проблем с м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
проблем с м50б20
здр колеги имам проблем които незная от какво е затова се питам до вас така проблема е следния.значи когато колата е студена няма проблем след като загрее обаче започва проблема и тои е почва да прекусва на място сащо прекусва неможе да се изфорсира докрая от какво може да се далжи това.тези дни ще я карам на диагностика че да видим вие някакво мнение
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: проблем с м50б20
С ванос или без ванос е?
Имах такъв проблем,и се оказа датчика на разпределителния вал.
Имах такъв проблем,и се оказа датчика на разпределителния вал.
- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
Re: проблем с м50б20
без ванос колега мн е кофти карам ония ден на 3-та и наступвам стига до 5к оборота и по4ва яко да прекусва да пурди отзаде и неможе да се форсира докраи
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: проблем с м50б20
Един познат имаше такъв проблем,и се оказа бобина, viewtopic.php?f=8&t=176118
- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
Re: проблем с м50б20
дали се хваща на диагностика ако неработи нчкои бубина?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: проблем с м50б20
Здравей колега,
Старата ми кола правеше същите номера - всичко беше 6, когато е запаля и и дам повечко газ, но след като карам около 30мин или времето навън беше топло, сякаш не дърпаше, все едно се запушваше. Излезнах на магистралата и яко газ,след около 5-10мин се оправяше, все едно е била запушена с нещо и съм я отпушила като я изюркам повечко. Проблема беше, че не можех всеки път да излизам на магистралата да я отпушвам, а и не всеки път ставаше, но нямах време да я закарам и да я прегледат...голяма грешка
При мен се оказа датчика за температурата, виждала съм,че понякога стрелката преминаваше средата, но явно всеки път след това съм пътувала извънградско и не е загравяла, чиста случайност. Резултатът, след като не направих прегледа-попадам в задръстване в София, на Патриарха, тръгнала съм към магистралата и ... гледам червената лампичка на таблото (за температурата) ми светва, гася колата и пускам аварийните, по инерция гледам да отбия до тротоара... паля е пак,че ми трябва още около половин метър и гледам някакъв пушек под капака. Слизам и викам приятел да ме вземе. Оказа се, че датчика на температурата е бил прецакан, когато съм я карала градско-загрява,а извън градско-не го е правела,защото се охлаждала
.
В сервиза - смяна на цялата гарнитура и нов датчик. Оттогава не ми е правела проблеми.
Старата ми кола правеше същите номера - всичко беше 6, когато е запаля и и дам повечко газ, но след като карам около 30мин или времето навън беше топло, сякаш не дърпаше, все едно се запушваше. Излезнах на магистралата и яко газ,след около 5-10мин се оправяше, все едно е била запушена с нещо и съм я отпушила като я изюркам повечко. Проблема беше, че не можех всеки път да излизам на магистралата да я отпушвам, а и не всеки път ставаше, но нямах време да я закарам и да я прегледат...голяма грешка

При мен се оказа датчика за температурата, виждала съм,че понякога стрелката преминаваше средата, но явно всеки път след това съм пътувала извънградско и не е загравяла, чиста случайност. Резултатът, след като не направих прегледа-попадам в задръстване в София, на Патриарха, тръгнала съм към магистралата и ... гледам червената лампичка на таблото (за температурата) ми светва, гася колата и пускам аварийните, по инерция гледам да отбия до тротоара... паля е пак,че ми трябва още около половин метър и гледам някакъв пушек под капака. Слизам и викам приятел да ме вземе. Оказа се, че датчика на температурата е бил прецакан, когато съм я карала градско-загрява,а извън градско-не го е правела,защото се охлаждала

В сервиза - смяна на цялата гарнитура и нов датчик. Оттогава не ми е правела проблеми.
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: проблем с м50б20
имам същия проблем обаче с м50б20 като темата с бубината.. разликата е че като е студено прави проблемите - дави се придърпва като я настъпя до долу не може да качи обороти над 4500 не пали /обикновено сутрин тъй като е изстинала напълно/ сякаш работи на по-малко цилиндри, дори пуши повече отзад, при топла и загряла работи добре - смятам маслото загряло тъй като стрелката на водата е на средата но се дави придърпва и т.н. гореспоменатите проблеми. Сега идват студени дни и мисля да си запазя час в камор, но ако знаете някаде добра диагностика на друго място за гр. София ще съм ви благодарен!
- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Re: проблем с м50б20
diqn_bs написа:как мога да разбера коя бубина неработи?
Лесно,
изваждаш една от бубините ,слагаш и свещ и допираш свеща до корпуса , казваш някой да завърти и гледаш дали прави искра .... така изпробващ всичките бубини

КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- StefCho0
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24.10.2010
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 320i
Re: проблем с м50б20
и аз имах саштиа проблем парво ми казаха датчика на разпределителния вал купих чисто нов и пак така после кво ли неми казаха смених (маистора) оказа се датчика на коляновиа вал
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани