червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от Делян » 23 Окт 2010, 22:47

къвто имаш,не четеш ли по-горе...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 12.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 325i
Мечтае да кара: Балканче
Детайли за колата: M54B25

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от Tunturi » 29 Окт 2010, 12:18

проблем ли е че съм долял 1 литар червен антифриз приположение че в системата съм със син ?

Попринцип не би трябвало да е проблем освен като изключим че антикорозионните свойства на червения са отишли на кино. А другото което е ако си с алуминиев блок по добре направи промивка и само червен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от Jang1r » 29 Окт 2010, 19:25

В крайна сметка на М42 какъв антифриз трябва да сипя?В момента е със син,но ми се искаше да долея 1 литър концентрат,че знам ли ги колко са го разредили :shock: И какъв антифриз да купя?
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от bum_bum » 29 Окт 2010, 19:45

За чугунения син, зелен.. Концентрат не се налива щото става на желе и задръства радиатора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 12.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 325i
Мечтае да кара: Балканче
Детайли за колата: M54B25

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от Tunturi » 29 Окт 2010, 21:00

Еми имам 2-ма познати дето карат само на концентрат без да го разреждат и нямат проблеми. Единствено знам че водата е по топлопроводна от антифриза и това може да доведе до прегряване по лесно. А но забравих че те карат на син а в червения има кисилини които могат май да увредят уплатненията и тагава май е хубаво да си се меша с вода (това трябва да се провери по обстойно), но за синия ако не загрява повече може и само на концентрат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1680
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 29 Окт 2010, 21:05

Не може да бъде!Тази тема се дискутира всяка зима,дори в момента "върви" в Е46-подфорума.Така наречения BMW антифриз е син на цвят,но е за алуминиеви блокове и глави.Т.е. отговаря на качествата на "червения" от магазинната мрежа.Тези ВMW-та,които сега са със "син" антифриз,а са с чугунени блокове,нямат никакъв проблем.Няма нужда да слагат нещо друго.По-важно е да го сменят,когато му дойде времето.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: червен антифриз долях един литър, а в системата имам син

Мнение от Dream_BMW » 29 Окт 2010, 21:28

Ето аз какво разбрах от темата и според мен всеки логичеки здравомислещ би стигнал до това решение и то е,че какъвто и да е двигателя ви,слагайте червения или там какъвто и да е по цвят антифриз,стига да е на база органични съставки,защото е по-малко агресивен към частите на охладителната ви система.Не вярвам разликата в цената да е фрапираща.Аз съм с червен на МОТУЛ на двигател М51 и знам че това е глезотия за него,но не мисля че на нашите "любими" машинки ще им е проблем да ги поглезим.А който му се свидят 50-60 лв за тотална смяна да си долива такъв с какъвто кара стига да не е с М52 мотор,защото той задължително си иска органичния.Макар че съм сигурен че из България се движат много М52-ки с обикновен антифриз и нищо им няма,но все пак да караш БМВ не е само да правиш стойки зад волана а и да се интересуваш малко а ако те мързида четеш,решението е да идеш в БМВ сервиза и да ти сложат каквото трябва и да платиш двойно.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook