Въпрос за печка на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Zagy » 04 Ное 2010, 10:36

pazokolarov написа:Печката не се ли включва сама, под определена външна температура, след отключване на колата (ако няма дистанционно управление или по зададен час - тогава е друго) ? В смисъл, че не е необходимо да е запален двигателя.

Май ги има и двата варианта - примерно мойта тръгва само след като запаля двигателя, а на съседа пали веднага щом отключи...
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 4.08.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 320D
Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Ivakis Solo » 04 Ное 2010, 10:40

Така, сутринта във Видин беше 3 градуса и още щом отключих колата от дистанционното печката започна да работи. Запалих си колата и тръгнах за работа, когато стигнах проверих дали работи без да съм изгасил колата и не се чуваше бръмчене от нея. Изгасих колата и печката пак не се чуваше. Не съм усетил колата да загрява по-бързо, но парното, като че ли по-бързо започна да духа топло. Това ли е нормалният начин по който трябва да работи тая пущина?
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Zagy » 04 Ное 2010, 10:41

Ivakis Solo написа:Така, сутринта във Видин беше 3 градуса и още щом отключих колата от дистанционното печката започна да работи. Запалих си колата и тръгнах за работа, когато стигнах проверих дали работи без да съм изгасил колата и не се чуваше бръмчене от нея. Изгасих колата и печката пак не се чуваше. Не съм усетил колата да загрява по-бързо, но парното, като че ли по-бързо започна да духа топло. Това ли е нормалният начин по който трябва да работи тая пущина?

Абсолютно :yes:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 4.08.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 320D
Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Ivakis Solo » 04 Ное 2010, 10:49

А имам и друг въпрос. Печката като е нафтова да очаквам ли повишаване на разхода и горе-долу в какъв размер ще е , ако го има?
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Zagy » 04 Ное 2010, 10:59

Ми чувал съм, че един цикъл на затопляне е 200-300 грама нафта, но не знам доколко е точно.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330D
Детайли за колата: E46 330D

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от kuturak » 04 Ное 2010, 11:13

Giorceto написа:Фабрично печки имат всички 6 цилиндрови дизели.


Това във всеки случай ли е вярно? :)
Аз нямам опит с печки и честно казано, не мога да преценя дали имам или не на 330Dто. Снощи зяпах под капака, но не видях да пише Webasto никъде.
Извинявам се, че цапам темата на колегата с моето лаишко питане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от DoesNot » 04 Ное 2010, 11:18

Мойта печка тръгва като запаля двигателя при външна темп. под 10С.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 4.08.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 320D
Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Ivakis Solo » 04 Ное 2010, 13:58

Разбрах защо е била изключена буксата на печката, сега на вън е 12 градуса, че и повече и като отключих колата печката започна да работи. Като заключих колата(не съм я палил) побръмча още около минута и се изключи. Явно работи, но постоянно без значение от външната темпераура. Това може ли да се оправи на DIS или си е проблем по самата печка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от b_velev » 04 Ное 2010, 15:01

Ivakis Solo написа:Разбрах защо е била изключена буксата на печката, сега на вън е 12 градуса, че и повече и като отключих колата печката започна да работи. Като заключих колата(не съм я палил) побръмча още около минута и се изключи. Явно работи, но постоянно без значение от външната темпераура. Това може ли да се оправи на DIS или си е проблем по самата печка.


Точно така правеше и при мен. И аз я изключих, защото ми падаше акумулатора заради нея. След изчистване на грешката се оправяше за няколко дни и после пак същото. Преди няколко месеца съвсем отказа и вече няма връзка до нея и през DIS-a. На диагностиката ми казаха да си търся нова печка, защото блока за управление е сдал багажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от S7 » 05 Ное 2010, 2:58

Принципно трябва да заработва като падне С под 12 градуса ама пък не знаех че може да тръгне само от откл. на колата :shock: сега ще опитам да видя как е при мене,но пък мойта не се чува да ручи само мирише в купето като на сбор :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: USA, Los Angeles
Пол: Мъж
Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
Мечтае да кара: ...вече го кара :)

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Spawn » 05 Ное 2010, 16:18

Хм, и моя случай с печката е доста интересен.
Вчера имах среща с Dimitroff около Пловдив(евалата брато , страшен си :bowdown: ) да нарпавим една диагностика и да видим дали имам проблем с дебитомера (за щастие не) и там дали показва други грешки.Всичко беше ток и жици.Не знам как, но случайно забеляза, че имам печка (за която аз знаех, но си и нямах напредстава дали работи или не) споделих му, че по принцип колата ми загрява за около 10-15 мин и чак тогава почва да духа топло, но при наличие на работеща печка трябвало за 5-6 мин. и да е сахара вътре, уви НЕ.Направихме специална диагностика на печката и се оказа че въобще няма връзка с нея.Оказа, че бушона е изгорял (63 или 64 номер беше).Отидох веднага да купя бушони до ОМВ и когато ги сложих , веднага забръмча печката - оттам обаче също едни брутални пушеци от ауспуха под предната дясна гума.Предположихме, че е нужно време да се махне някакъв загар или стара нафта ( тъй като откакто аз я имам колата около год и 3-4 месеца не е работила, а за преди това си нямам и напредстава още колко) и затова пуши здраво ама много.Чак хората взеха да ме спират да ми дават вода.Карах около 30 км градско и после 50 извън, уви без резултат.Тая сутрин като запалих веднага тръгна пак печката и след 3-4 мин. се почна пак голямото опушване и вътре в купето също.Та се наложи да махна бушони , че отрових природата и себе си.Нямам си и напредстава какво става , тъй че :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от S7 » 05 Ное 2010, 17:40

Добре де този проблем с пушаците в купето не може ли да се отстрани??? Не мисля че махането на бушони е решаването на проблема :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: USA, Los Angeles
Пол: Мъж
Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
Мечтае да кара: ...вече го кара :)

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Spawn » 06 Ное 2010, 0:45

S7 написа:Добре де този проблем с пушаците в купето не може ли да се отстрани??? Не мисля че махането на бушони е решаването на проблема :roll:



То въпросът не е само, че пуши вътре, а че отвън е трагедия - все едно се е запалила колата.А когато се отстрани пушека отвън ще спре и вътре, но си нямам и напредстава как!Попитах на 1-2 места обаче , но повечето ми казват, че даже не са отваряли печка от БМВ и така.В неделя ще покарам пак така извънградско в планината и ще пусна да видим ли ще спре като се развърти повече нафата...ама ме съмнява :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: USA, Los Angeles
Пол: Мъж
Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
Мечтае да кара: ...вече го кара :)

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от Spawn » 06 Ное 2010, 17:25

Някой , някакъв акъл да даде? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Въпрос за печка на Е46

Мнение от b_velev » 24 Ное 2010, 15:20

Spawn написа:Някой , някакъв акъл да даде? :roll:


Оправи ли се печката при теб? И аз имам подобен проблем. Вчера си смених наработещата печка с нова (на старо :) ) и всичко тръгна от раз. Колата загрява доста бързо, но печката пуши много. Майстора го отдава на това, че не е работила дълго и ми каза да изчакам малко да направи няколко цикъла за да се отпуши, ако има нагар.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook