Гаден електрически проблем

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Гаден електрически проблем

Мнение от Lucky » 07 Дек 2005, 11:31

Миналата седмица след като не бях карал колата 10тина дни умря акумулаторът. Отидох на майстор и се оказа че освен дето няма електролит /акумулаторът е Старт и е необслужваем между другото :mhihi: / е окъсила и една от клетките. както и да е купих нов но за да ми дадат гаранцията замериха консумацията при изключен двигател :arrow: 1,5 А :shock: при което изпаднах в ужас. Ако се сещате за някакъв консуматор който работи известно време след като се изключи колата казвайте. Чувах за вентилатор дето обдухва датчика на климатроника за известно време след изключване на двигателя. Може ли някой да потвърди :?:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 07 Дек 2005, 12:26

На Е36/Е34 той даже се чува вътре в купето ... може на Е39 да е по безшумен .. но поне 1 мин след като изгасиш има "паразитни" консумации :idea:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 07 Дек 2005, 13:11

Напълно подкрепям твърдението на rtzankov (действително се чува) и само ще добавя, че трябваше да си изключа функцията на алармата, която следи за консуматори понеже винаги след активирането й почваше да пищи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 07 Дек 2005, 14:07

Аларма?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 07 Дек 2005, 17:34

Алармата не е разкачена но не е включена от дестанционното, ако въпреки това има консумация от нея ще я разкача

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 07 Дек 2005, 18:22

Lucky написа:Алармата не е разкачена но не е включена от дестанционното, ако въпреки това има консумация от нея ще я разкача


Може да се управлява от независим източник,демек собствен акумулатор.
Mежду другото при мен след като поставиха алармата,варзаха датчиците за предния и задния капак към алармата и сега като го отворя ми светва плафона в купето

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Дек 2005, 18:28

Както ти казах:
1. Провери си алармата, както и колегата ти предложи
2. Провери си имобилайзера
3. Този вентилатор в моята Е39 tds си се чуваше non stop (е поне сутрин, когато влезна в колата се чува, много е неприятно). Но ти си го погледни дали се изключва след определено време. Затова ще ти трябва бутилка WISKY и ... аз да ти правя компания в колата, докато чакаме вентилатора да се изключи! :mhihi:

За друго не се сещам..... може би тест в Дару/Камор?!!!? 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 07 Дек 2005, 21:55

вентилатора и клапите на климатроника?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 08 Дек 2005, 4:06

и при мен като спра даже повече от 1 мин върти това вентилаторче на климатроника и ме дразни яко .. земеш си некоя мацка в кола та и докато не спре немое 1 лаф да си кажете ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 08 Дек 2005, 16:05

При мен има такъв проблем и ако не си дръпна предпазителя на климатроника няколко вечери поред и не мога да запаля на третия ден.
Вентилаторчето е доста шумно при мен и явно не се изключва въобще, а може и да е друга утечка някаква вътре.
Така че консумация си има около 1-2 мин след като изключиш двигателя.
А ако я оставяш за по-дълго някъде, можеш за по-сигурно да си дръпваш предпазителя на климатроника.
Един приятел ми каза, че на новата 745и по тази причина и разкачал клемата на плюса вечер, за да може да запали сутринта.
Така че климатроника си е проблем явно при някои.
Touring & windsurf club

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Дек 2005, 16:21

Явно пълно щастие няма с тия нови технологии. В събота отивам на електричар и ще пробваме бушон след бушон да видиме какво ще излезе. :lol:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 13 Дек 2005, 15:27

Консумацията я няма вече, остават някви 60 мА 5 мин след изключване на колата но заедно с консумацията си отиде: централното заключване, чистачките, осветлението в купето и автоматичното вдигане сваляне на стъклата с едно натискане на бутона :help: . Ако някой има идея от какво е това да каже. Сичките бушони са проверени.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 14 Дек 2005, 2:07

Това преди или след като посети електричара? Ако това е резултат от "майсторска" намеса, кофти масйтор си избрал, ако ли не, сега вече е дошъл моментът да отидеш на електричар.
It's not who You are, it's who You know...

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook