моторче на парното..
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
моторче на парното..
Имам един проблем.. случва ми се някой път обаче напоследък взе по често.. Моторчето на парното ми отказва.. прмерно запаля колата.. моторчето не работи.. изгася колата.. дам на контакт моторчето тръгва.. има и случаи в които дам на контакт моторчето не бачка.. запаля тръгва.. има ли някое реле което да отговаря за това? или да търся проблема в моторчето.. от дупки не ми е спирало.. нито ако не работи се е оправяло.. 

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: моторче на парното..
и аз имах такъв проблем , включваше се като прасна таблото , после вече хич , оказа се от четките на моторчето.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: моторче на парното..
и праскане не помага.. прави го когато си иска.. при запалване само се включва или изключва.. реле има ли някъде?
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: моторче на парното..
За ново моторче си, колега! При мен беше по абсолютно същия начин. Най-накрая спря да работи и студ!
Сменяй докат не е паднал големия сняг!! 




Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: моторче на парното..
моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: моторче на парното..
Convertible написа:моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?
аз досега 2 модела резистори съм виждал и бяха различни на кола с климатик и на такава без.
При кола с климатик стои точно под моторчето на парното
а
при кола без климатик в краката на шофера, и влиза в самите въздуховоди - за да го охлаждат
Оправя се или си купуваш ново: 60тина лв
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- geletooo
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 13.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e30
- Мечтае да кара: Plymouth Barracuda
Re: моторче на парното..
и аз съм с този проблем но забелязах че когато моторчето не работи, не работят и ел огледалата няма да са четки
виж дали работят огледалата преди да разглабяш, може и някое кабелче да се бъзика
някои колега ако разполага селектрическа схема би била от полза на доста хора
виж дали работят огледалата преди да разглабяш, може и някое кабелче да се бъзика
някои колега ако разполага селектрическа схема би била от полза на доста хора
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: моторче на парното..
deyan-enchev написа:Convertible написа:моето работи доста тихо, но само на 4та степен. Прочтох за някакви съпротивления, някой да знае къде са?
При кола с климатик стои точно под моторчето на парното
значи ще си карам така...

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: моторче на парното..
Пробвай да пуснеш директен ток на бушона направо да видиш дали тръгва винаги... Аз имах същия проблем и се оказа, че се губи масата някъде 


- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: моторче на парното..
и аз имам същият проблем и тъкмо мислех да пускам тема.врътката вътре си бачка мерих я с мултицет, отпред пусках директен ток на моторчето бачка,меря напрейението на кабелчетата дето се закачат на моторчето има ток ,обаче в момента в който ги закача на моторчето тока изчезва, дали проблема е в тези съпротивления и каде точно в краката на шофера се намират ?става въпрос за кола без клима
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: моторче на парното..
Мойта е без климатик, но съпротивленията са на моторчето...
Ако работи на най-високата степен търси повреда по съпротивленията, ключа или проводниците между тях/съпротивления-ключ/.
Ако тръгва на по-висока степен и след това работи и на по-ниските,а не тръгва на по-ниските степени.се предполага че ротора се тормози механично.
Бушона е F 20 и е 15 ампера.Ключа е след него.Моторчето и клапанчето за парното/магнетвентила/вземат от един бушон "+"и от една точка маса"-".
За колегата с мултицета и с напрежението до моторчето ---имаш лош контакт някъде.мултицета е слаб консуматор и не ти товари веригата,а моторчето ти "гъта" напрежението,а на мястото на слабата връзка /контакт/ грее или прецърква,и точно там се получава напрежение.
Можеш да ползваш по-голям консуматор например лампа 12 волта 60 вата.
По-сигурен ще си!
Ако работи на най-високата степен търси повреда по съпротивленията, ключа или проводниците между тях/съпротивления-ключ/.
Ако тръгва на по-висока степен и след това работи и на по-ниските,а не тръгва на по-ниските степени.се предполага че ротора се тормози механично.
Бушона е F 20 и е 15 ампера.Ключа е след него.Моторчето и клапанчето за парното/магнетвентила/вземат от един бушон "+"и от една точка маса"-".
За колегата с мултицета и с напрежението до моторчето ---имаш лош контакт някъде.мултицета е слаб консуматор и не ти товари веригата,а моторчето ти "гъта" напрежението,а на мястото на слабата връзка /контакт/ грее или прецърква,и точно там се получава напрежение.
Можеш да ползваш по-голям консуматор например лампа 12 волта 60 вата.
По-сигурен ще си!
Стаевски
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани