схема за стопове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
схема за стопове
Колеги някой има ли схема за стоповете,кой кабел на кой номер пинче на стопа трябва да е? 

- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Re: схема за стопове
venci-bs написа:Колеги някой има ли схема за стоповете,кой кабел на кой номер пинче на стопа трябва да е?
Светят ли или не,така зададен въпроса ,кой ще ти отговори.Ако не светят,и си проверил бушоните и крушките проблема е в стоп-машинката,на мен онзи ден един приятел ми каза че не ми светят.Методи го е описал много точно,аз ползвах неговата тема,има я в полезни..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: схема за стопове
колега малко е деликатно с тези стопове. попадали са ми стопове с разлики в тези пинове в зависимост от модела..
но са няколко варянта.
кажи поне кога ти е произведена колата..
но са няколко варянта.
кажи поне кога ти е произведена колата..
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: схема за стопове
ares2 написа:колега малко е деликатно с тези стопове. попадали са ми стопове с разлики в тези пинове в зависимост от модела..
но са няколко варянта.
кажи поне кога ти е произведена колата..
Колата ми е април 93,а стоповете са от кола ноември 96.Със старите стопове съм нямал никакви проблеми

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: схема за стопове
погледни двата стопа и наи вероятно ще видиш разликата в пиновете...
аз имах подобен проблем със стопове от М3.. разликата беше в самите писти (пластина) на стопа. аз преместих моите писти от старите стопове в новите и всичко си пасна... другото е да си пренаредиш буксата но не знам как точно са по номера.
търси сходните схеми от годините..
п.с. това с пистите е по лесно ... отрязваш пласмасовите пломби.. местиш и после с поялника на всяка дупчица стапят и пистата си заспива на мястото в новия стоп
аз имах подобен проблем със стопове от М3.. разликата беше в самите писти (пластина) на стопа. аз преместих моите писти от старите стопове в новите и всичко си пасна... другото е да си пренаредиш буксата но не знам как точно са по номера.
търси сходните схеми от годините..
п.с. това с пистите е по лесно ... отрязваш пласмасовите пломби.. местиш и после с поялника на всяка дупчица стапят и пистата си заспива на мястото в новия стоп
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: схема за стопове
ares2 написа:погледни двата стопа и наи вероятно ще видиш разликата в пиновете...
аз имах подобен проблем със стопове от М3.. разликата беше в самите писти (пластина) на стопа. аз преместих моите писти от старите стопове в новите и всичко си пасна... другото е да си пренаредиш буксата но не знам как точно са по номера.
търси сходните схеми от годините..
п.с. това с пистите е по лесно ... отрязваш пласмасовите пломби.. местиш и после с поялника на всяка дупчица стапят и пистата си заспива на мястото в новия стоп
Така е , стоповете имат разлика в пиновете и в разположението на "пистите" ... за колите преди фейса са едни , а за тези след са други ...
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: схема за стопове
дано да сме помогнали
мога да ти снимам стоп и писти от стария и новия модел
мога и букса с кабелите
мога да ти снимам стоп и писти от стария и новия модел
мога и букса с кабелите
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: схема за стопове
ares2 написа:дано да сме помогнали
мога да ти снимам стоп и писти от стария и новия модел
мога и букса с кабелите
Колега,ако не ти е проблем да ми пуснеш една снимка на буксата с кабелите,ще съм ти стращно благодарен

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: схема за стопове
няма проблем
само че колата която мога да снимам сега е 92'
ако някои ти снима 97 например ще си направиш разликата
само че колата която мога да снимам сега е 92'
ако някои ти снима 97 например ще си направиш разликата
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: схема за стопове
metodi80 написа:ares2 написа:погледни двата стопа и наи вероятно ще видиш разликата в пиновете...
аз имах подобен проблем със стопове от М3.. разликата беше в самите писти (пластина) на стопа. аз преместих моите писти от старите стопове в новите и всичко си пасна... другото е да си пренаредиш буксата но не знам как точно са по номера.
търси сходните схеми от годините..
п.с. това с пистите е по лесно ... отрязваш пласмасовите пломби.. местиш и после с поялника на всяка дупчица стапят и пистата си заспива на мястото в новия стоп
Така е , стоповете имат разлика в пиновете и в разположението на "пистите" ... за колите преди фейса са едни , а за тези след са други ...
А при англичанките са подредени по съвсем друг начин.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: схема за стопове
Моите стопове ги сменях скоро, и имаше разлика в пиновете на десния стоп в следствие от което не ми светеше левия стоп, запоих пинче от старите стопове там където трябваше и всичко е
, а пистите иначе бяха еднакви сравение със старите ми стопове


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани