Проблем палене сутрин
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем палене сутрин
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, при подаване на контакт сутрин, нафтовата помпа не включва, съответно колата не може да запали. Всички останали символи по таблото светват, няма никакъв проблем.
Едва при четвъртото или петото завъртана на ключа помпата се активира.
Това се получава при по дълъг престой, да кажем през ноща и започна преди около месец при падане на температурите. Проблемът не е в помпата защото на скоро я свалях ме, цетката е чиста, ток стига до нея.
Колата е Е46 купе 320d 2004г.
Аз мисля че проблът може да бъде в:
- Имобилайзера
- слаба батерия на ключа
Ако някои знае нещо, моля нека напише.
Имам следния проблем, при подаване на контакт сутрин, нафтовата помпа не включва, съответно колата не може да запали. Всички останали символи по таблото светват, няма никакъв проблем.
Едва при четвъртото или петото завъртана на ключа помпата се активира.
Това се получава при по дълъг престой, да кажем през ноща и започна преди около месец при падане на температурите. Проблемът не е в помпата защото на скоро я свалях ме, цетката е чиста, ток стига до нея.
Колата е Е46 купе 320d 2004г.
Аз мисля че проблът може да бъде в:
- Имобилайзера
- слаба батерия на ключа
Ако някои знае нещо, моля нека напише.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем палене сутрин
Случайно да присветват късите когато въртиш да запалиш??
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем палене сутрин
...или габаритите ако е с ксенон...
но това не е единствената причина
преди броени дни си купих акомулатор 95 ампера стартов ток 730 и все пак веднъж на всеки 10 студени паления запалва трудно.
но това не е единствената причина
преди броени дни си купих акомулатор 95 ампера стартов ток 730 и все пак веднъж на всеки 10 студени паления запалва трудно.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем палене сутрин
Ако късите примигват непрекъснато при опит да се пали колата - акумулатор!
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем палене сутрин
Dimitroff написа:Ако късите примигват непрекъснато при опит да се пали колата - акумулатор!

И при мен беше така миналата година като смених акумолатора и се оправи но дали при слаб акумолатор помпата не работи?!



- gggalf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Re: Проблем палене сутрин
ако е точно така както казваш е точно като при мен и не е от акомолатора а има едно реле зад жапката което се прецаква което отговаря точно за една от помпите и като даваш на контак и връшташ няколко пъти и ресетваш и по някога тръгва ще почне по често да го прави за това си го оправи ремента не е скъп на мен ми взеха 30 лв и всичко е на 6 

Re: Проблем палене сутрин
Здравейте отново,
принципно изобщо не въртя на стартер преди да чуя звука на помпата, защото знам че няма да запали.
В момента в който качи нафта пали веднага.
И това се получава само сутрин или при по дълъг престой.
Акумулаторът е чисто нов 80 A/h. Фаровете не премигват.
Аз мисля, че колегата gggalf може да е прав.
Поздрави.
принципно изобщо не въртя на стартер преди да чуя звука на помпата, защото знам че няма да запали.
В момента в който качи нафта пали веднага.
И това се получава само сутрин или при по дълъг престой.
Акумулаторът е чисто нов 80 A/h. Фаровете не премигват.
Аз мисля, че колегата gggalf може да е прав.
Поздрави.
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Проблем палене сутрин
днес и аз имах същия проблем,неможа да запали,след около 2 цаса,само докато завъртя ключа и запали.ако колега си оправил проблема кажи как за да оправа и аз моя
Re: Проблем палене сутрин
Здравейте,
проблемът е решен, искам просто да ви информирам ако подобно нешто ви се случи и на вас.
Колата не разпознаваше ключа, така наречения "EWS"( Elektronische Wegfahrsperre) не функционираше правилно.
Струва 200 Лв часта и 50 Лв работата на майстора.
Поздрави.
проблемът е решен, искам просто да ви информирам ако подобно нешто ви се случи и на вас.
Колата не разпознаваше ключа, така наречения "EWS"( Elektronische Wegfahrsperre) не функционираше правилно.
Струва 200 Лв часта и 50 Лв работата на майстора.
Поздрави.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем палене сутрин
Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем палене сутрин
Ми най вече по цената се познава.Виж му баркода мойта дойде отвън с него и баркода му започва с "3 165" съмнява ме да е турски или китайски 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем палене сутрин
Малко
от вашите проблеми колеги,
но искам да споределя един дребен или не до там проблем с паленето..незнам дали е от студа или нещо друго ,но се появи зимата.
Давам контакт,всичко си светва чува се помпата и всичко си свети как си трябва ,въртя ключа и се чува едно "щтрак" и до там,повтарям процедурата и пак същото.
Стана ми странно защото макар и да не съм проверявал акумулатора не съм имал проблеми който е мисля Bosch и по спомен е 100 ампера ,та реших да взема ток .
Отварям капака и айде да сложа на + клемата щипката и като я закачам усещам,че врътката е разхлабена на самия +. Завъртях е малко и бам запали отма..и така от тогава няколко пъти ,стягам го тва нещо но явно от дупки едно друго и се размества..и незнам ама .ако някой му се случи може да го провери

но искам да споределя един дребен или не до там проблем с паленето..незнам дали е от студа или нещо друго ,но се появи зимата.
Давам контакт,всичко си светва чува се помпата и всичко си свети как си трябва ,въртя ключа и се чува едно "щтрак" и до там,повтарям процедурата и пак същото.
Стана ми странно защото макар и да не съм проверявал акумулатора не съм имал проблеми който е мисля Bosch и по спомен е 100 ампера ,та реших да взема ток .
Отварям капака и айде да сложа на + клемата щипката и като я закачам усещам,че врътката е разхлабена на самия +. Завъртях е малко и бам запали отма..и така от тогава няколко пъти ,стягам го тва нещо но явно от дупки едно друго и се размества..и незнам ама .ако някой му се случи може да го провери

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем палене сутрин
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.
Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем палене сутрин
adovet написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.
Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.
Колега незнам де ама май уригиналния на БМВ е 72 или 75 ампера от завода което мисля че не е толкова от значение важно е да има як стартов ток.А по въпроса колко е стоял в магазина за този Турския колко ти казаха че е стоял един месец нали?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем палене сутрин
AUDI-6EFFFFFFFA написа:adovet написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.
Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.
Колега незнам де ама май уригиналния на БМВ е 72 или 75 ампера от завода което мисля че не е толкова от значение важно е да има як стартов ток.А по въпроса колко е стоял в магазина за този Турския колко ти казаха че е стоял един месец нали?
Не е седял много защото от съвсем скоро се внасят в България.А преди това бях с оригиналният акумулатор и той беше 80А.Не казвам в никакъв случай че турските са по добри.Просто по добре някой по пресен от колкото престоял.Все пак е само акумулатор. Да изкара две години и друг.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани