Въпрос за окачването
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Въпрос за окачването
Колеги, разкодирах си колата по ВИН и ми излезе, че имам М окачване - "704 - M SPORTFAHRWERK".
Питането ми е относно това, че наскоро смених носачи и биаледки (биаледките сдадоха багажа след 3000км каране в Германия), но не знам какви са сложени на колата, М или обикновенни.
Различава ли се окачването между М и обикновеното, или просто М е подсилено?
Ако подмененото окачване е обикновенно трябва ли да го сменям с М-ково?
Колата е е39, М52B20TU
Въпроса ми може и да е глупав за по-запознатите, но все пак.
Питането ми е относно това, че наскоро смених носачи и биаледки (биаледките сдадоха багажа след 3000км каране в Германия), но не знам какви са сложени на колата, М или обикновенни.
Различава ли се окачването между М и обикновеното, или просто М е подсилено?

Ако подмененото окачване е обикновенно трябва ли да го сменям с М-ково?
Колата е е39, М52B20TU
Въпроса ми може и да е глупав за по-запознатите, но все пак.

Не искам много, искам всичко!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за окачването
М-окачването има разлика само в амортисьори,пружини и стабилизиращите щанги,всичко останало си е еднакво 

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за окачването
Мерси за инфото.
Но все пак ще има ремонти след като се прибера в БГ.

Но все пак ще има ремонти след като се прибера в БГ.

Не искам много, искам всичко!
Re: Въпрос за окачването
За да не флудвам форума ще се опитам тук да вмъкна един въпрос:
Аз съм с М Окачване и наскоро бях на преглед на окачването заради вибрации между 90 и 120 км/ч. Майсторът, който ми погледна колата изрази мнение, че предните ми амортисьори имат и двата, повече десния, мъртъв ход, който според него на този вид амортисьори и окачване не е нормален, но не беше сигурен. Сподели, че може би ако този мъртъв ход се получава при въпросната скорост, се получава някакъв резонанс, който би довел до вибрации.
Как мислите, възможно ли е такова нещо и нормален ли е този мъртъв ход? Също така аз бях останал с впечатлението, че само пружините и щангите са различни при М Окачването.
Колата ми е е39 11.2001
Аз съм с М Окачване и наскоро бях на преглед на окачването заради вибрации между 90 и 120 км/ч. Майсторът, който ми погледна колата изрази мнение, че предните ми амортисьори имат и двата, повече десния, мъртъв ход, който според него на този вид амортисьори и окачване не е нормален, но не беше сигурен. Сподели, че може би ако този мъртъв ход се получава при въпросната скорост, се получава някакъв резонанс, който би довел до вибрации.
Как мислите, възможно ли е такова нещо и нормален ли е този мъртъв ход? Също така аз бях останал с впечатлението, че само пружините и щангите са различни при М Окачването.
Колата ми е е39 11.2001
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за окачването
Kak майстора го провери този мъртъв ход ? Тропа ли самия амортисьор ? А при спиране вибрира ли? Я първо да ти види рейката как е, накрайниците, и тогава да гледа за мъртвия ход.
Мъртвия ход, ако той ползва правилно израза, не е нормален.
Мъртвия ход, ако той ползва правилно израза, не е нормален.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за окачването
DaveMF написа:За да не флудвам форума ще се опитам тук да вмъкна един въпрос:
Аз съм с М Окачване и наскоро бях на преглед на окачването заради вибрации между 90 и 120 км/ч. Майсторът, който ми погледна колата изрази мнение, че предните ми амортисьори имат и двата, повече десния, мъртъв ход, който според него на този вид амортисьори и окачване не е нормален, но не беше сигурен. Сподели, че може би ако този мъртъв ход се получава при въпросната скорост, се получава някакъв резонанс, който би довел до вибрации.
Как мислите, възможно ли е такова нещо и нормален ли е този мъртъв ход? Също така аз бях останал с впечатлението, че само пружините и щангите са различни при М Окачването.
Колата ми е е39 11.2001
Аз също имам въпросните вибрации. Има доста теми във форума. Може да се дължи на доста неща, като започнеш от гуми и стигнеш до луфт в кормилната рейка. Съмнявам се да са амортисьорите. Първо един хубав баланс, пък после по-сериозно преглеждане по окачването.
Не искам много, искам всичко!
Re: Въпрос за окачването
sadex5 написа:Kak майстора го провери този мъртъв ход ? Тропа ли самия амортисьор ? А при спиране вибрира ли? Я първо да ти види рейката как е, накрайниците, и тогава да гледа за мъртвия ход.
Мъртвия ход, ако той ползва правилно израза, не е нормален.
Провериха го, като повдигнаха предницата на крик и с гумата - надолу, нагоре.
Нямам никакво тропане, нямам и вибрации при спиране никакви. Рейка, накрайници, носачи, всичко е бетон, лично се убедих и съм го диагностицирал на много места включае Дару Кар.
Каза ми да ида на стенд за амортисьори, където със сигурност би се разбрало дали някой амортисьор е проблема.
Утре отивам на наистина сериозен баланс, с изправяне на джанти ако е необходимо. Просто не се траят тези вибрации, ако ще да са маргинални, колата е толкова обезшумена и комфортна, че и най-малките трептения ме побъркват.
Re: Въпрос за окачването
Gari_82 написа:DaveMF написа:За да не флудвам форума ще се опитам тук да вмъкна един въпрос:
Аз съм с М Окачване и наскоро бях на преглед на окачването заради вибрации между 90 и 120 км/ч. Майсторът, който ми погледна колата изрази мнение, че предните ми амортисьори имат и двата, повече десния, мъртъв ход, който според него на този вид амортисьори и окачване не е нормален, но не беше сигурен. Сподели, че може би ако този мъртъв ход се получава при въпросната скорост, се получава някакъв резонанс, който би довел до вибрации.
Как мислите, възможно ли е такова нещо и нормален ли е този мъртъв ход? Също така аз бях останал с впечатлението, че само пружините и щангите са различни при М Окачването.
Колата ми е е39 11.2001
Аз също имам въпросните вибрации. Има доста теми във форума. Може да се дължи на доста неща, като започнеш от гуми и стигнеш до луфт в кормилната рейка. Съмнявам се да са амортисьорите. Първо един хубав баланс, пък после по-сериозно преглеждане по окачването.
Изчетох всичко и пуснах една отделна тема. Окачването е проверено сериозно. Само джантите може да са според мен, просто исках да изключа този мъртъв ход на амортисьорите...
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за окачването
Ееееее аз мислех че на стенд са го видяли, ти на крик
Иди на стенд, но хубав, ако има мъртъв ход, и на стенда ще се чуе още кат трака.
Аз при теб залагам на кормилни накрайници или рейка.... Казваш че си ходил в Дару, ами те щяха да кажат, те казват даже и ако е малко тръгнала.
Пробвай с други джанти назаем нещо..
Какво е маргинална вибрация ?

Аз при теб залагам на кормилни накрайници или рейка.... Казваш че си ходил в Дару, ами те щяха да кажат, те казват даже и ако е малко тръгнала.
Пробвай с други джанти назаем нещо..
Какво е маргинална вибрация ?
Re: Въпрос за окачването
Накрайници, рейка, всичко е бетон. Проверено на няколко места, аз и други оплаквания нямам.
Ако сериозно балансиране и изправяне на джанти не помогне, ще отида на стенд да видим.
Маргинално - малко, незабележимо, минимално
Ако сериозно балансиране и изправяне на джанти не помогне, ще отида на стенд да видим.
Маргинално - малко, незабележимо, минимално
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]