ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Здравейте колеги,
преди два месеца се появи един доста специфичен проблем, за който не намерих писано във форума. Проблемът е следният: Една сутрин лятото се качвам в колата, пала си и си тръгвам без проблем. Минавам 3 км, стрелката тъкмо е напуснала синята зона, спирам, гася и излизам от колата до едно магазинче. Връщам се подавам контакт и стрелката на датчика за температурата отива в червената зона и съответно не ми дава да запаля. Изключвам и включвам - пак същата работа. На третия път включвам и усилвам парното до дупка. Стрелката си застава в нормална позиция където е била при спирането.
След един месец отново същата ситуация и със същия алгоритъм. Вчера същата ситуация, но с разликата, че стрелката отиде в червеното без преди това да е палена.
Приемам всякъкви предложения и благодаря предварително на колегите.
преди два месеца се появи един доста специфичен проблем, за който не намерих писано във форума. Проблемът е следният: Една сутрин лятото се качвам в колата, пала си и си тръгвам без проблем. Минавам 3 км, стрелката тъкмо е напуснала синята зона, спирам, гася и излизам от колата до едно магазинче. Връщам се подавам контакт и стрелката на датчика за температурата отива в червената зона и съответно не ми дава да запаля. Изключвам и включвам - пак същата работа. На третия път включвам и усилвам парното до дупка. Стрелката си застава в нормална позиция където е била при спирането.
След един месец отново същата ситуация и със същия алгоритъм. Вчера същата ситуация, но с разликата, че стрелката отиде в червеното без преди това да е палена.
Приемам всякъкви предложения и благодаря предварително на колегите.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Датчик номер 6 от схемата която ти давам ти прави мизерий най-вероянто.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... hed_parts/
Имай в предвид, че съм ти дал схема за Е46 след фейса (150к.с.) - ако си с преди фейса може да е мааалко по-различно (нямам време да гледам в момента), но пак същия датчик ти трябва
Оригинален от Дару Кар е 23.24лв. - не се лъжи с някакви алтернативи!
Успех
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... hed_parts/
Имай в предвид, че съм ти дал схема за Е46 след фейса (150к.с.) - ако си с преди фейса може да е мааалко по-различно (нямам време да гледам в момента), но пак същия датчик ти трябва

Оригинален от Дару Кар е 23.24лв. - не се лъжи с някакви алтернативи!
Успех

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Димитрофф стана спец
Там е проблема

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
milennyc написа:Димитрофф стана спецТам е проблема
Неволята учи, друже


Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Наистина ли, когато стрелката е в червено не иска да запали??? Брей, браво бе!! Тогава какво се получава, когато в движение вдигне темература, дали изключва??? Не, че искам да разбрера от личен опит, но на времето на е36цата ми и стопих лагерите на връщане от морето и така я прегрях, че като отворих капака на магистралата миришеше на загорял метал само!
И от там репатраци, чудесий, после за тая каруца изсипах една камара пари за ремонт! Та затова ми е интересно!
А иначе да, колегата трябва да смени датчика и съответно да провери дали няма възглавница, щом от време на време се получава, демек обезвъздушаване! Но най-добре нов датчик оригинален, щото е евтин!



А иначе да, колегата трябва да смени датчика и съответно да провери дали няма възглавница, щом от време на време се получава, демек обезвъздушаване! Но най-добре нов датчик оригинален, щото е евтин!
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
И аз съм за тоя датчик, Ванката си е спец 
Ако беше проблем с възглавница или обезвъздушаване нямаше да е в червеното даже и без да си палил колата, така че или кабелите или тоя датчик
Аз на е36-цата съм го сменял ама при мен са 2, един за таблото и един за инжекциона

Ако беше проблем с възглавница или обезвъздушаване нямаше да е в червеното даже и без да си палил колата, така че или кабелите или тоя датчик

Аз на е36-цата съм го сменял ама при мен са 2, един за таблото и един за инжекциона


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
slitter написа:Наистина ли, когато стрелката е в червено не иска да запали??? Брей, браво бе!! Тогава какво се получава, когато в движение вдигне темература, дали изключва??? Не, че искам да разбрера от личен опит, но на времето на е36цата ми и стопих лагерите на връщане от морето и така я прегрях, че като отворих капака на магистралата миришеше на загорял метал само!![]()
![]()
И от там репатраци, чудесий, после за тая каруца изсипах една камара пари за ремонт! Та затова ми е интересно!
А иначе да, колегата трябва да смени датчика и съответно да провери дали няма възглавница, щом от време на време се получава, демек обезвъздушаване! Но най-добре нов датчик оригинален, щото е евтин!
darko691 написа:Урааааааааа![]()
оправих си колата
Значи проблема не е бил ниту помпата за бензин ниту клуча...Проблема беше в датчика за температура явно се беше убркал и давал погрешно инфо и затова неискаше да запали. ресетнах го и сега е ок но явно ше трябва да го сменя да не ми прави проблем пак.




- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
slitter написа:Наистина ли, когато стрелката е в червено не иска да запали??? Брей, браво бе!! Тогава какво се получава, когато в движение вдигне темература, дали изключва???
дам мисля че е46 гаси колата и пази двигателя от прегряване.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Аз също знам, че гаси когато е в критична температура (не, че ми се е случвало, но колегата Next спомена в една тема, че се е убедил в това
)
Все пак - да не се отклоняваме от темата, колеги.

Все пак - да не се отклоняваме от темата, колеги.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
не че казвам че не е датчик- най логично е да е той
но......защо след като е пуснал парното се е оправил???
но......защо след като е пуснал парното се е оправил???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Защото е отнел част от "уж високата" температура на мотора и ЕКУ-то е позволило да запали.
През лятото като ми се прецака перката за охлаждане...няма да ти казвам колко съм помогнал на глобалното затопляне - навън 35 градуса, аз карам към Бистрица със пуснато на макс горещо парно
През лятото като ми се прецака перката за охлаждане...няма да ти казвам колко съм помогнал на глобалното затопляне - навън 35 градуса, аз карам към Бистрица със пуснато на макс горещо парно

Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Благодаря колеги! Още в понеделник съм в Дару кар да си купя датчика и ще пиша дали ще имам пак проблеми.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Dimitroff написа:Защото е отнел част от "уж високата" температура на мотора и ЕКУ-то е позволило да запали.
През лятото като ми се прецака перката за охлаждане...няма да ти казвам колко съм помогнал на глобалното затопляне - навън 35 градуса, аз карам към Бистрица със пуснато на макс горещо парно
Нали знаете че датчика не е само 1


Май темата стана мнгоооо

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
При Е46 320д M47N аз поне не знам да има друг температурен датчик вода/масло?
Къде има друг??
При мен не беше от датчика, а от перката - дефектирала беше и колата загряваше (няма вариант да я прегрея, при положение, че знам, че имам проблем с охладителната система - при всеки старт на мотора съм стартирал през скритото меню да ми дава данни за температурата и следя постоянно).
Темата си отива към офтопик, но не и към спам
- а въпросният офтопик е полезен за останалите потребители, който имат или предстой да имат подобен проблем.
Още нещо - ти като слагаш/сваляш ГНП - защо махаш датчика??
И последно - на един колега от форума му бяха сложили скрито ключе, което беше свързано към датчика, който съм дал в линка и когато натисне ключето - стрелката на температурата отиваше в червения сектор и колкото и да въртиш - колата не пали (това дори и при студен мотор!!) докато не изключи скритото ключе нямаше палене - затова си мисля, че ако колата прегрее (червен сектор!) - няма да иска да запали

Къде има друг??
При мен не беше от датчика, а от перката - дефектирала беше и колата загряваше (няма вариант да я прегрея, при положение, че знам, че имам проблем с охладителната система - при всеки старт на мотора съм стартирал през скритото меню да ми дава данни за температурата и следя постоянно).
Темата си отива към офтопик, но не и към спам

Още нещо - ти като слагаш/сваляш ГНП - защо махаш датчика??

И последно - на един колега от форума му бяха сложили скрито ключе, което беше свързано към датчика, който съм дал в линка и когато натисне ключето - стрелката на температурата отиваше в червения сектор и колкото и да въртиш - колата не пали (това дори и при студен мотор!!) докато не изключи скритото ключе нямаше палене - затова си мисля, че ако колата прегрее (червен сектор!) - няма да иска да запали

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Като се сваля ГНП се разкача всичко да не пречи на отцепването на помпата. А за датчика няма друг но температурата на водата не се следи само от 1 датчик. Примерно ако датчика на главата не работи и показва не загряла кола
а тя всищност е 120С, тогава перката пак се включва.... има си и термостат който отваря и затваря!!! Така че конструкторите на колата са се презапасили от прегряване. Не може да се разчита на датцик само това имах в предвид. А не че има 2-3 датчика за температура

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани