възможно ли е да съм "късметлия" проблема е решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
Някой акумулатори зареждал ли е-като се зареди както трябва всички клетки трябва да кипят/това ври предполагам е същото/, ако има мъртва клетка като завъртиш/или пробваш да завъртиш/ на стартера и замериш на клемите на акумулатора напрежението няма да е повече от 8-9 волта, че и доста по-малко беше при мен на един с мъртва клетка-пада до 3-4 волта, виж наистина имобилайзера и след това и акумулатора и възможно е и стартера да е заминал
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
зависи от акумулатора. някои кипят(завират) по-малко от други. важното акумулатора да се зарежда правилно (в смисъл че времето да зареждане от изтощен до зареден да е около 10-12 часа според ампеража). акумулатор с мъртва клетка може и по-малко да покаже понеже клетките са на мост(последователно свързани).

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
taba4ko написа:зависи от акумулатора. някои кипят(завират) по-малко от други. важното акумулатора да се зарежда правилно (в смисъл че времето да зареждане от изтощен до зареден да е около 10-12 часа според ампеража). акумулатор с мъртва клетка може и по-малко да покаже понеже клетките са на мост(последователно свързани).
И аз за това говоря
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
като ходих при акумулаторджия го дава на късо с техните си инструменти, падна на 3 волта и ми показа как 2-ра клетка ври, няма сила никаква. утре вземам нов и ще пиша какво ще се прави, дали е само акумулатор или ще ходя и за четки на стартера, но си мисля че ако стартера е за четки бендикса би трябва да искача а да не може да завърти самия стартер
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
оказа се че съм от големите късметлии, и двата проблема ги имам. акумулатор сложих здрав и не иска да пали, само с бутане, та в този ред на мисли някой да ми препоръча от къде мога да си взема втулки и четки за стартер от сф
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
А стартера свален ли е? Отварях точно на компакт,момчето неможеше да пали като загрее колата но беше само за смазване... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
~Мишо~ написа:А стартера свален ли е? Отварях точно на компакт,момчето неможеше да пали като загрее колата но беше само за смазване...
не не на колата, въобще вече не пали, само с бутане
- impressionistus
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.06.2010
- Местоположение: обл.Русе/гр.Две могили
- Пол: Мъж
- Кара: BMW320i
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
Най добре върви в сервиз,защото това което описваш може да се окаже много сериозно.При мен точно от там тръгнаха ...
ПП-не искам да пророкувам,но обърни се към майстор.
ПП-не искам да пророкувам,но обърни се към майстор.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: възможно ли е да съм най големия "късметлия"
Rudisan написа:оказа се че съм от големите късметлии, и двата проблема ги имам. акумулатор сложих здрав и не иска да пали, само с бутане, та в този ред на мисли някой да ми препоръча от къде мога да си взема втулки и четки за стартер от сф
е нали още като каза че вземаш ток от друга кола ти се каза какво е положението. сваляш стартера и на майстор. той да каже какво му е. ако си със счупен (спукан) редуктор само четки няма да те оправят пък и втори път ще сваляш стартера. само на майстор с желазото в ръка и така....

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: възможно ли е да съм "късметлия" проблема е решен
Rudisan написа:качвам се в понеделник сутрин в колата въртя с ключа само че колата не върти. помислих имобилайзера на алармата ли е? да но не е. колата вобще не върти. свалям акумулатора отивам при майстор. замеря 2 клетка ври, каза ми това(акумулатора) за мен е скраб. да но давам ток с кабели ту пали ту не. въпроса ми е ако е скапан акумулатора възможно ли е вобще да не изкача бендикса. мотора е М43 1,6
Така. значи смених акумулатора и колата пак отказваше да пали. аз с един приятел майстор започмахме да я правим. влезнах в колата давам ключа на второ положение той удря по стартера и колата пали. значи проблема е в четките. свалихме стартера без да махаме колекторите. отвиват се двата болта с удължители отзад зад скоростната кутия. само че свалих кутията на акумулатора и единия наглася отгоре еврейската глава другия долу върти. за да се измъкне от долу се наложи да откачим маркучите (горивните) от щипките. след като го измъкнахме му смених само двете четки защото минусовите са здрави. и после по обратния ред всичко.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани