проблем с м50б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW-to nastrani

проблем с м50б20

Мнение от diqn_bs » 22 Окт 2010, 23:20

здр колеги имам проблем които незная от какво е затова се питам до вас така проблема е следния.значи когато колата е студена няма проблем след като загрее обаче започва проблема и тои е почва да прекусва на място сащо прекусва неможе да се изфорсира докрая от какво може да се далжи това.тези дни ще я карам на диагностика че да видим вие някакво мнение
Българска ДРИФТ Федерация
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: проблем с м50б20

Мнение от LiTtLeRoCk » 22 Окт 2010, 23:25

С ванос или без ванос е?
Имах такъв проблем,и се оказа датчика на разпределителния вал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW-to nastrani

Re: проблем с м50б20

Мнение от diqn_bs » 22 Окт 2010, 23:28

без ванос колега мн е кофти карам ония ден на 3-та и наступвам стига до 5к оборота и по4ва яко да прекусва да пурди отзаде и неможе да се форсира докраи
Българска ДРИФТ Федерация
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: проблем с м50б20

Мнение от LiTtLeRoCk » 22 Окт 2010, 23:40

Един познат имаше такъв проблем,и се оказа бобина, viewtopic.php?f=8&t=176118

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW-to nastrani

Re: проблем с м50б20

Мнение от diqn_bs » 22 Окт 2010, 23:59

дали се хваща на диагностика ако неработи нчкои бубина?
Българска ДРИФТ Федерация
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: проблем с м50б20

Мнение от LiTtLeRoCk » 23 Окт 2010, 0:00

Да.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 25.07.2010
Местоположение: София
Пол: Жена

Re: проблем с м50б20

Мнение от BMW 318 CI Coupe » 23 Окт 2010, 0:20

Здравей колега,
Старата ми кола правеше същите номера - всичко беше 6, когато е запаля и и дам повечко газ, но след като карам около 30мин или времето навън беше топло, сякаш не дърпаше, все едно се запушваше. Излезнах на магистралата и яко газ,след около 5-10мин се оправяше, все едно е била запушена с нещо и съм я отпушила като я изюркам повечко. Проблема беше, че не можех всеки път да излизам на магистралата да я отпушвам, а и не всеки път ставаше, но нямах време да я закарам и да я прегледат...голяма грешка :paranoid:
При мен се оказа датчика за температурата, виждала съм,че понякога стрелката преминаваше средата, но явно всеки път след това съм пътувала извънградско и не е загравяла, чиста случайност. Резултатът, след като не направих прегледа-попадам в задръстване в София, на Патриарха, тръгнала съм към магистралата и ... гледам червената лампичка на таблото (за температурата) ми светва, гася колата и пускам аварийните, по инерция гледам да отбия до тротоара... паля е пак,че ми трябва още около половин метър и гледам някакъв пушек под капака. Слизам и викам приятел да ме вземе. Оказа се, че датчика на температурата е бил прецакан, когато съм я карала градско-загрява,а извън градско-не го е правела,защото се охлаждала :roll: .
В сервиза - смяна на цялата гарнитура и нов датчик. Оттогава не ми е правела проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: проблем с м50б20

Мнение от ////Alpine » 23 Окт 2010, 18:55

имам същия проблем обаче с м50б20 като темата с бубината.. разликата е че като е студено прави проблемите - дави се придърпва като я настъпя до долу не може да качи обороти над 4500 не пали /обикновено сутрин тъй като е изстинала напълно/ сякаш работи на по-малко цилиндри, дори пуши повече отзад, при топла и загряла работи добре - смятам маслото загряло тъй като стрелката на водата е на средата но се дави придърпва и т.н. гореспоменатите проблеми. Сега идват студени дни и мисля да си запазя час в камор, но ако знаете някаде добра диагностика на друго място за гр. София ще съм ви благодарен!
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW-to nastrani

Re: проблем с м50б20

Мнение от diqn_bs » 23 Окт 2010, 19:09

как мога да разбера коя бубина неработи? :roll:
Българска ДРИФТ Федерация
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Re: проблем с м50б20

Мнение от ivan_opi » 23 Окт 2010, 20:09

diqn_bs написа:как мога да разбера коя бубина неработи? :roll:

Лесно,
изваждаш една от бубините ,слагаш и свещ и допираш свеща до корпуса , казваш някой да завърти и гледаш дали прави искра .... така изпробващ всичките бубини ;)
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i


Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.10.2010

Re: проблем с м50б20

Мнение от polaris » 23 Окт 2010, 21:48

Отвии свещите то щеси личи коя нее работила.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.10.2010
Местоположение: Asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: Bmw e36 320i

Re: проблем с м50б20

Мнение от StefCho0 » 24 Окт 2010, 19:45

и аз имах саштиа проблем парво ми казаха датчика на разпределителния вал купих чисто нов и пак така после кво ли неми казаха смених (маистора) оказа се датчика на коляновиа вал

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook