Поръчах Victor Reinz, да слагам ли силикон пак нa Reinz, гледам че в manual-a na BMW слагат по-малко на тия полумесеци дето са на валовете 

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Гарнитура Капак Клапани
Според мен сложи малко силикон,аз така не сложих защото исках да стане както пише в книгите, но явно с качеството на частите които се продават това е невъзможно.Сложи черен силикон да не си личи много и така.Най-добрия е Виктор Рейнц, 15лв е една тубичка, но е мн добър, но и по-евтин да сложиш пак ще стане.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Гарнитура Капак Клапани
Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.
Re: Гарнитура Капак Клапани
Sasho.85 написа:Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.
Слага се малко на капака и на главата, и се изчаква да стегне 20ина минути. Така не се разпльоква и уплътнява добре.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Гарнитура Капак Клапани
Sasho.85 написа:Силикон на гарнитурата на главата НЕ СЕ СЛАГА!!!
Причината е, че като се стегнат болтовете и силикона се "смазва" до десета-две от милиметъра и навлиза я в горивната камера, я в охладителната с-ма или в маслената.
На капака на клапаните силикон може да се сложи-няма да навреди, но при нова гарнитура е безсмислено.
абе колегата за капака на клапаните говори, то па остана и на гарнитурата на главата да слагаме силикони
- veris
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: Гарнитура Капак Клапани
Аз си взех гарнитурата от Дару в комплект с двете тройки пръстени на свещите за 74лв мисля, че беше и не си струва разни други за по 40лв, при положение, че оригиналната си е оригинална, това са неща от които не се икономисва.Тя новата гарнитура на пръв поглед изглежда спрямо старата по-висока, но е много еластична, все пак е нова и капака така хубаво си я прикарва и стяга, че според мен няма никъква нужда от силикон било то какъв да е.Аз я смених в домашни условия, вече минах 1500км и всичко е ок, спря се с теча на масло, старата беше всякаш е от пластмаса, дори при изваждането и се разчупи на парчета.Неразбирам от коли, но когато я сменях от опита ми с тази гарнитура ще ви кажа да внимавате със затягането на болтовете и по-точно с тези, които са на реда на бобините, че аз скъсах шпилка и се вкарах в бесни филми, добре, че в камор ги имаха, просто не ги затягайте с голяма тресчотка, или поне не много.
Be yourself, no matter what they say....
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Гарнитура Капак Клапани
Значи смених въпросната гарнитура, силикон сложих на следните места(в manual-a на BMW се препоръчва да се сложи термоустоийчив силикон точно на тези места):
в задната част на главата на двата полумесеца на валовете:
тази снимка не е моя, според мен този силикон е МНОГО, аз сложих доста по-малко
на двете места, където се съединява ваноса с главата, и в предната част на ваноса на двата полумесеца на валовете
Направи ми впечатление, че след свалянето на старата гарнитура(вероятно оригиналната, имаше остатъци от силикон точно на тези места, явно при сглабянето на двигателя се използва подобен "силикон" за капака на клапаните)
P.S. силокона е REINZOSIL на Victor Reinz, тубичка 70ml., предлага се в по-големите магазини за авточасти(12-14лв). Нанесох много тънки слоеве, като се стараех да са локализирани повече във външната част на местата където се поставя, т.е., че след поставянето и пристягането на новата гарнитура силикона да избие навън, а не към вътрешната част на двигателя(не слагайте по много силикон, по принцип май има опасност ако е в повече силикона да попадне в двигателя и да запуши някоя маслена магистрала
това е термоустойчивия силикон
в задната част на главата на двата полумесеца на валовете:
тази снимка не е моя, според мен този силикон е МНОГО, аз сложих доста по-малко
на двете места, където се съединява ваноса с главата, и в предната част на ваноса на двата полумесеца на валовете
Направи ми впечатление, че след свалянето на старата гарнитура(вероятно оригиналната, имаше остатъци от силикон точно на тези места, явно при сглабянето на двигателя се използва подобен "силикон" за капака на клапаните)
P.S. силокона е REINZOSIL на Victor Reinz, тубичка 70ml., предлага се в по-големите магазини за авточасти(12-14лв). Нанесох много тънки слоеве, като се стараех да са локализирани повече във външната част на местата където се поставя, т.е., че след поставянето и пристягането на новата гарнитура силикона да избие навън, а не към вътрешната част на двигателя(не слагайте по много силикон, по принцип май има опасност ако е в повече силикона да попадне в двигателя и да запуши някоя маслена магистрала
това е термоустойчивия силикон
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bmwporn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: в насрещното :)
- Мечтае да кара: BMW 520i e39
- Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)
Re: Гарнитура Капак Клапани
ако ще слагате силикон го слагайте в много малки количества ! колко да ви свърши работа ! с прекаленото слагане на силикон се увеличава опастността за вашия двигател да запушите някоя система (като мазилна или охладителна ) ! 

Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Гарнитура Капак Клапани
bmwporn написа:ако ще слагате силикон го слагайте в много малки количества ! колко да ви свърши работа ! с прекаленото слагане на силикон се увеличава опастността за вашия двигател да запушите някоя система (като мазилна или охладителна ) !
то тва добре ама само ако се слага на гарнитурата на главата, а тука говорим за капака на клапаните, там няма никакви канали, а на главата кой пък ше тръгне да слага силико не ми е ясно......
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани