Проблем палене сутрин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.10.2010
Пол: Мъж

Проблем палене сутрин

Мнение от Калин » 30 Окт 2010, 1:01

Здравейте колеги,

Имам следния проблем, при подаване на контакт сутрин, нафтовата помпа не включва, съответно колата не може да запали. Всички останали символи по таблото светват, няма никакъв проблем.
Едва при четвъртото или петото завъртана на ключа помпата се активира.
Това се получава при по дълъг престой, да кажем през ноща и започна преди около месец при падане на температурите. Проблемът не е в помпата защото на скоро я свалях ме, цетката е чиста, ток стига до нея.
Колата е Е46 купе 320d 2004г.

Аз мисля че проблът може да бъде в:

- Имобилайзера
- слаба батерия на ключа

Ако някои знае нещо, моля нека напише.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от Dimitroff » 30 Окт 2010, 6:59

Случайно да присветват късите когато въртиш да запалиш??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от katronski_br » 31 Окт 2010, 3:54

...или габаритите ако е с ксенон...
но това не е единствената причина
преди броени дни си купих акомулатор 95 ампера стартов ток 730 и все пак веднъж на всеки 10 студени паления запалва трудно.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от Dimitroff » 31 Окт 2010, 8:31

Ако късите примигват непрекъснато при опит да се пали колата - акумулатор!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от shark1986 » 31 Окт 2010, 19:02

Dimitroff написа:Ако късите примигват непрекъснато при опит да се пали колата - акумулатор!

:yes:
И при мен беше така миналата година като смених акумолатора и се оправи но дали при слаб акумолатор помпата не работи?! :dunno:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от gggalf » 31 Окт 2010, 20:31

ако е точно така както казваш е точно като при мен и не е от акомолатора а има едно реле зад жапката което се прецаква което отговаря точно за една от помпите и като даваш на контак и връшташ няколко пъти и ресетваш и по някога тръгва ще почне по често да го прави за това си го оправи ремента не е скъп на мен ми взеха 30 лв и всичко е на 6 :)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.10.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от Калин » 31 Окт 2010, 23:23

Здравейте отново,

принципно изобщо не въртя на стартер преди да чуя звука на помпата, защото знам че няма да запали.
В момента в който качи нафта пали веднага.
И това се получава само сутрин или при по дълъг престой.
Акумулаторът е чисто нов 80 A/h. Фаровете не премигват.
Аз мисля, че колегата gggalf може да е прав.

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от KARAIVANOV » 01 Ное 2010, 11:18

днес и аз имах същия проблем,неможа да запали,след около 2 цаса,само докато завъртя ключа и запали.ако колега си оправил проблема кажи как за да оправа и аз моя

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.10.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от Калин » 14 Ное 2010, 19:29

Здравейте,

проблемът е решен, искам просто да ви информирам ако подобно нешто ви се случи и на вас.
Колата не разпознаваше ключа, така наречения "EWS"( Elektronische Wegfahrsperre) не функционираше правилно.
Струва 200 Лв часта и 50 Лв работата на майстора.

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 16 Дек 2010, 21:15

Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от S7 » 16 Дек 2010, 21:29

Ми най вече по цената се познава.Виж му баркода мойта дойде отвън с него и баркода му започва с "3 165" съмнява ме да е турски или китайски :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 17 Дек 2010, 11:14

Малко :OT: от вашите проблеми колеги,
но искам да споределя един дребен или не до там проблем с паленето..незнам дали е от студа или нещо друго ,но се появи зимата.
Давам контакт,всичко си светва чува се помпата и всичко си свети как си трябва ,въртя ключа и се чува едно "щтрак" и до там,повтарям процедурата и пак същото.
Стана ми странно защото макар и да не съм проверявал акумулатора не съм имал проблеми който е мисля Bosch и по спомен е 100 ампера ,та реших да взема ток .
Отварям капака и айде да сложа на + клемата щипката и като я закачам усещам,че врътката е разхлабена на самия +. Завъртях е малко и бам запали отма..и така от тогава няколко пъти ,стягам го тва нещо но явно от дупки едно друго и се размества..и незнам ама .ако някой му се случи може да го провери :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от adovet » 17 Дек 2010, 11:44

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.

Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 17 Дек 2010, 14:07

adovet написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.

Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.

Колега незнам де ама май уригиналния на БМВ е 72 или 75 ампера от завода което мисля че не е толкова от значение важно е да има як стартов ток.А по въпроса колко е стоял в магазина за този Турския колко ти казаха че е стоял един месец нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем палене сутрин

Мнение от adovet » 17 Дек 2010, 14:12

AUDI-6EFFFFFFFA написа:
adovet написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте браточки да непускам нова тема ще споделя тук.Днес сутринта отивам да паля бързата, беше -8 градуса студ завъртя 2-3 пъти и край акумолатора сдипли нацяло.Викнах брата да даде първа помощ зех ток от неговата кола и запали от раз.Спрях пред кафето пихме кафета излизам натискам копчето на ключа и неиска даа отключи гледам диода на ключа несветка,всичко що е батерия сдипли да го е....Нагрях батерията малко със запалка слагам цъкам и отключи върта пали как и да е.Та да питам купих си акумолатор БОШ силвър "с5" 75ам. и стартов ток 750 добър ми се вижда с гаранция 3 години,та да питам понеже разбрах че имало вероятност да е Турски някой случаино да знае по-какво се различават Турските от Германските а цената му е 230лв ако е от значение.Дано някой да знае и каже по какво се различават ментетата мисля че ще е полезно за колегите да знаят и те.

Мисля, че си взел малко слабичък акумулатор.Трябва да е 80А най малко.А онзи ден и аз исках да взема BOSH silver обаче в последният момент питах от кога е акумулатора и ми казаха, че седи от 3г. в магазина та си взех някакав турски с 2г. гаранция.

Колега незнам де ама май уригиналния на БМВ е 72 или 75 ампера от завода което мисля че не е толкова от значение важно е да има як стартов ток.А по въпроса колко е стоял в магазина за този Турския колко ти казаха че е стоял един месец нали?

Не е седял много защото от съвсем скоро се внасят в България.А преди това бях с оригиналният акумулатор и той беше 80А.Не казвам в никакъв случай че турските са по добри.Просто по добре някой по пресен от колкото престоял.Все пак е само акумулатор. Да изкара две години и друг.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook