моторче на парното..

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

моторче на парното..

Мнение от uricatoli » 28 Окт 2010, 1:09

Имам един проблем.. случва ми се някой път обаче напоследък взе по често.. Моторчето на парното ми отказва.. прмерно запаля колата.. моторчето не работи.. изгася колата.. дам на контакт моторчето тръгва.. има и случаи в които дам на контакт моторчето не бачка.. запаля тръгва.. има ли някое реле което да отговаря за това? или да търся проблема в моторчето.. от дупки не ми е спирало.. нито ако не работи се е оправяло.. :roll:
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: моторче на парното..

Мнение от bigmurzi » 28 Окт 2010, 10:09

а покрай врътката ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: моторче на парното..

Мнение от tuningfena » 28 Окт 2010, 10:33

и аз имах такъв проблем , включваше се като прасна таблото , после вече хич , оказа се от четките на моторчето.
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: моторче на парното..

Мнение от uricatoli » 28 Окт 2010, 16:40

и праскане не помага.. прави го когато си иска.. при запалване само се включва или изключва.. реле има ли някъде?
Изображение

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: моторче на парното..

Мнение от NeedHead » 28 Окт 2010, 17:33

За ново моторче си, колега! При мен беше по абсолютно същия начин. Най-накрая спря да работи и студ! :lol: :lol: :lol: Сменяй докат не е паднал големия сняг!! :mhihi:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: моторче на парното..

Мнение от Convertible » 28 Окт 2010, 17:56

моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: моторче на парното..

Мнение от deyan-enchev » 28 Окт 2010, 18:37

Convertible написа:моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?


аз досега 2 модела резистори съм виждал и бяха различни на кола с климатик и на такава без.

При кола с климатик стои точно под моторчето на парното
а
при кола без климатик в краката на шофера, и влиза в самите въздуховоди - за да го охлаждат

Оправя се или си купуваш ново: 60тина лв
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.09.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW e30
Мечтае да кара: Plymouth Barracuda

Re: моторче на парното..

Мнение от geletooo » 28 Окт 2010, 21:20

и аз съм с този проблем но забелязах че когато моторчето не работи, не работят и ел огледалата няма да са четки
виж дали работят огледалата преди да разглабяш, може и някое кабелче да се бъзика
някои колега ако разполага селектрическа схема би била от полза на доста хора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: моторче на парното..

Мнение от Convertible » 28 Окт 2010, 22:59

deyan-enchev написа:
Convertible написа:моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?




При кола с климатик стои точно под моторчето на парното

значи ще си карам така...
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: моторче на парното..

Мнение от SuPeR_FLY » 29 Окт 2010, 0:04

Пробвай да пуснеш директен ток на бушона направо да видиш дали тръгва винаги... Аз имах същия проблем и се оказа, че се губи масата някъде :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: моторче на парното..

Мнение от chipipk » 29 Окт 2010, 1:06

и аз имам същият проблем и тъкмо мислех да пускам тема.врътката вътре си бачка мерих я с мултицет, отпред пусках директен ток на моторчето бачка,меря напрейението на кабелчетата дето се закачат на моторчето има ток ,обаче в момента в който ги закача на моторчето тока изчезва, дали проблема е в тези съпротивления и каде точно в краката на шофера се намират ?става въпрос за кола без клима
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: моторче на парното..

Мнение от Стаевски » 30 Окт 2010, 18:50

Мойта е без климатик, но съпротивленията са на моторчето...
Ако работи на най-високата степен търси повреда по съпротивленията, ключа или проводниците между тях/съпротивления-ключ/.
Ако тръгва на по-висока степен и след това работи и на по-ниските,а не тръгва на по-ниските степени.се предполага че ротора се тормози механично.

Бушона е F 20 и е 15 ампера.Ключа е след него.Моторчето и клапанчето за парното/магнетвентила/вземат от един бушон "+"и от една точка маса"-".

За колегата с мултицета и с напрежението до моторчето ---имаш лош контакт някъде.мултицета е слаб консуматор и не ти товари веригата,а моторчето ти "гъта" напрежението,а на мястото на слабата връзка /контакт/ грее или прецърква,и точно там се получава напрежение.
Можеш да ползваш по-голям консуматор например лампа 12 волта 60 вата.
По-сигурен ще си!
Стаевски

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook