Гаден електрически проблем
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Гаден електрически проблем
Миналата седмица след като не бях карал колата 10тина дни умря акумулаторът. Отидох на майстор и се оказа че освен дето няма електролит /акумулаторът е Старт и е необслужваем между другото
/ е окъсила и една от клетките. както и да е купих нов но за да ми дадат гаранцията замериха консумацията при изключен двигател
1,5 А
при което изпаднах в ужас. Ако се сещате за някакъв консуматор който работи известно време след като се изключи колата казвайте. Чувах за вентилатор дето обдухва датчика на климатроника за известно време след изключване на двигателя. Може ли някой да потвърди 




- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
На Е36/Е34 той даже се чува вътре в купето ... може на Е39 да е по безшумен .. но поне 1 мин след като изгасиш има "паразитни" консумации 



R.I.P Landikar
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Алармата не е разкачена но не е включена от дестанционното, ако въпреки това има консумация от нея ще я разкача
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Lucky написа:Алармата не е разкачена но не е включена от дестанционното, ако въпреки това има консумация от нея ще я разкача
Може да се управлява от независим източник,демек собствен акумулатор.
Mежду другото при мен след като поставиха алармата,варзаха датчиците за предния и задния капак към алармата и сега като го отворя ми светва плафона в купето
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Както ти казах:
1. Провери си алармата, както и колегата ти предложи
2. Провери си имобилайзера
3. Този вентилатор в моята Е39 tds си се чуваше non stop (е поне сутрин, когато влезна в колата се чува, много е неприятно). Но ти си го погледни дали се изключва след определено време. Затова ще ти трябва бутилка WISKY и ... аз да ти правя компания в колата, докато чакаме вентилатора да се изключи!
За друго не се сещам..... може би тест в Дару/Камор?!!!?
1. Провери си алармата, както и колегата ти предложи
2. Провери си имобилайзера
3. Този вентилатор в моята Е39 tds си се чуваше non stop (е поне сутрин, когато влезна в колата се чува, много е неприятно). Но ти си го погледни дали се изключва след определено време. Затова ще ти трябва бутилка WISKY и ... аз да ти правя компания в колата, докато чакаме вентилатора да се изключи!

За друго не се сещам..... може би тест в Дару/Камор?!!!?

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
При мен има такъв проблем и ако не си дръпна предпазителя на климатроника няколко вечери поред и не мога да запаля на третия ден.
Вентилаторчето е доста шумно при мен и явно не се изключва въобще, а може и да е друга утечка някаква вътре.
Така че консумация си има около 1-2 мин след като изключиш двигателя.
А ако я оставяш за по-дълго някъде, можеш за по-сигурно да си дръпваш предпазителя на климатроника.
Един приятел ми каза, че на новата 745и по тази причина и разкачал клемата на плюса вечер, за да може да запали сутринта.
Така че климатроника си е проблем явно при някои.
Вентилаторчето е доста шумно при мен и явно не се изключва въобще, а може и да е друга утечка някаква вътре.
Така че консумация си има около 1-2 мин след като изключиш двигателя.
А ако я оставяш за по-дълго някъде, можеш за по-сигурно да си дръпваш предпазителя на климатроника.
Един приятел ми каза, че на новата 745и по тази причина и разкачал клемата на плюса вечер, за да може да запали сутринта.
Така че климатроника си е проблем явно при някои.
Touring & windsurf club
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Явно пълно щастие няма с тия нови технологии. В събота отивам на електричар и ще пробваме бушон след бушон да видиме какво ще излезе. 

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Консумацията я няма вече, остават някви 60 мА 5 мин след изключване на колата но заедно с консумацията си отиде: централното заключване, чистачките, осветлението в купето и автоматичното вдигане сваляне на стъклата с едно натискане на бутона
. Ако някой има идея от какво е това да каже. Сичките бушони са проверени.

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Това преди или след като посети електричара? Ако това е резултат от "майсторска" намеса, кофти масйтор си избрал, ако ли не, сега вече е дошъл моментът да отидеш на електричар.
It's not who You are, it's who You know...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани