Съвет за 4 ауспуха

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Съвет за 4 ауспуха

Мнение от obi_fix » 03 Ное 2010, 8:51

зех си Мкова броня и искам да извада 4те кюнеца мойта е 525д може ли да ми препоръчате какво да направя или как да стане най-добре ако вече някой се е занимавал с това не да отида при първия арабин и да направи някаква лудница.
Аз знам само 2 варианта но нз кой е по одачен.

1 Изображение

2 Изображение
(реже се пишката на оригиналното гърне, прекарва се тръба успоредно по бронята и от нея се вадат пушките)

интересува ме повече технически как ще е по правилно за излизането на газовете не толкова декоративно... :bchug:
Последна промяна obi_fix на 03 Ное 2010, 10:45, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Савет за 4 ауспуха

Мнение от chehut » 03 Ное 2010, 10:24

Едно приятелче си извади 4дула и при него беше по същия начин както на снимка 1. На мен самия ми изглежда това по-правилния избор за излизане на газовете. :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от bmw_n00b » 03 Ное 2010, 10:53

Така като гледам при вариант 1 от едната страна си без гърне, от другата с гърне, което някак няма смисъл. При вариант 2 със сигурност няма да има никаква промяна, тъй като всичко си минава първо през гърнето, а и по-малко снадки/чупки ще имаш. Без гърне ще ги издухва тези шевове на допълнителните тръби периодично.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от Ivo Georgiev » 03 Ное 2010, 11:45

Според мен най-добре ще бъде ако за дясната страна хванеш единя изходящ кюнец от гърнето и след това му сложиш 2 накрайника, т.е. вариант 2. Не знам само дали така няма да е по-голямо съпротивлението и да има отрицателен ефект.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от Ivo Georgiev » 03 Ное 2010, 15:33

Ето най-лесният и на подхидиящият начин:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от obi_fix » 03 Ное 2010, 18:20

xcalibur написа:Ето най-лесният и на подхидиящият начин:
Изображение

колега малко невиждам какво се случва тука ще ми обясниш ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от Ivo Georgiev » 03 Ное 2010, 18:39

Ами реализиран е вторият вариант. В гърнето е направен още един отвор и от него излиза тръбата за десните накрайници

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от chehut » 03 Ное 2010, 19:52

xcalibur написа:Ами реализиран е вторият вариант. В гърнето е направен още един отвор и от него излиза тръбата за десните накрайници

В самото гърне или в едната от трабите, които отвеждат вредните газове... защото не се вижда добре :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от ja » 03 Ное 2010, 21:03

Както и да го направиш, колега, винаги чернилката ше излиза само от единия кюнец, голем ташак е, като го гледаш отзад...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от obi_fix » 03 Ное 2010, 23:13

ja написа:Както и да го направиш, колега, винаги чернилката ше излиза само от единия кюнец, голем ташак е, като го гледаш отзад...

това ми е ясно и все пак искам да го направя като хората....


каде от гарнето е прекарано траба че найстина нищо не се вижда ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от ja » 03 Ное 2010, 23:18

Като хората става на V-образен двигател или боксер... При редовия винаги ше излиза от единия кюнец.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от El Diablo » 04 Ное 2010, 2:41

ja написа:Като хората става на V-образен двигател или боксер... При редовия винаги ше излиза от единия кюнец.


В голяма заблуда си, я виж снимката на обикновена е39 520 97' (6 цил. редови) какво разклонение има. Жокер: няма такова разклонение при дизелово е39 :mrgreen:


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от ja » 04 Ное 2010, 8:57

Абе разконение има ама няма кюнец. А няма, щото нема да е като хората с тоя двигател.

Ама на бензина и да сложиш тръба нема да е фатално щото не пуши като дизела. Тъпото е, че дизелака пуши и ако не е направен фабрично ше си дими от едната тръба и изглежда тъпо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от obi_fix » 04 Ное 2010, 9:41

абе нека дими искам просто така да ги изкарвам че да не затруднявам колата с изкарването на газовете или нещо такова просто искам да се получи лесно просто и правилно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Съвет за 4 ауспуха

Мнение от Ivo Georgiev » 04 Ное 2010, 10:28

На моята снимка е пробито гърнето и е изкарана трета тръба от него. Снимката е на е60. При всички положения от левите ще излиза повече дим, защото съпротивлението там е по-малко

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook